Konečně jsme dorazili na místo. Torres otevřel dveře letadla a Sam si nasadil svá křídla.
,, Tak jaký je plán? "zeptal se Bucky. Sam, jakoby trucoval, prostě mlčel a dál si v klidu natahoval zbytek svého obleku.,, Takže žádný plán?" Na Jamesovi bylo vidět mírně rozčílení ale nechtěla jsem se vyptávat.,, Mám plán "řekl Sam a po chvilce už letěl z letadla dolů.
Buckyho to očividně pořádně naštvalo, vstal, strhl si rukáv své bundy takze jsem mohla opět vidět jeho kovovou ruku a poté vyskočil.
S Torresem jsme se na sebe podívali, pak jsem nakoukla dolů a musela jsem se usmát, když jsem viděla Buckyho ležet na zemi jako bramborák. Poté mi nezbývalo, než skočit za nimi dolů.
Bucky se právě snažil zvednout, když jsem dopadla přímo na něj a shodila ho tím opět k zemi. Po vteřině nad námi začal polétávat Samův dron ze kterého se brzy ozval i jeho hlas.
,, Nahrávám to, je ti jasné že se to s tebou potáhne? "řekl Sam provokativně. Bucky se po dronu ohnal svou kovovou paží ale ten o kousek pouletěl.,, Hou, ať ho nezničíš."
James se krapek naštvaný zvedl a poté pomohl vstát i mě, ne že bych pomoc potřebovala.🖤🖤🖤
Vplížili jsme se do skladu. Přes vysílačku nás pořád otravoval Sam,byl k nevydržení. Ryl do mě a do Tary jako řežbář do dřeva. Přísahám že kdyby byl u nás, rozbil bych mu hubu. Mám Taru rád ale ne tak jak si Sam myslí.
Dorazili jsme s Tarou na místo, Wilson pořád prudil než se o to Tara postarala. Prudce uhodila dron pěstí, čímž ho celý rozbila a shodila na zem. Poté se s pokrčením ramen otočila ke mě.
,, No co? Taky jsi to chtěl udělat "řekla.
Musel jsem se divit jak moc mě i po takové době zná,ale naštěstí se mi povedlo zachovat normální výraz. Alespoň to jsem si myslel.,, Vzpomněla jsem si na úplně všechno" řekla a s úšklebkem na tváři mě projela odshora dolů. Věděl jsem která vzpomínka jí právě prolétla hlavou. V duchu jsem odfrkl smích a zaměřil se na cestu.
ČTEŠ
Přátelé z teroru (CZ-Bucky Barnes Fan fiction)
Fanfiction🖤Události po Avengers Endgame🖤 Winter Soldier, temná stránka Jamese Buchanana Barnese. Ještě než Buckymu vymazali paměť, byl držen v cele s pár ostatními lidmi, že kterých se později také stali supervojáci. Poté co se z Buckyho a Sama Wilsona stal...