Κεφαλαιο 39*

2.9K 266 26
                                    

Ανθη-Εεεε ξυπνα...με κουναει και νιωθω την φωνη της βαθια στο κεφαλι μου..

Εγω-Τι θεςς?

Ανθη-Θα χασουμε την πτηση μας και δεν εχουμε καν ετοιμαστει..Σηκω σου εχω φερει καφε..

Τριβω τα ματια μου μεταξυ τους..Πφφ με περιμενει μια πολυ δυσκολη μεραα...Σηκωνομαι αργα απο το κρεβατι και κατευθινομαι προς το μπανιο..Ριχνω λιγο νερο στο πρωσοπο μου και κοιταζομαι στο καθρεφτη..Πωπω,ειμαι χλωμη..πολυ χλωμη για εγκυιο. Βγαινω εξω και βλεπω πανω στο θρανιο ενα καφε..Μμμ οτι χρειαζομαι...Το νιανω στα χερια μου και το μυριζω...Στην συνεχεια πινω μια γουλια και νιωθω την καφεινη στο αιμα μου..Κοιταζω την ωρα..Ειναι 9:30 και η πτηση μας ειναι στις 11:30..Αρχιζω να ετοιμαζομαι...Βαζω ολα μου τα πραγματα στις βαλιτσες μου...Μετα απο μιση ωρα εχω σχεδον τελειωσει το ιδιο και η Ανθη..Με κοιταει με χαμογελο...Ειν ενθουσιασμενη επειδη γυρναμε στην Ελλαδα..ΜΜμ μου ελειψε το ελληνικο περιβαλλον...Ξανατσεκαρω παντου για τυχον μηπως εχω ξεχασει κατι..Η Ανθη εχει κατεβει στην γραμματεια και κανονιζε τα χαρτια μας σχετικα με την σχολη.Θα πηγαινα σε μια αλλη στην Αθηνα.ΦΥΣΙΚΑ και δεν ειναι σαν αυτη..αλλα τουλαχιστον θα ασχολουμε με αυτο που μου αρεσει..Αν καταφερω να παω αφου θα εχω ενα..μωροο.Πωπω..μονο η σκεψη οτι θα γινω μητερα ειναι τρομαχτικη για μενα..Πως θα τα καταφερω?

Τις σκεψεις μου διακοπτει η Ανθη..

Ανθη-Ολα ετοιμα..Το ταξι περιμενει..Παααμε...Με βοηθαει με τις βαλιστες και βγενουμε απο το διαμερισμα..Μπαινουμε στο ταξι και μετα απο 10 λεπτα φτανουμε στο αεροδρομειο.Δινουμε τα εισιτιρια μας και μπαινουμε στο αεροπλανο.Καθομαστε διπλα διπλα και εγω ειμαι στο παραθυρο.Φοραει η καθε μια τα ακουστικα της...Η μουσικη με κοιμηζει και με οδικη σε εναν γλυκοο υπνο..Νιωθω την Ανθη να με σκουνταει.Ανοιγω τα ματια και μου χαμογελαει ενω μου προσφερει ενα ποτηρι χημου.Χαμογελαω σαν υπαδειξη ευγνωμοσινης και τον πινω..Μμμ οτι χρειαζομουν..

Ανθη-Σε μια ωρα φτανουμε..Τι θα του πεις?

Εγω-Την αληθεια..Αχχ Ανθη πως θα τον ξαναντικρυσω?Εννοω αυτος εχει την ζωη του..πιθανος θα εχει γνωρισει καμια..πως θα ξαναμπω εγω ετσι στην ζωη του??

Ανθη-Αλικη τι λες?Περιμενεις το παιδι του..Δν θα ισβαλεις στην ζωη του..Θα του το πεις και μετα ειναι δικη του η αποφαση..."Πφφ...εχει δικιο...Χαλαρωνω λιγο και μετα νιωθω το αεροπλανο να προσγιωνετε...Σηκωνομαστε με την Ανθη και πηγαινουμε να παρουμε τις αποσκευες μας..Τις περνουμε και πηγαινουμε προς τα εξω..Υπαρχουν πολλα ταξι αλλα δν μπενουμε σε κανενα..Καθομαστε και χαζευουμε..Ο ηλιος ειναι τοσο λαμπερος..Μυριζει Ελλαδα..Μμμ ειν τοσο ομορφα..Εχει περασει σχεδον 1 μηνας απο την τελευταια φορα..Η Ανθη μοιαζει χαρουμενη κοιταει τριγυρω και νιωθει λες και ειναι σε μαγικη χωρα..

Εγω-Ποσο καιρο εχεις να ερθεις Ελλαδα?

Ανθη-4 χρονια..

Εγω-ουυυ

Ανθη-Ναι ειχαμε μετακομισει στην Αμερικη..πραγματικα μου ελειψεε η Ελλαδα..

Εγω0Χαχαχα παμε να παρουμε ταξι γρηγορα πριν καθομαστε μιση ωρα και περιμενουμε στην στην ηλιθεια ουρα..Χαχανιζει και με ακολουθει.Μπαινουμε και λεω την διευθυνση του σπιτιου μου...Ανυπομονω..Περναω απο την γειτονια μου..Εδω που καποτε επιζα χωρις να με νοιαζει..Εδω που θα παιζει το παιδι μου..Ιχχ..Η σκεη ακομα με τρομαζει..Και οσο πλησιαζουμε θυμαμε τον Ιακωβο..Μενει ακριβως απεναντι..Αν ειναι εκει τωρα σιγουρα θα με ακουσει..Η καρδια μου σφιγγετε..Αχχ πως θα τον ξανακοιταξω..Αυτα τα πανεμορφα ματακια του.Μου εχουν λειψει τοοσο πολυ..Αυτος που εχει λυψει.Αλλα οχι..Ηρθα εδω για να του μιλησω οχι για να τα ξαναβρουμε.

Το ταξι σταματαει και το πληρωνω..Βγαινω απο το αμαξι και πηγαινω στο πορτ παγκαζ..Κοιταζω απεναντι και για καλη μου τυχει ολα ειν κλειστα..

Ανθη-Εδω μενει ο Ιακωβος..Γνεφω καταφατικα και μου χαμογελαει

Ανθη-Ελα παμε μεσα..Πρεπει να ξεκουραστεις..Θα εισαι κουρασμενη..

Μπαινουμε μεσα στο σπιτι..Ανοιγω τα φωτα...Το σπιτι μου..Τοσες ομορφες και ασχημες αναμνησεις..Κοιταω τον καναπε..Τοσες σκεψεις με Αυτον...Παω προς το δωματειο μου αλλα σταματαω μπροστα απο το δωματιο ενοις αλλου..

Ανθη-Αυτο ειναι το δωματειο σουυ?Με ρωταει η Ανθη κοιταζοντας την πορτα..

Εγω-Ε-ε-ε..οχι..

Ανθη-Των γονειων σου?

Εγω-Οχι..

Ανθη-Και ποιανου?

Εγω-Του αδελφου μου..

Ανθη-Εχεις αδελφοο?

Εγω-Οχι..δακρυα ανεβαινουν στα ματια μου

Ανθη-Τοτε0

Εγω-Δν ζει πια..ακνω μετα βολη και μπαινω στο δωματειο μου..Αμεσως ξαπλωνω στο κρεβατι..

Ανθη-Να σου φτιαξω να φας?

ΕγωΔν πειναω..

Ανθη-Αλικη..

Εγω-Οταν ξυπνησω ενταξει?Ασε με λιγο...

Ανθη-Καλαα..Βγαινει απο το δωματειο και μενω μονη μου και συντομα κοιμαμε...

Σιγα σιγα ανοιγω τα ματια μου..Κοιταω το περιβαλλον που βρησκομαι.Το δωματειο μου.Χαμογελαω και σηκωνομαι..Αποφασιζω να ανοιξω τα μπατσουρια(η οπως γραφετε).Ανοιγω το παραθυρα και τα δυο παραθυροφυλλα δυνατα μεχρι να ακουμπησουν τον τοιχο.Ταο χαμογελω μου εξαφανιζετε.Στεκεται εκει...Απεναντι μου..Με κοιταει με γουρλωμενα ματια...ΑΥΤΟΣ..

*Αργησα I KNOW AND IM SORRY..Απλά ειχα καποια θεματα τελευταιαα:))Σχολιαστε και ψηφιστε..Ευχαριστωω*

#D.E.G.N.A

~Μαζί~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora