Bonusikkk

206 13 1
                                    

Chyba będę ją kontynuować....

2 dni później...

Bakigou

10.12

Okej... Ogarnięty to teraz do deku....

Puk puk * <( UwU)/
-DEKU?

-...

- dekuuu to ja...Bakugou

-...

- DOBRA deku wchodzę...

- DOBRA deku wchodzę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Wybita szyba... Krew... Liścik...

''Nigdy go już nie zobaczysz...

Tomura"

Pobiegłem do aizawy on powiedziałal że od razu zbiera bohaterów i że będą rozmyślać plan i że mam się przygotować jeśli chce iść z nimi ale mam być posłyszy im i uważać... Bo inaczej mnie nie wezmą.... Jak powiedział tak zrobiłem.... Miałem przyjść za 20 minut... Powie mi cały plan odbicia izuku....

Tym czasem u izuku....

- no no nooo.... Toga tęskniła od poprzedniego razu...

- NIE! NIE TOGA NIE!

- TOGAAAA IZUIU CHCE SIĘ Z TO A WIDZIEĆ!

- NIEE!

- iiizusś!!! Pan nożyk się stęsknił...

- n-nie.... Nie nie nie nie.... Bohaterzy mnie odbija... Napewno....

To jest super zdjęcie więc musiałam...... Musiałam się rozluźnić bo mam w głowie taki mętlik.... Ze musiałam se popatrzeć na super izusiaaa.... XD

20 minut później izuku zemdlał z braku praktycznego krwi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

20 minut później izuku zemdlał z braku praktycznego krwi....

( tutaj dabi się nad nim zlituje... Dobry dabiś.... Znowu.... - _- bo ja nikiedy robię dobrego dabisia)

Dabi

Dobra kurwa.... Znowu jakiegoś dzieciaka z UA zajebali...

E-eh.... Midoria??? Ten od shoto? Ten przyjaciel jego czy coś...

Ale go zmasakrowała.... On przecież wykrawi no chyba kurwa nie.... On nawet 18 nie ma... A już go zabijają.... My zabijamy herosów a nie kurwa dzieci....

Co ja mam z nim zrobić? Shigarakiego nie ma.... Toga gdzie po sklepach w kradzionym ciele.... Kurogiri też z shigarakim będą za 4 godziny toga za jakieś  2 pewnie....

Wypuszcam go....

- ej... Midoria.... Tak ci było... Ale nie ważne... Wstawaj...

To będzie trudniejsze niż myślałem...

-(izu) - płacz *

- DOBRA nie owijam w bawełnę.... Nie chcę żebyś tu był bo my nie zabijamy dzieci a oni naginają zasady... Zabijamy herosów...nie dzieci... Rozumiesz? Powtórzyłem więc chyba ta.... I ja ci pomogę uciec... Kumasz?

- m-mhmm...

- i zakazuje Ci się mnie bać bo ja ci do kurwy nic nie zeobie nie zabijam dzieci... Powtarzam... Jażysz? ( jarzysz??? ( nwm nigdy tego słowa nie pisałam a mówiłam więc nwm)

Kiwnął głową na tak... Więc albo udaje że kuma albo wie...

- DOBRA więc tak.... ( srr za te dobra ale ja nie wie dlaczego korekta se wybiera słowa.... Dziś wybrała dobra - ( to dobra są poprawiane)- opatrzę cie i ty wpierdalasz bo toga wraca za 2 godziny a shigarakim jest u jakiegoś typa.... Wróci za 4....wiec masz czas... Tak plus minus....

10 minut później po opatrzaniu....

-Okej.... Ja ci pokaże drogę do UA... Mniej więcej wiem gdzie to jest....

- (pokazuje kierunki czv cuś)

- d-dziękuję...

- y—...nie masz za co.. Śpiesz się...

-dziękuję!

- proszę.....ale teraz już serio idź bo obaj będziemy mieli problemy...

-dobrze...

Dobra.... Teraz jakiś cyrk że uciekł.... Em...

Rozbił szybę pudełkiem.. Tym..? Ono jest twarde więc...
(idealny rzut w okno sztywnym i twardym pudełeczkiem...)

I prześcieradło.... Przewiązał je... I zsunął się... Tia... Chyba Tia... Dobra... Shigarakim mi ufa i jest dosyć głupi więc się nie kapnie...

- kurwaaaa ałaa( spadło na niego pudło z książkami)

3 h później

- sorka ze tyle mi to zajel- dabi?!
Będzie więcej bonosow

&quot;słodki/wściekły piesek&quot; bakudeku aga_bakudeku3000Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz