0.2

279 34 12
                                    

"Oha!" diye bağırdı Ryujin. Ardından kendi odasından çıkıp yurdun merdivenlerine yöneldi. Yaklaşık 36 merdiven inmenin ardından yurdun erkekler katına ulaşmıştı. Oldukça sessizdi ve sakindi ortalık. Sadece birkaç yarı çıplak oğlan duşu ardından odasına yürüyordu.

Koridorda ilerlerken Renjun ile karşılaştı Ryujin. Jimnastik bölümünden arkadaşı Shuhua'nın sevgilisiydi ve araları iyi sayılırdı. Ryujin konuştu. "Lee Donghyuck diye birini tanıyor musun?"
Renjun kafa salladı. "Evet, bizim yurtta kalıyor hatta. Neden ki?"

Ryujin sevinçle gülümsemek isterken yanlış anlaşılma korkusu daha ağır basarak ciddiyetini korutturmuştu. Ryujin omuz silkti 'hiç' der gibi. "Sadece odasının numarasını söylemen yeterli."
Renjun güldü. "Garip gelecek ama kendi oda numaramı bile bilmiyorum. Ama koridorun sonunda, sağa döndüğünde karşına çıkan ilk oda onun odası."

Ryujin kafa salladı. "Çok teşekkürler."

Renjun iç çekerek bağırdı. "Shuhua telefonlarına bakmıyor, nedenini biliyor musun?"
Bağırmasının nedeni koridorun sonuna doğru koşmakta olan Ryujin'e sesini duyurabilmekti ve başarmışa da benziyordu. Ryujin cevaplafı bu sefer. "Antrenmanı var. Jimnastik hocaları telefonlarını toplamış bugünlüğüne."

Renjun gülümsedi. "Teşekkürler Ryujin-ah!"

Ryujin duymamazlıktan gelip Renjun'in tarif ettiği odanın önüne vardığında Donghyuck çoktan kapıyı açmıştı. Ve böylelikle burun buruna gelmeleri de an meselesi olmuştu. Donghyuck şaşkınlıkla geri çekilip bağırdı. "Ne işin var senin kız?"

Ryujin gülümsedi. "Seni hatırladım Lee Donghyuck, küçükken de kurnaz ve terbiyesizdin."
Donghyuck kaşlarını kaldırdı. "Ne dediğini anlamıyorum. Hem adımı nereden öğrendin sen ya?"
Ryujin omuz silkti. "Beni hatırlamadıysan eğer şöyle hatırlatayım. Kurnazın önde gideni olan sen bir kere anaokulunun ikinci katından düşerken yere yatıp göbeğimle kurtarmıştım seni. Sen de dolu ağzınla kek püskürmüştün suratıma. Hatırladın mı?"

Donghyuck yüzünü buruşturdu. "Hatırlamaz olaydım!"

Ryujin işaret parmağını salladı hızlıca. "İsmini ve oda numaranı biliyorum. Ayağını denk al ve o göldeki paralardan uzak dur geri zekalı!"
Donghyuck şantaj yapacağı için sinsice gülümsedi. "Tamam Jibang*!"
Ryujin duyduğu hitap ile kaşlarını çattı. "O lakabı bir daha kullanmıyorsun Donghyuck, kullanırsan ecelini çağırmış olursun."

*Jibang: şişko

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Jibang: şişko

Kitap nasıl gidiyor?

Weightlifting Fairy Shin Ryujin 💢 haechan + ryujin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin