Κεφαλαιο 40*

3.7K 278 45
                                    

*Αν θελετε βαλτε το τραγουδι διπλα να παιζει οσο διαβαζετε;)*

Η αναπνοη μου γινετε πιο βαρια..Τα ποδια μου αρχιζουν να τρεμουν και επισης εχω αυτο το αισθημα στην κοιλια μου.Με κοιταει με αυατα τα υπεροχα πρασινα ματακια του..Ειναι χωρις μπλουζα και τα μαλλια του ειναι αχτενιστα και ανακατεμενα.Θα ηθελα να ημουν εκει και να περασω τα δαχτυλα μου αναμεσα τους.Στοιχηματιζω οτι θα ειναι αφρατα.Ειναι αγουροξυπνομενος και μπορω να φανταστω την υπεροχη φωνη του..Με κοιταει ακομα χωρις να εχει αντιδρασει..Δεν ξερω τι να κανω.Να του χαμογελασω..να τον χερετησω..να κανω οτι δεν τον ειδα?Αχ μα τι λεω.Τον χαζευω σαν ηλιθεια εδω και μια ωρα και μπορω να πω οτι μου τρεχουν τα σαλια κοιτοντας το κορμι του..Κοκκινηζω στην αναμνηση οτι εχω σφησει εκατονταδες φιλια εκει πανω και βλεπω το προσωπο του να αλλαζει.Ενα υπεροχο..πραγματικα υπεροχο χαμογελο εμφανιζετε στο πρσωπο του.Τον κοιταω και τελικα καταφερνω να ανταποδωσω σε αυτο.Του χαμογελαω λιγο και αποφασιζω να κανω γρηγορα μεταβολη.Και ναι τα ποδια μου και το σωμα μου υπακουν αμεσως στην σκέψη.Γυρνα την πλατη μου στο παραθυρο και κατευθυνομαι προς την πορτα.Την ανοιγω και αμεσως μπορω να μυρισω τα κουρασανακια βουτηρου που πιθανον βρησκονται στην κουζινα..Πλησιαζω και ναι.Η Ανθη εχει φτιαξει ενα πανεμορφο πρωινο..Απο ολα..Στιμενη πορτοκαλαδα, καφε, κουρασανακια, κουλουρι, φριγανιες με μαρμελαδα..Η πλατη της ειναι γυρισμενη στον νυπτηρα και μιλαει στο τηλεφωνο.

Ανθη:'Φυσικα Νινα μου..Θα της το πω..Ειμαι σιγουρη οτι θα θελει να σε γνωρισει..Ναι εννοειτε..Ενταξει..Θα σε παρω για να σου πω ωρα κλπ.Φιλακια κοριτσι♥'"

Ανθη"Επ..καλημερα"Λεει και μου χαριζει ενα υπεροχο χαμογελο και ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο.Καποια εχει τις καλες τις σημερα και αχ..ποσο την αγαπαω αυτη την κοπελα;)

Εγω"Μμ..Καλημερα"Πηγα να πιασω τον καφε και μου τον πηρε απο τα χερια..Την κοιταξα ερωτηματικα..

Ανθη:"Τιι?Η καφεινη δεν κανει καλο στον οργανισμο σου και τωρα εχεις και ενα μωρο μεσα σου"

Εγω'Οοο ελα τωρα ρε Ανθη..Ειμαι λιγων εβδομαδων μονο..

Ανθη'Και?Δεν με νοιαζει..Ο καφες ειναι για μενα..'

Εγω'Καλαα"Λεω και καθομαι και αρχιζω να τρωω..

Εγω'Ειδα τον Ιακωβο'Λεω αποτομα και φτυνει κυριολεκτικα τον καφε απο το στομα της..

Ανθη'Προιδοποιουμε πρωτα καρδια μου'

Εγω'Χαχαχαχα..συγνωμμη"Χαμογελαει και σηκωνετε να παρει μια πετσετα να σκουπησει τον καφε απο τον παγκο της κουζινας.

~Μαζί~Where stories live. Discover now