Κεφάλαιο 42*

2.9K 245 14
                                    

Ακούω γέλια και ψιθύρους.Ανοίγω τα μάτια μου και αυτό που αντικρίζω μπορώ να πω ότι είναι υπέροχο. Ο Ιάκωβος, η Ανθή, η Νίνα, η Δήμητρα, η Ελένη και οι γονείς μου. Όλοι μου οι φίλοι και η οικογένειά μου είναι εδώ. Δεν το πιστεύω. Τα κορίτσια με το που ανοίγω τα μάτια μου ορμάνε πάνω μου και μου χαρίζουν ζεστές αγκαλιές. Όταν έφυγα από την Αμερική χάθηκα με όλες τους αλλά μάλλον η Ανθή τους είπε για την κατάσταση μου.Και η οικογένειά μου. Αυτή κι αν μου είχε λείψει. Είχα να τους δω πάνω από 5 μήνες. Αρχίζουμε και μιλάμε και λέμε τα νέα μας.Η νοσοκόμα μπαίνει μέσα και ζητάει ευγενικά από όλους να βγούν από το δωμάτιο εκτός ενός ατόμου. Αποφάσισε η Νίνα να κάτσει.Οι γονείς μου θα πήγαιναν να φάνε, τα κορίτσια για ένα καφέ και ο Ιάκωβος να ξεκουραστεί λίγο. Αφού η νοσοκόμα μου κάνει κάποιες εξετάσεις μου ανακοινώνει ότι αύριο θα μπορέσω να πάρω εξιτήριο. Χαίρομαι υπερβολικά για αυτό και στη συνέχεια κάθομαι με την Νίνα και αναλύουμε τα νέα μας. Μετά από λίγο φεύγει και εμένα ήσυχα με παίρνει ο ύπνος.

-Μετά από μια εβδομάδα-

Καθόμαστε αγκαλιά με μια κουβέρτα και βλέπουμε τηλεόραση όταν χτυπάει το κινητό μου.

''Ναι;" απαντάω

''Εγώ είμαι'' λέει από την άλλη γραμμή η Ανθή

"Γεια σου αγάπηηη.Πως είσαι;''ρωτάω

''Καλά μωρέ..Πήρα να σου πω ότι θα βγολυμε με τα κορίτσια για ποτό. Θες να έρθεις; Φυσικά και εσύ δεν θα πιείς απλά για βόλτα.''

''Ναιι φυσικά και θέλω..Θα περάσετε να με πάρετε;"

''Τέλεια. Ναι.Σε κανενα 2ωρο να είσαι έτοιμη. See yaa..."

"Bye." της το κλείνω και σηκώνομαι από τον καναπέ για να πάω να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο.

"Τι έγινε;Που πάς;"

"Θα βγώ με τα κορίτσια για ποτόόό.."λεω τραγουδιστά και του χαρίζω ενα πεταχτώ φιλί

"Για ποτό;" Γουρλώνει τα μάτια του. Μου ξεφεύγει ένα μικρό γέλιο.

"Ηρέμησε μωρό μου..Δεν πρόκειται να πιώ εγώ. Υπόσχομαι να πιώ χυμό εντάξει;"

"Καλά."λέει και γυρίζει τα μάτια του τριγύρω.

Αφού τελειώνω το μπάνιο ανοίγω την ντουλάπα για να δω τι θα βάλω. Αποφασίζω να φορέσω μια κόκκινη μπλούζα με μια ψηλόμεση φούστα και τις μαύρες μου αρβύλες. Από πάνω θα φορέσω ενα μαύρο γιλέκο και ενα χρύσο κολιέ. Αφού τα αφήνω πάνω στο κρεβάτι στεγνώνω και ισιώνω τα μαλλιά μου. Φοράω τα ρούχα και βάζω μια απαλή στρώση eyeliner λίγη μάσκαρα και λίγο κόκκινο κραγιόν. Τελειώνω με λίγη κολώνια. Πριν βγω από το δωμάτιο κοιτάζομαι στον καθρέφτη.Η κοιλιά μου αρχίζει να κάνει την εμφάνιση της, χαμογελάω ακουμπόντας την τριφερά και κατεβένω στο σαλόνι. Ο Ιάκωβος με κοιτάει έκληκτος.

"Μωρό μου πόσο πιο υπέροχη μπορείς να γίνεις;"Μου λέει και ρχιζω να τον φιλάω.Δαγκώνει το κάτω μου χείλος και η γλώσσα του εισβάλει στο στόμα μου αναζητόντας την δικιά μου.όταν την βρίσκει χαμογελάει και με φιλάει με περισσότερο πάθος.Εκείνη την στιγμή χαλάει το άκουσμα του κουδουνιού. Κάνω πίσω και τον ακούω να βλασφιμάει σιγανά καθώς πάω προς την πόρτα.Ανοίγω και βλέπω την Ανθή..

"Καλά ε;Τι να πω;Θεα.."λεει και χαμογελαει..

"Ποια μιλάει"λεω και γελάμε..

"Έλα πάμε. Τα κορίτσια περιμένουν στο αμάξι.."

"Μωρό μου φεύγω."Τον πλησιάζω και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί ενώ μετά φιλάει απαλά την κοιλιά μου.Του χαμογελάω τρυφερά και βγαίνω από την πόρτα πηγαίνοντας προς το αμάξι.Θα περάσουμε τέλεια.


Spoiler:Κάποιος ανεπιθύμητος θα εμφανιστεί και θα χαλάσει την βραδιά καθώς θα φέρει τα πάνω κάτω


*Λοιπόν μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να μην τελειώσω την ιστορία και να βάλω κι άλλα γεγονότα. Για να ξέρετε πολύ σύντομα θα ανεβάσω μια καινούργια ιστορία πολύ διαφορετική από αυτή που θα την λένε *Suicite project*Ελπίζω να σας αρέσει.Πατήστε το σέξι αστεράκι(σας έλειψε, i know) και σχολιάστε την άποψη σας και την γνώμη σας καθώς και ποιός νομίζετε οτι θα είναι στο μπάρ μαζί με τα κορίτσια*

Love yaa♥

#Degna. and #Gina tho.



~Μαζί~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora