'Echt! Hoe dan!!' Roept Harry enthousiast.
'Luister als we samen werken dan doe jij een deel en ik een deel! Dan komen we samen terug in mensenland.' De tranen van de roodharige jongen zijn inmiddels gestopt.
'Wat moet ik doen!'
'Jij bent toch nog bevriend met Louis?' Vraagt Yungblud geïnteresseerd.
'Uh, ja ik denk het wel..''Mooi, je moet een elfje proberen te stelen.'
'Waarom doe je dat zelf niet?!''Omdat jij weet waar hun schuilplaats ligt, en als ze mij zien dan worden ze meteen boos. Als ze jou betrappen kun je gewoon zeggen dat je haar nodig hebt om ergens naar toe te vliegen.' Zegt Yungblud.
'Uhm, okay!' Roept Harry.
'Ik doe het! Maar wat doe jij dan Yungblud.''Eerst beloof het!' Roept hij doordringend.
'Ik beloof het!''Zweer het!' Roept hij opnieuw.
'Ik zweer het echt!''En als je het verbreekt, doe je alsnog mee.' Zegt hij en Harry knikt snel achter elkaar.
'Dominic.' Harry kijkt hem verbaast aan.
'Wat?'
'Ik heet eigenlijk Dominic, Dom als je mijn vriend bent.' Er ontstaat een glimlach op Harry's lippen.'Maar, ik ben verdwaald.' Zegt hij dan.
'Kijk daar ligt het doodshoofdeiland, weet je dan waar je moet zijn?' Vraagt hij en Harry knikt.'Succes, kom weer terug naar deze boomstam als je haar hebt. Ik wacht hier.'
'Zou ik doen Dom.' Zegt Harry vrolijk en loopt richting de schuilplaats.
~
Als Harry eindelijk binnen is kijkt hij vluchtig om zich heen.
De jongens zijn er niet.Harry loopt richting het kleine slaapkamertje van Tinkerbel.
Daar ligt ze meestal te slapen, zouden de jongens hem nu aan het zoeken zijn?Harry loopt richting het gat in de paal en ziet dat ze er ligt.
Heel erg voorzichtig pakt ze haar op en houd ze haar vast.Ze blijft slapen dus het zou moeten werken zo.
'Ik heb hem overal gezocht, waar kan hij zijn?!' Zegt Louis dan.Harry weet niet wat hij moet doen en legt Tinkerbel snel weer terug in haar bedje en schuift het blad als gordijn er weer voor.
'Harry?!'
✧
JE LEEST
Tᥲkᥱ Mᥱ
Fanfiction'𝙸𝚔 𝚠𝚒𝚕 𝚓𝚎.' 𝙵𝚕𝚞𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛𝚝 𝚑𝚒𝚓 𝚣𝚊𝚌𝚑𝚝. '𝙼-𝚖𝚊𝚊𝚛 𝚍𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚎𝚕𝚜.' '𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚍𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚎𝚕𝚜 𝚒𝚔 𝚠𝚒𝚕 𝚓𝚎.'