11. kapitola - Ještě menší 😅

73 8 4
                                    

,, Co?" Řekli všichni najednou.
,, Spíš co děláte vy ne?" Vspamatoval se ten jednookej černoch.
,,My jsme hráli hru" odsekla jsem mu. Proč taky ne, on nás tady zavřel bezdůvodně, fajn u Lokiho možná důvod měl. Cítila jsem jeho magii, byla uvolněná, svá, když jsme hráli, povídali si a smáli se. Ale hned jak si jich všiml, jako by někdo zmáčkl čudlík a jeho magie se hned uzavřela zpět za masku kterou používal často.

,,Starku můžete mi vysvětlit proč se tedy spustil alarm kvůli nějaké hře?" Zařval a otočil se černoch na Starka.
,,Ehmmm" projel si vlasy Stark ale nic z něj nevipadlo.
,, Protože nařídil stropu aby nás hlídal, a nahlásil když Loki použije magii. Strop jen plnil rozkaz." A sarkasticky pokrčila rameny. Mám pěkné řečnické dovednosti, a to jsem to ani nevěděla. Karma hm.

,,Jak to víš, říkal jsem to jenom Jarvisovi" rozkřikl se na mě Stark.
,, Já nevím jestli sis toho všiml Starku, ale mám uši. Koukej" stoupla jsem si a dala si vlasy za ucho aby je viděl. Loki a Bucky se ušklíbli nad jeho výrazem. Byl opravdu vtipný.

,,Jo a taky jsi úplně nešeptal" dodala jsem ještě. Stark byl normálně rudější než ten oblek jak byl nasranej. Je vtipnej když se vzteká.
,,Ty jedna malá.......!" Klepal se Stark vzteky.
,,Co ty ještě menší...." Ne ale opravdu je menší než já.
,, Tak dost" zase ten připečenej kyklop zařval. No jako nevím co udělá když ho naseru, ale radši to nebudu ryskovat. Mohl by třeba.....ne nebudu na to myslet. Tak jsem si zase sedla vedle Buckyho.
,,Pokračujte" a udělala nevinný výraz.

3 nejlepší přátelé a AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat