28. kapitola - hádka

17 3 2
                                    

3. Osoba

...Fury se zarazil. Přejel pohledem všechny přítomné, a zapřemýšlel co odpovědět.

,,Rogersi, všichni v této místnosti známe váš soucit k, a v jejím případě v uvozovkách, přátelům ale začněte trochu myslet. To vás fakt nenapadlo jak by to mohlo zkončit?" Pomalu zvyšoval hlas

Na tuto myšlenku nedostal odpověď ale jen nic neříkající zamýšlené pohledy.

,, Řekněte mi nad čím sakra přemýšlíte. Vždyť tady není o čem diskutovat, měli jste mi zavol..."

,,Ale sakra už Fury, kolikrát máme opakovat že než byste to zvedl, nebo zvážil situaci tak by to už vybouchlo a měli bychom na svědomí smrt boha čistě náhodou bratra jednoho z nás a smrt nejlepšího kamaráda jednoho z nás? "

,, Pěkně soucitně řečeno Starku takovýhle výkon bych od vás nečekal. ALE..." Zase obhlédl celou místnost zatímco si Stark odpověděl ,, Já také ne"
A pokračoval.

,,ALE" nadechl se znovu ale to ho přerušili ostatní.

,,Stark má pravdu, uvědomujeme si co by to způsobilo. Třeba válku mezi světy." Řekla Black widow ke které se přidal Steve.

,, Přesně tak, nevíme sice jestli úplně válku. Ale víme že i když ho nemuseli mít rádi tak to byl pořád občan, nebo jak tomu Thore říkáte..Pořád občan Asgardu?"

,,No tak se to dá také říci" probudil se Thor z přemýšlení kam nebo kde by jeho bratr mohl být.

,,Ale pochopte už že za vás mám určitou zodpovědnost a nemůžete se jen tak utrhnout a jít si po svém.."

,, Haló, Země volá Furryho. Nevím jestli jste si toho všiml ale už nejsme malé děti, a proto dle mého skromného názoru, nepotřebuje dohled na každém kroku."

,, No nene toho jsem si ale vůbec nevšiml...Starku. "

,,No to je vidět" zabrblal si pro sebe Tony.
Nastala dramatická pauza, tým byl každý ve svých myšlenkách a tak se Fury rozhodl ze pro dnešek bylo hádání dost.

,,Jak je vůbec na tom " zeptal se tak že s jeho otázkou vyšla do konverzace i divná starostlivost. Až to všechny vytrhlo z přemýšlení, a s tázavými pohledy zklouzli k doktorovi.

,, Už je to lepší, než při příjezdu. Dost tomu pomáhá její magie,s ní má rychlejší hojení......"  řekl do ticha odpověď Bruce.

,,Fajn...a.."  už se nadechoval že ještě něco pronese jenže se znovu ozval doktor.

,,Jen..." Dodal nejistě.

,,Co"JEN" doktore?" 

,,No ten její komat mě znepokojuje, normální člověk by se už normálně začínal probírat. I když to musela být pořádná rána do hlavy, ale ještě když vezmeme v úvahu tu její magii tak by už měla být vzhůru..." Na chvíli se odmlčel, aby dal prostor na vstřebání informací ostatním. Pak pokračoval.

,,Nepochopte mě špatně, Ano každý organismus se s tím vypořádává jinak, ale stejně mi to nesedí."

,,S tím má Bruce pravdu, Tonymu to třeba trvá jen  cca 3 hodiny než se probere z chlastu" pousmál se nad svou myšlenkou Clint.

,, Vtipné Bartone ale ne nepravdivé" uznal Stark.

,, Pánové bavíme se teď o té holce" připomněl jim Fury.

,,Co se s tím dá dělat doktore?
Promluvil na přemýšlejícího doktora Fury.

Ten se jen nadechl

,, Zřejmě jen čekat...,,

No co bych vám jen řekla....

V první řadě poděkovat tomu kdo to s tímhle příběhem nevzdal a teď čte tenhle vzkaz.

Poslední dobou mi vůbec nešlo psát, pořád škola povinnosti a nechci se vymlouvat ale nebyl ani nápad jak dokončit tuhle blbou kapitolu.

Tak doufám že se vám líbila,jako obvykle se omlouvám za chyby a budu se snažit vydat ještě ty dvě poslední
🙂✨👌
Díky

🔥Mějte pěkný den 🔥

Loki02 💚

3 nejlepší přátelé a AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat