Ryujin ellerini toza bulayıp birbirlerine çarptırdı. Ardından eğilip skordan daha fazla ağır olan ağırlığın demirine tutundu. İlk olarak yere oturur gibi ağırlığı omuzlarına kaldırdı. O sırada da izleyiciler ve jüriler Ryujin'in "Ha!" diye bağırdığına şahit oldu. Fazla ağırdı.
Ryujin ayakları üzerinde dikildikten sonra biraz bekledi. Kendini hazır hissettiği ilk anda ağırlığı havaya kaldırıp tuttu. Ardından kollarının acısına yere bıraktı ağırlığı. Aynı zamanda sevinç ve zaferle gülümsedi.
Birinci olmuştu, hem de bir erkeğin skorunu dahî kırarak.
Ryujin, kendisine koşan koçuna ulaşıp sarıldı sevinçle. Bulunduğu okuluna getirdiği kaçıncı birincilik say say bitmezdi. Kendi okulunun halter bölümü gururuydu. Donghyuck seyirciler arasından çıkıp Ryujin'in yanına koştu. Ardından koça sarılmayı bırakan Ryujin, Donghyuck'a da sarıldı. "Teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığın için!"
Donghyuck gülümsedi. "Rica ederim, seni izlemek çok güzeldi."
Donghyuck geri çekilip ellerini havaya kaldırdı ve Ryujin'in ellerine çakmasını bekledi. Beklediği gibi de oldu tabii. Biraz sonra birincilik merdivenine çıkıp madalyasını takacağı için yanındaki kalabalık dağıldı. Ryujin'in yanına gelen ikinci ve üçüncü olan kızlar da merdivene çıktılar. Her biri, kendilerine uzatılan madalyaları takıp gülümsediler kameralara.
...Ryujin soğuktan dolayı ellerini kabanının cebine attı ve konuştu. "Doping testinin sonuçları çıktı mı?"
Donghyuck başını iki yana salladı. "Hayır. Çıkmış olsaydı yarın birincilik madalyamla fotoğraf çekilecektim ama belli bile değil."
Ryujin güldü, dudağının kenarıyla. "Koç doping kullanmasını söylediğinde kullanmasını bekledim. Ki gözlerimle gördüm kullandı. O yüzden birincisin zaten sen."Donghyuck gözlerini kıstı. "Nereden aklına geldi o? Sen var ya, şeytana pabucunu ters giydirirsin!"
Ryujin güldü. "Biraz kurnazım evet ama şeytan kadar da değilim."Donghyuck başını iki yana salladı. "Şakaydı, sen şeytandan ziyade bir meleksin. Sevdiklerini her daim koruyan, dünyalar güzeli bir melek."
Ryujin duyduğu iltifatla yanaklarının ısındığını hissetti. Donghyuck derin bir nefes aldı lafa girmeden önce. "Sahi, lafım yarım kalmıştı. Ryujin ben seni-""Hey Donghyuck!"
Donghyuck kafasını çevirip sesin sahibine baktı. "Efendim Karina?"
Karina gülümsedi. "Doping testi sonuçları çıkmış. Sen negatif, finale kaldığın çocuk pozitif çıkmış! Tebrikler, birinciliğini kutlarım."
Donghyuck gülümsedi, sakin sakin. "Teşekkür ederim Karina."Karina geldiği yolu geri döndü. Ardından Donghyuck lafa girdi anında. "İki gündür kuramadığım cümlem: Seni seviyorum Ryujin, olacaktı!"
Ryujin şaşkınlıkla biraz bekledi. Ardından arkadan bile başı eğik yürüdüğü belli olan Karina'ya baktı. "Üzgünüm Donghyuck, Kar- yani aynı duyguları beslemiyoruz. Gitmeliyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weightlifting Fairy Shin Ryujin 💢 haechan + ryujin ✔
ФанфикShin Ryujin, halterci olmak için gittiği spor akademisinde çocukluk arkadaşı Donghyuck'la karşılaşmayı beklemiyordu. 2021 | duestrade© 「@monoita」