12

40 4 5
                                    

7vs6 olan dövüş 4vs2 oldu zore ve lay diğerler, naruto ve sasuke vardı ama asıl sorun şu onlarda neredeyse hiç yara yoktu hep çizikler vardı naruto çoktan kurumayı açtı ama etki etmedi tam kullanamadan çakrasının yarısı bitip sendelemeye başladı sasukede aynı şekilde susanoo açtı ama o da pek dayanamaz gibi duruyor. Adamlar iyice yaklaşmıştı arık çakra yerine kunin fırlatıyorlardı sasuke narutoyu arkasına alıp korudu ve katana ile kuninleri fırtmaya çalıştı ama yetişemedi çok ağır yaralar aldılar lay su kullanıyordu zore ise buz bu asla olmaması gerekekn bir birleşimdi sasukenin alevleri bile işe yaramıyordu. Diğer adamlardan biri inoya koştu ve ona kuninler attı zihin kontrol gücü oldukça sorun yaratıyordu eğer ayılırsa(baygın) onlar için kötü olurdu hemen işini halletmek için öne atıldı. Yine bağırdım eğer orda olsaydım ve onları iyileştirseydim lay hariç hepsi geberirdi. Sasukenin bağından kurtulmaya çalıştım koştum,bir çok kez koştum ama işe yaramadı çoktan inoya ulaşmıştı sasuke ve narutonun hareket edecek halleri yoktu ve bağırdım bir kez daha bağırdım ve etraf birden beyazladı hava ağırlaştı o kadar ağırdı ki her soluyuşunda damarlarını patlatıyor gibiydi herkes birden dengesini kaybedip yere yapıştı. Lay çok korkmuş bir şekilde bana bakıyordu! bana bakıyordu! bana bana bakıyordu sasuke narutoya baktı bende ona baktım kurumanın kuyrukları mı diye baktık ama değildi çoktan hava direncine dayanmayıp bayılmıştı. Lay bana buzlar fırlatmaya başladı ama hava onları çoktan parçalamıştı,parçalanan kristallere baktım ve kendimi gördüm normalde mührümü açınca siyah çizgiler olurdu ama şimdi beyazdan pembeye değişen ışık huzmeleri saçıyordu. Korkunçtum evet çok korkunç görünüyordum,dönüp laya baktım çakram laya öyle bir baskı yaptı ki kan kustu.

Bu çok hoştu ama hala sasukeye bağlıydım bağı koparmayı denedim ama işe yaramadı lay ve arkadaşları sürünerek kaçıyorlardı onlara doğru yürüdüm onları paramparça etmek için yürüdüm ama olmadı bağ şu lanet olası bağ izin vermedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu çok hoştu ama hala sasukeye bağlıydım bağı koparmayı denedim ama işe yaramadı lay ve arkadaşları sürünerek kaçıyorlardı onlara doğru yürüdüm onları paramparça etmek için yürüdüm ama olmadı bağ şu lanet olası bağ izin vermedi. Onları bırakıp arkadaşlarımın yanına gittim onları iyileştirmeyi denedim ama olmadı onların içinden geçiyordum bu yüzden sasukeye yöneldim ve evet o iyileşiyordu ama gereğinden çok daha yavaştı. Ellerimde sasukenin kanı vardı canım acıyordu hayır canımız acıyordu diğer tüm tıbbi ninjalar kafamın içinde bağırmaya başladı acıdan inliyorlardı,canım çok acıyordu bende kafamın içindeki sesler gibi bağırıp,inlemeye,ağlamaya başladım ve etraf yine karardı. 

Hala sasukeyi görebiliyordum ama deyemiyordum yine eskisi gibi oldu,susanoo ile herkesi taşıyordu az ilerde bir kasaba vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hala sasukeyi görebiliyordum ama deyemiyordum yine eskisi gibi oldu,susanoo ile herkesi taşıyordu az ilerde bir kasaba vardı. İyiki onu iyileştirebiliyordum yoksa hepsi ölmüştü.

.

.

.

canlarım valla bugünlük bu kadar sanırım blm belki yazarım beynim acıyor lo yine değişik işler peşindeyim huylu huyundan vazgeçmez :)

sayanora(finale az kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin