Sabah kalktığımda odamda oturuyordum dün akaşama ait hiçbir şey hatırlamıyorum zaten annemde çabuk ol diye bağırıyordu. Ayrılma saati gelmişti hemen hazırlanmam gerekiyordu. Hızlıca yatağımdan kalktım ama bu tam bir salaklıktı başım çok fena döndü ve midem bulandı hemen wc koştum ve kustum gece kaç bardak içtiğimi çok merak ediyorum hızlıya duşa girdim, valizimi son defa kontrol ettim ve koşarak kahvaltımı elime alıp dışarı çıktım. Görev uzun süreceği için küçük bi çanta alamazdık. Atla gideceğiz çünkü görevimiz bir seri katil işiydi ve yanımızda çok fazla tıbbi malzeme ve silah var yani koşarak gidersek bize çok ağırlık yaparlardı ve 2 gün koşup sonrada görev yapmak istemiyordum .
.
.
.
Buluşma yerine vardığımda herkes arabaya eşyaları yerliyordu hemen valizimi verip oturdum. Kakashi Sensei aracı sürüyordu naruto ve sasuke yan yana oturuyordu bende önlerinde🐴-|—[ ]
dikey çizgiler oturma yeri(|,[ ])Sasuke yüzüme hiç bakmadı normalde de bakmazdı ama bugün farklı hissettiriyordu,günaydın dediğimde cevap bile vermedi eskiden yapardı sanırım iyice benden soğudu.2 gün boyunca nasıl vakit geçecek çok merak ediyorum.
Geceleri sırayla nöbet tutuyoruz dinlenme tesisine gelince en fazla 7 saat duruyoruz görev SS seviye olunca rahat değilim diken üstündeyim çünkü korkuyorum A seviyede bile mühür açmayı düşünüyorum ve naruto 3 kuyruktan fazlasını kontrol edemiyor eğer 4 ya da daha fazlası olursa sanırım hepimiz öleceğiz dünyada yok olur çünkü onu durduracak kimse kalmadı.
.
.
.
.
.
.
2 gün geçmişti görev yerine vardığımızda kamp kurduk görevimiz suikast grubu olan 5 kişiyi yakalamak 3ü gizlenme de usta(hissedilmeme kamufle varlığını yok etme kısacası) 2side bıçak tutmada,bıçak tutanlar sasuke ve bende kamufle olanlar sasuke kakashi ve naruto da. Sasukenin sharinganı olduğu için 2 görevi var yakın dövüşte iyiyim ama hızda değilim bu yüzden bu görevde ben varım. Naruto ikisinde de iyi ama buujin gücü açılmasın diye bıçaktan uzak tutuyoruz.
.
.
.
Çoktan akşam oldu ve köyden ses çıkmıyordu genç kadınları avlıyorlarmış ve onları orda hemen öldürüp kaçıyorlamış. Bu yüzden ben yemim. Köyde bi şenlik düzenledik anbuda yardım edecek hemen burdan gitmek istediğimiz için bu şenliği düzenledik. Şu an şenlik başlayalı 2 saat geçti bitmesine 30dk kaldı sonra herkes dağalacak ve suikast grubu harket geçecek. Amaç şu kızların hepsi dışarı çıkacak ve bazıları farkedilmeden köyden kaçacak kalanlarda kontrol edebileceğimiz bi alanda geceyi geçirecek biz gelmeden 2 gün önce alan hazırdı bu planı bulan kişi benim yem olarak da dikkat çekici olcağım ki hemen öldürdürmeye gelsinler ve kafalarını patlatayım.
.
.
Herkes uyuyor bende uyuyormuş gibi yapıyorum. Tetikteyim,tamamen hazırım; çakramı hiç harcamadım, mührüm de çok güçlü 5 yıldır çakra biriktiriyor, kunin ve iğnelerim tam, ilk yardım malzemeleride tam.Kakashi sensei hemen yanımdaki oda da sasuke diğer evde narutoda diğer evde anbu alanın etrafında,alanın içinde 10 ev var ve diğer kızlar bu 3 evin içinde. Anlamasınlar diye özel bi etkinlik düzenledik varlıklı aileler kızları bi eve erkekleri bi eve aldı, bahane kaynaşma,evlenme çağındaki gençler aile bireyleri ile tanışacak felan dedik,sabahta kaplıcaları ziyaret edecekler sabaha kadar yakalarız diye umuyoruz.
.
.
.
Evde bi haraketlilik var, değişik bi çakra sezdim ve ben sezdiysem ambu, kakashi sensei ve sasukede sezmiştir naruto bu konuda kötü. Odamın kapısı hafifçe açıldı; içeride 1 kişi var ama çatıda 3 ve camın önünde de 1 toplam 5 tamlar, sanırım yemi yuttular. İçeriye giren biraz etrafa bakındı ardından küçük adımlarla yanıma gelmeye başladı ve
"ha uyanık olduğunu biliyorum güzelim hadi kalk ve bana gel" dedi. Hâlâ numara yapıp yapmama arasında kararsız kaldığım sırada kafama bir kunin fırlatıldı ve hemen kalktım, göt herif.
Hafifçe kafamı kaldırıp etrafa baktım ve elinde katana vardı sanırım zor olacağımı anlamış ki kuninleri bırakıp katanaya geçmiş.Sakura;
—anlamanı beklemiyordum, her şeyin farkında mısın?Suikastçı 1(içerideki);
—Evet yan odadaki herifinde farkındayım çatıdakiler yavaşça ona gidiyor zaten ve evin etrafındaki anbununda,konahadan mı geldiniz?
Sizi kiralamak pahalıya patlamıştır bu fakir yer sizin için çok para vermiş olamaz ne kadara çalışıyorsunuz ist-konuşma çok sıkıcıydı ve vakit kaybetmek istemiyordum bu yüzden adamın sözünü kesip "amacınız ne? neden kadınları öldürüyor sunuz yoksa sizi kiraladılar mı?" diyip yatağın yanından uzaklaştım. Yavaş yavaş adamın yanına yürümeye başladım sonuçta ben bir yakın dövüşçüyüm.
"Hayır güzelim biz bu köye dinlenmek için geldik ve buranın kızlarını çok güzel bulduk bazılarına bunu dedik ve kabul ettiler arada bi buluştuk ve geceyi birlikte geçirdik biliyor musun burdaki kızların hepsi bakire bu çok hoşumuza gitti ağlamaları durmamızı söylemeleri vurmaları çok hoştu bu yüzden onları öldürüyoruz kanyan ve acıdan kıvranan ağlayan aciz varlıklar bu harika bi his bu yüzden öldürüyoruz ve sıradaki de sensin ama zorlayacak gibisin. O anındaki işaret ne bıçakla kesebilir miyim? çok yakışmış sana ama hafif çakra seziyorum mühür mü?" Yani nedeni bu mu çünkü güzeller
bu çok saçma katiller hep mi salak olmak zorunda.Başım dönmeye başladı ve birden sedeledim, suikastçı birden beni belimden tutup kendine çekti neye uğradığımı şaşırıp adamı ittim ama çok sıkı tutuyordu.
Kafamın içinde hep aynı kelimeler dönüyordu 'kanyan ve acıdan kıvranan ağlayan aciz varlıklar, ağlamaları durmamızı söylemeleri vurmaları çok hoştu' bu cümleler başımı ağrıtıyor 'savunmasız insanları severim, bende seni seviyorum sakura' aklımda bu cümleler yankılanıyordu bunun ne anlama geldiğini bilmiyordum.
Ben ağlıyor muyum neden? neden ağlıyorum? Acıyor kalbim acıyor "yardım et" acizce bana sarılan adamdan yardım istiyordum, o bile afalladı ve hafifçe sırıtıp beni tuttuğu kollarını bırakıp yatağa itti. Yatakta boğazıma yapışmış bi şekilde beni boğuyordu ve kulağıma eğilip umarım bakiresindir dedi. "Dur bırak beni" diyip debeleniyordum.
Kolumu çok sıkı tutuyordu, kolumu biraz olsun hareket ettirsem kafasına bir tane yapıştıracağım ama olmuyor çok sıkı tutuyordu. Ayaklarım ile ona vurmaya başladım kollarımı kollarından kurtarmaya çalışıp "SENİ LANET OLASICA"," DUR ARTIK"," YAPMA" diye bağırıyordum ama sadece gülüp saçlarımı ve yanağımı okşuyordu. İğreniyordum, midem bulanıyordu artık karşı koyacak gücüm kalmamıştı çünkü korkuyordum elini bacaklarıma deydirdi ve ben karşılık bile veremiyordum sadece ağlayabiliyordum bir de çığlık atıyordum. Ne sensei ne de anbu ne de başka biri yardımıma geldi. Tahminimce diğer 4 suikastçiyle uğraşıyorlardı.
.
.
.
Uzunca bir süre ağladım ve çığlık attım ama o okşamaya devam etti ve artık üstümü çıkarmaya başladı. Niye izin veriyorsun felan diyebilirsiniz ama şu an bağlıyım, normal bir ip olsa neyse ama şu an çakra ipleri ile bağlıyım ve bu durumda sakin kalıp hassas çakra kontrolü yapıp iplerden kurtulamazdım. Dışardan ve yan odadan dövüş seslerini duyuyordum arada bir bağışlar geliyordu. Her ne kadar kurtulmaya çalışsamda imkansız gibi duruyordu. Tam ümidi kesmiştim ki suikastçinin eli durdu ve uzunca bir süre beni süzdü sonra gülüp "çok güzelsin, güzel bir yüz, güzel bir vücut. İşte aradığım kadın" diyip uzunca bir süre süzdü. O kadar çok iğrendim ki birden kustum, adam sakin olmamı ve kendimi ona bırakmamı direnmemin bi işe yaramadığını söyleyip ipleri gevşetti. Bu yaptığı hata ile umutlanıp birden çakra kontrolü yapıp yumruğu geçirdim. Kıyafetlerimin bi kısmını yerden topladım ve çantama koydum. Şu anda üstümü giyinmem imkansızdı, her saniye benim için önemliydi çünkü karşımdaki kişi benden çok daha güçlüydü. "-kahkaha-bu güç ne bebeğim isabet etseydi ölecektim, çok sertsin yatakta da sert misin diyeceğim ama kırmışsın olmaz ki böyle hadi buraya gel" diyip elini uzattı. Ne bekliyor benden onu hemen dinlememi mi elini tuttum ve sıktım, kemik kırılma sesi geldi ve hemen ardından çığlık sesleri. Normalde bu kadar cani değilimdir ama beni taciz eden birine iyi davranamam. Suikastçı çok sinirliydi küfürler söyleyip elini iyileştirme başladı bende bunu fırsat bilip üstüme hızlıca bişiler giyip kaçmaya çalıştım.
Kaçmak için cama yöneldiğim sırada sasukeyi gördüm ağır yaralanmış bi şekilde 2 kişi ile dövüşüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sayanora(finale az kaldı)
RomanceTanrılar tarafından bahşedilmiş yeniden doğma gücüne sahip olsam bile hala beni sevmeyeceksin değil mi sasuke