'Dom.' Zegt Harry zacht in realizatie.
'Heb je een elfje?' Vraagt hij hoopvol en Harry schrikt.Het blijft even stil tussen de twee.
'Nou?' Vraagt hij doordringend.
'Uhm, n-nee.''Probeer het dan nog een keer! Je wilt toch naar huis?!' Harry denkt even na.
'J-ja, maar niet zo!''Wat?! We hadden een deal! We zouden samen terug naar huis gaan! Harry je hebt je belofte gemaakt.'
'Ik wil het niet meer! Niet meer met jou, dit kan niet.' Yungblud lijkt niet eens boos, eerder teleurgesteld.
'Harry het maakt me niet meer uit of je mee gaat, je zorgt dat ik naar huis kan!' Harry slikt en weet dat hij hier niet onderuit kan komen.
'Alsjeblieft, Dom.' Zegt hij zacht.
'Nee! I-ik dacht dat jij en ik misschien vrienden konden worden maar het is nu gewoon Yungblud voor jou.' Zegt kapitein Yungblud pist.'Ik wil een elfje! Alsjeblieft ik zit hier al 2 jaar!'
'Ik kan niet zomaar een elfje stelen.''We hadden een deal! Je gaat er nu een voor me halen! Nu Harry!'
'I-ik.''Je krijgt twee dagen, kom naar de boot toe als je er een hebt.' Zegt kapitein Yungblud en Harry zucht waarnaar hij weg loopt.
'Twee dagen!' Roept Kapitein Yungblud hem nog na.
Harry zucht, hij moet dit Louis vertellen.Hij en Yungblud waren eerst beste vrienden, dan kan hij dit toch ook wel oplossen?
'Harry!' Roept Liam zodra hij weer richting de schuilplaats is.Liam omhelst hem stevig en Harry knuffelt Liam terug.
'Oh god waar was je? We hebben je overal gezocht.' Zegt hij bezorgd.'Ik was bij Michael, ik ben jullie denk ik net mis gelopen.' Zegt Harry terug.
'Gelopen? Je kon toch vliegen?' Liam trekt terug uit de knuffel.'Nee, het uur was voorbij, gelukkig ving Ashton me op.' Liam glimlacht.
'Gelukkig, kom naar binnen! We gaan eten.'
Harry kijkt nog eens terug naar het bos maar ziet geen Yungblud.Snel loopt hij samen naar binnen en ziet Niall daar zitten, oh ja...
'Hey, Niall.' Zegt hij een tikkeltje zenuwachtig.
Niall zegt niks en bijt op zijn lip.'Yo Niall wat is er?' Vraagt Zayn en gaat zitten maar verschiet een beetje van de pijn lijkt het wel.
'De regels!' Roept hij slechts.'Serieus die regels?' Zegt Liam geërgerd.
'Heeft iemand er een verbroken dan?' Vraagt Zayn angstig en Liams gezicht wordt ook iets bezorgder.
'Ja, Louis en Harry.' Harry kleurt rood en bijt op zijn lip terwijl Louis oogcontact probeert te vermijden met hem.
Zayn en Liam zuchten wat meer opgelucht.
'Niall het stelde niet zoveel voor.' Harry kijkt Louis pijnlijk aan.
'Wat? Het stelde niet zoveel voor?!' Louis merkt dat hij iets verkeerds heeft gezegd.'I-ik bedoel-' Maar Harry loopt al naar de slaapkamer van Louis.
✧
JE LEEST
Tᥲkᥱ Mᥱ
Fanfic'𝙸𝚔 𝚠𝚒𝚕 𝚓𝚎.' 𝙵𝚕𝚞𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛𝚝 𝚑𝚒𝚓 𝚣𝚊𝚌𝚑𝚝. '𝙼-𝚖𝚊𝚊𝚛 𝚍𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚎𝚕𝚜.' '𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚍𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚒𝚔 𝚠𝚒𝚕 𝚓𝚎.'