[6]

947 76 32
                                    

Öncelikle SELAAAM HIYARLIK YAPABİLİRİM HEHEHEH

"Sana sarılarak ağlarsam olur o zaman da ki gibi.." dedim gerçekten artık dolmuştum ve ona söylemek istiyordum.

"Bunu her zaman yapabilirsin, biliyorsun yanındayım." dedi, Levi her zaman soğuk görünürdü, belki de soğuktu ama bana karşı iyiydi. Bana güvenip güvenmediğini bilmiyorum, bunu söylemesini beklemiyordum ya da duymasını.

"Sevdiğim kişiyi sana anlatırsam aramızın bozulmasından korkuyorum Levi, değer verdiğim birisin ve seni kaybetmek istemiyorum." dedim sonunda söyleyebildim onu kaybetmek istemiyordum.

"Kimden hoşlanıyorsun, aramızın bozulması derken ne kast ettin?" dedi, aha şimdi sıçtım, bunu neden söylemiştim ki.

"Levi, ben senden bayağıdır hoşlanıyorum, eğer aynı şeyleri hissetmiyorsan yüzüme söyle lütfen." dedim en sonunda söyledim ama bana ne diyeceğini çok merak ediyordum, korkuyordum aslında..

"Sana değer veriyorum, ama aşk olup olmadığından emin değilim Linda." dedi işte korktuğum cevap...

"Pekala, sorun değil.. aynı hisleri hissetmek zorunda değiliz.. neyse.. aramız aynı kalsın olur mu?" dedim kendimi durduramadım duygularımı kontrol edemedim.

"Geldik, bebek." dedi Akira'm.

"GELDİİK AYH HEYECANLANDIM LAN DEVE DÖNÜŞÜCEM DEĞİL Mİ ŞİMDİ BEN?" diye bağırdım-

"Evet de sakin olun lütfen bütün devler başımıza toplanacak." dedi birisi.

"Tamam tamam heyecan bastı sadece, ben dönüşmek için hazırım." dedim parmağımda takılı olan yüzük ile elimi kanattım, kısa süre içinde dönüştüm."

"Medya titan görünümünüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Medya titan görünümünüz."

"Hazırım." dedim Titan formumdayken, bilincim yerindeydi uzun süredir antrenman yapıyordum o yüzden alışmıştım.

"Şimdi sakince şurada ki taşı yoldan kaldır, ağacın altına koy." dedi hange, taşın boyutu diz kapağıma kadardı, Taşı alıp ağacın altına koydum aslında bu alıştırmanın amacı dev bedenimi kontrol etmemdi.

"Güzel, şimdi dev bedeninden çıkaracağım seni." dedi, beni enseden çıkardı ve kucağına aldı, bu kadar yakınlığın fazla olduğunu söylemiştim... bu daha da fazla..

"Teşekkür ederim Levi." dedim.

"Tch, güzel kokuyorsun.." dedi karnımda kelebeklenme hissediyorum-

"Utanıyorum ama.." dedim ve hazır kucağındayken kafamı Levi'ın göğsüne gömdüm.

"Tamam." dedi oduna bakar mısınız???

"Sen de güzel kokuyorsun... Levi.." diye mırıldandıktan sonra ne olduğunu anlamadan bilincim kapandı yani sanırım kapanmıştı.

*Levi'ın anlatımıyla*

"Hey, Linda?" dedim sorar bir sesle, ama hiç bir tepki vermedi yere indiğimiz an kucağımdan yere yatırdım.

"Bir şeyler ters gidiyor, o iyi değil." dedim çok endişeliydim onu da kaybetmek istemiyordum, ondan hoşlanıyor muydum bilmiyorum ama ona değer verdiğim kesindi.

"Nasıl, ne oldu?" dedi Hange.

"Ben de bilmiyorum, yere iniyorduk ve bir anda bilinci kapandı." dedim

"Burada Doktorlar var önlem için getirmiştik iyi ki." dedi ve,

"Bu tarafa!" diye bağırdı doktorlara ve doktorlar koşarak yanımıza geldi, ilk önce Linda'nın nabzını kontrol ettiler gayet normaldi.

"Herhangi bir sorunu yok, fazla stres yapmış ya da başka ihtimaller olabilir yanımızda fazla malzeme getiremediğimiz için bilemiyoruz, ama durumu ciddi değil sadece bayılmış." diye açıkladı doktor, iyi olması ile bir iç çektim ona çok değer veriyordum ve onu kaybetmeyi göze alamazdım.

"Pekala, ne zaman uyanır?" dedim.

"Yaklaşık 15 dakikaya uyanır büyük ihtimalle." dedi, içime bir huzur dolmuştu ki kısa sürdü.

"Yaklaşık 15 metrelik 5 dev bu tarafa doğru geliyor!" diye bağıran asker ile düşüncelerimden sıyrılmıştım, duygularımı kenara atıp o devleri öldürmeliydim. Hızlı hareketlerle 4 devi öldürdüm, bir tane kalmıştı ki onu da Erwin öldürmüştü.

"Gitmeliyiz, daha fazlasının gelmesi ile birliği riske atamayız." dedi Akira'ydı sanırım adı.

"Gidiyoruz, atları hazırlayın." Emrini verdim.

"Tamam Yüzbaşım." dedi askerler.

*Linda'nın anlatımı*

"Ow, başım çok kötü.." dedim bu ağrının tarifi yoktu ama aldığım koku.. Levi'ın kokusuydu, kısa süre sonra fark ettim ki Levi'ın kucağındaydım.

536 kelime ilham gelmiyor yha haftada 1 bölüm falan atacağım sanırım artık.

𝕷𝖊𝖛𝖎 𝖝 𝕽𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin