[3]

1.3K 106 85
                                    

"Tamam tamam, hadi gidelim." dedim üzüldüğümü belli etmeden, aslında alışmıştım.

"Atları hazırlar mısınız, askerler?" dedim.

"Emredersiniz Onbaşı Tsui." demişti bana bu soyadı kullandıklarında ailemi hatırlıyorum, kullanmamalarını söyleyeceğim.

"Oi, Tsui değil Linda bana şu samimiyetsiz rütbeli şeylerini kullanmayın, bana Linda bile diyebilirsiniz." dedim bana ne dediklerini umursamıyorum ama Tsui demesinler kendilerini kurtarmak yerine beni kurtaran ailem aklıma geliyor.

"Peki Onbaşım." Of bunlara nasıl açıklayacağım şimdi.

"Bak şimdi, Bana sadece Linda de." dedim açıklama yapmak zorunda değilim.

"Tamam Linda." dedi 

"Şükürler olsun." imana geldim.

"Oi, velet bu asker sana neden adınla hitap ediyor?" dedi suratsız he bu arada yeni adı suratsız.

"O rütbe şeyleri saçma geliyor bana, biliyorsun." dedim Levi ile yakındık.

"Tch, sana neden terfi verildi hâlâ bilmiyorum." dedi laf sokmak istemiyorum ama ağzımdan çıkacak yine ya.

"Oi, cahilsen napim." dedim laf sokmadım bence yani.

"Tch." dedi her zaman ki gibi ve atlara bindik.

"Levi, eskiden bir aralar sana aşıktım." demiştim cidden kesinlikle gittiğimiz yer romantik bir yer ve çiçekli böcekli konular konuşulmalık.

"Oi oi, ne zaman?" dedi merak etmesi biraz garip oldu

"Bir ay oldu sanırım." dedim onun tepkisini ölçmek içindi.

"Şu an kime aşıksın, velet." dedi tam beklendiği gibi

"Sana bebeq ;)" dedim {bu arada 15 yaşındayız}

"Velet." dedi bu adam sadece Tch, oi, velet kelimelerini mi biliyordu?.

"Ne oldu balım?" dedim Levi'a asılıyorum-

"Boş ver." dedi anskm meraktan ölürüm yarına.

"Levi bana acı ama yha, ya bugün Titana dönüşürken ölürsem hadi lütfen söyle." dedim drama queenliğimi küçümsemeyin.

"Tch, bir gün seni ben öldüreceğim." dedi

"Senin yapmana gerek kalmadan da ölebilirim, neyse." dedim rol yapayım da üzülür belki.

"Ölürsen, O üçlüden nasıl intikam alacaksın velet." dedi haklıydı aslında hepsine yakın davranarak rol yapmıştım.

"Ölümüm onlar için en büyük intikam olur, bir şey yapmama gerek kalmaz." dedim Levi'ın duygularını sınıyordum.

"Peki ben, velet." dedi oha cidden üzülür müydü??

"Beni seviyor musun ki..?" dedim 

"Tch, tek arkadaşımsın." dedi ANAA BU KIZARDI AAAA ama arkadaş..

"Sen gözümde arkadaştan daha ötedesin, Levi." dedim yani planımı kullanacağım.

"Velet, ne demek istiyorsun?" dedi.

"Tek güvendiğim, duygularımı açtığım tek kişisin, ağlarken yanımda olan beni teselli eden kişisin sen Levi."  dedim son anda a planını bozdum b planı zaten a planını asla çiğnememekti.

"Tch, yine duygusallaştın." dedi

"Lanet olası bir duygusalım, maalesef." dedim ciddiydim 

"Tch, ağlama güçlü olduğunu biliyorsan ağlama." dedi ağlamak güçsüzlük değildir.

"Ağlamak güçsüzlük değil Levi, ama ağlayamıyorum zaten bir kere ağlamıştım o gündü o da.." dedim

***Flashback***

Linda'nın ağzından;

Her gün ki gibi idman yapmıştım ve eve geliyordum, genelde annemler evde olmazdı, eve girmek üzereydim ve bir şey fark ettim, lambalar açıktı.

"Kimse var mı?" diye bağırdım, ses gelmedi salona daldım.

"Levi?" dedim

"Tch, geldin mi, ailen gelmeyecekmiş bir daha sana söylemek için uğradım." dedi bir daha annemler gelmeyecek miydi, hayır şimdi olmaz gözümden bir yaş düşemez hayır güçlüyüm bu göz yaşına karşı koyabilirim.

"Velet, kendini tutma ağlayabilirsin." dedi bir anda yere düşüp;

"Canım a-acıyor dedim kalbime bastırarak, Levi koşarak yanıma gelip yerden kalkmama yardımcı oldu, koltuğa oturmamı sağlayıp yanıma oturdu, bir anda ona sarılıp ağlamak istemiştim, tam gözyaşlarımı silecekken bana sarıldı.

Yüzümü göğsüne yaslamıştı ve;

"Tch, bir daha yanımda kendini tutma, ağlayabilirsin." dedi, ve beni daha sıkı sardı.

"Neden her zaman bu tür şeyleri ben yaşıyorum, beni bir kere bile görmeye gelmediler Levi en son onları dört ay önce gördüm gerçekten çok yoruldum, her zaman düştüğümde ayağa kalkıyorum ama bu sefer çok zor.." dedim

"Benimle yaşa." dedi tiz ve sert bir sesle.

"Bunu gerçekten istiyor musun?.." dedim

"Beni pişman etmeden eşyalarını topla." dedi

"Şuradalar zaten, hep antrenman kıyafetlerimi giyiyorum." dedim

***Geri dönüş***

"Linda, güçlü olduğunu o zaman da biliyordum." dedi

"Gerçekten tek sevdiğim insansın Levi, bunu unutma, ne yaparsam yapıyım senin iyiliğin için yapacağımdan emin ol gözümde değeri olan tek insansın." dedim

"Tch, bende seni seviyorum." dedi sessizce-, bir dakika o beni mi seviyordu? ne?

571 kelime kendime hayret ediyorum p3

𝕷𝖊𝖛𝖎 𝖝 𝕽𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin