4

80 7 6
                                    

Son gün çoktan gelmişti; kızlarla hazırlanıp akşam yemeği için küçük bir dükkana gidiyoruz.

Mekanı kiralamaya karar verdik çünkü Konahada yemek yiyebileceğimiz pek yer yok. Bizde kalabalık olduğumuz için diğer insanlar rahatsız olmasın diye mekanı kiraladık,bizim dışımızda sadece 2 masa vardı bizde kiralamaya karar verdik.
.
.
.
Akşam yemeğini yedikten sonra sohbet ederken naruto alkol içmeyi teklif etti ve hepimiz kabul ettik zaten reşit olalı çok olmuştu ve bu bizim ilk SS görevimiz oluğu için biraz kafa dağıtmak iyi gelirdi

İçecekler geldiğinde biraz mırın kırın ettim çünkü bardaklar çok büyüktü, herkes kesin kafayı bulacaktı ve bize ayık biri lazımdı,o kişi ben olmak istedim ama herkes zorlayınca içmek zorunda kaldım
.
Sasuke;geldiğimizden beri çok az konuşmuştu morali bozuk gibiydi ya da hemen gitmek istiyor gibi.
Arada bir bişi diyecek gibi oluyordu ama susup bizi dinliyordu acaba sohbet konumuz onun ilgisini mi çekmiyor muydu her neyse artık Sasukeye eskisi kadar aşık olduğum söylenemez, yıllardır bana küçük bir ilgi bile göstermeyen birine bu kadar aşık olmak saçmaydı ve şimdi yavaş yavaş bu ilgimin gittiğini hissediyorum.
.
.
.
İçecekler geleli 2 saat olmuştu.
Sasuke 3 bardak içti bende 2, azıcık ayığım ama sasuke değildi.

Dayanıksız biriymiş bunu öğrenmiş oldu, bunu yeni öğreniyor olnam komik ama sasuke ile hiç içmemiştim. Yani ona içmeyi teklif etmek isterdim ama geri çevireceği için zahmet etmek istemedim ve bir kızın erkeğe teklif etmesi tuhaf duruyor yanlış anlaşılmaya çok müsait, o da hiç teklifte bulunmamıştı...

Geriye kalan herkes çok içmişti ama hinata hariç, o da oldukça fazla içmişti ama hâlâ iyi duruyor ya da baya iyi ayık numarası yapıyordu.
Naruto ise ino ve kiba ile içme yarışı yapıyordu yani kütük gibi sarhoş olmuşlardı.

Çoktan 3.bardağa geçtim ve ayık kalmak için savaşıyorum ama imkansız çünkü tadı çok güzel. Artık ayık olduğumu sanmıyorum başım dönüyor ve sesler birbirine giriyor kimin ne dediğini çok zor anlıyorum.

Oturma düzenimiz çiftlere göre

Tenten.     .lee
Sai.            .Kiba
İno.           .Hinata
Sasuke.     .Naruto
Ben.          .Temari
     .Shikamaru

Çoğu kişi masada uyuyor mesela temari shikamarunun bacaklarına uzanmış ve uyuya kalmıştı. Tenten lee ile parmak saymaca oynuyor. Sai inoya sarılmış etrafa çiçekler canlandırıyor(sainin gücü yani jutsusu). İno,kiba,hinata,naruto içme yarışı yapıyorlar aynı zamanda hiç susmuyorlar hep konuşuyorlar konuşturuyorlar ve geriye kalan herkesi içmek için zorluyorlardı. Sasuke ise çok kısık sesle konuşuyordu bişiler diyordu ama anlaşılmıyordu sanırım naruto ve inonun bitmek bilmeyen sorularına ve alaylarına cevap veriyordu. Bende oturmuş sarhoş halimle onlara gülüyorum.
.
Artık 5.bardağımdayım ve herkes iyice cozutmaya başladı bende onlara katıldım.
Sasuke bile ayakta dikilmiş herkesin bardaklarını doldurup içmeye devam ediyordu sayıyı unuttum ama sanırım şimdi 13.bardağını kaldırdı biri onu durdurmalı ama kimse sarhoş birini durdurucak kadar ayık değil.
O sırada
İno;
"Sasuke biliyor musun abin çok yakışıklı tabiki de Sai kadar değil ama cidden çok iyi"

bu cümleyle hepimiz şaşırdık ama gülüp geçtik sonuçta hâlâ kütük gibi sarhoştuk.
"bende sana katılıyorum abim çok yakışıklı ve iyi biri o zamanlar tam bi ergendim ve onu öldürdüm -kahkaha- bazen onu özlediğim zamanlarda mezarına gidiyorum hatta narutoyla bile karşılaşıyorum ve gözlerim doluyor. Bazen o kadar çok dayanılmaz acı çekiyorum ki Kakashi sensei ziyaret ediyorum saat hiç fark etmeden evine kabul ediyor ama geçen gittiğimde o anbu görevindeydi, narutoda ne evinde ne de mezarlıkta yoktu sonra birden aklıma Sakura geldi onun yanına gittim ama korktuğum için ona seslenemedim camın yanına oturup ağladım bazen abim aklıma gelince böyle olabiliyorum."

Sasukenin bu konuşması ile afallamıştık böyle bişi beklemiyorduk, bazılarımız tamamen ayılmıştı bile;naruto,shikamaru,ino artık bu olayların farkındaydı ama çoğumuz ya sızmış ya da gülmeye devam ediyorduk(hinata ve kiba uyuyor).sarhoş olduğumdan tenten ile sasukenin bu söylediğinin ciddiyetinin farkında değildik ve gülüyorduk

Sakura;
"Sasuke biliyor musun bende bazen böyle oluyorum mesala seni bunca yıl sevmeme rağmen beni 3 kere öldürmeye çalıştığında, köyden ayrılıp 1 yıl başka bi kadınla vakit geçirdiğinde.
Bu olayların yaşandığı günlerde hep ağlıyordum bezen senden nefret ettiğimi bile düşünüyordum ama ben seni hâlâ seviyordum ve hâlâ seveceğim. -bu eski anılar aklıma birden gelince çok sinirlenmiştim sarhoşluğun verdiği bir salaklıkla-
Hey İno arkadaşın evlenmeden ölecek artık yiğenlerin olmayacak hoş belki bir gün bu güçsüzlüğümden dolayı görevlerde ölürüm. Bu daha olası belki şimdiki görevde ölürüm çünkü ben işe yaramaz biriyim"

(sasuke sakuraya hep işe yaramaz derdi sasukeye gönderme yapıyor).

artık ortamın içine sıçmıştım Sasuke bana dönüp sadece sırıtıyordu ondan böyle bi sırıtma hiç görmemiştim normalde düşmanlarını aşağlayan bi sırıtış yapardı ama bu farklıydı mutlu bir gülücük desem daha uygun olur.

Naruto inoya bakıp artık gidelim diyordu ama İno bekle içlerini döksünler nasılsa hatırlamazlar baksana şunlara kör kütük sarhoş bunlar diyip narutoyu durdurmuştu
.
.
Sasuke;
"Böyle hissetiğini bilmiyordum bilseydim daha fazla acı çekmeni sağlardım çünkü sen işe yaramaz birisin ve ben işe yaramaz insanları severim. Bana muhtaç biri,kurtarmam için bekleyen kişileri. Ben buyum yani kötü biriyim ve ben bu tarz kişileri severim.
Bende seni seviyorum ama korkuyorum bu sorunlar bu acılar ufak tefek değil acıtıyor acıyor ve acıtıyorum zarar görüyorsun ve daha fazla zarar görmeni istemiyorum bu yüzden bunu yapamam sanırım bende yanlız öleceğim halbuki Uchiha klanını yeniden canlandırmak istiyordum benimle son buluyor, Uchiha artık bir Efsane olacak.
Sakura acını paylaşmama acımı paylaşmamı ister misin yapabilir miyim?"

gözlerim,gözlerimiz kocaman büyümüş sasukeye bakıyorduk ve hafifçe kafamı evet anlamında oynattım sasuke beni kaldırıp dudaklarımı öptü çok kısaydı 2 3 saniyelikti ama bu bana ömür boyu yeterdi.
...

sayanora(finale az kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin