"Benimle çıksana." dedi.
"Ha-" dedim şaşırınca ağzımdan hep Ne, ha tarzı kelimeler çıkıyor sövmeyin bana, bir dakika asıl konuya gelelim bana çıkma teklifi mi etti o-
"Benimle çıksana." dedi aynı ses tonuyla.
"Cidden mi-" dedim ve heyecanlı şaşırmış karışık gözlerle baktım.
"Tch, şaka yapıyor gibi bir halim mi var?" dedi yani va-
"Bilmiyorum bu bana şaka gibi geliyor şuan." dedim yüzümde şaşkınlık silinmiyordu, yazar-sama Levi'ın çayına bir şey mi kattın?
<Yazar-sama joined>
"Ehe belki yapmış olabiliri-.. neyse ben gidiyorum bye bebisim <3" dedi ve kaçtı..
<Yazar-sama left>
"Tch, soruyu cevapla." dedi CEVAPLADIM SAYSANA.
"Evet!" dedim ve boynuna atladım onu boğuyordum resmen.
"Tch, nefes alamıyorum." dedi ve,
"Üzgünüm.." dedim.
"Tamam, üzülmene gerek yok." dedi ve yatağın boş kısmına işaret ederek vurdu, yatağa yanına yattım.
"Uykusuzluktan öleceğim neredeyse.." dedim ve yüzüne baktım yan yanaydık ve birbirimize dönüktük.
"Uyu o zaman." dedi ve gözlerimin kapanmasına izin vermiştim.
*Yazarınız biraz üsengeç olduğu için atlıyor*
Esnedim ve belime dolanmış elleri fark ettim, Levi bana arkamdan sarılıyordu, kıpırdamama uyanmıştı.
"Günaydın." dedi ve uyku mahmuru gözlerini ovuşturup bana baktı, çok tatlı görünüyordu.
"Günaydın bebisim <3" dedim ve yüzüne gelen saçlarını düzelttim.
<3 yıl zaman atlaması>
"Hayatım, Eren ve Mikasa'yı gördünüz mü?" diye sordum Levi'ın yanında oturan Jean yanıt verdi,
"Linda, ben gördüm gölet evine gittiler." dedi, demek ki sonunda evleniyorlar, biz hâlâ evlenemedik benden evlenme teklifi bekliyor sanırım bu adam!
"Teşekkür ederim bebis ^^" dedim ve gülümsedim.
"Rica ederim ask kadin <3" dedi ve sevgilisine yöneldi.
"Levi ne düşünüyorsun?" dedim ve yanına oturdum.
"Hiç, sadece akşama dere kenarına gitsek mi?" dedi en sevdiğim yere gidiyoruuzzz!
"Gidelimm!" dedim ve mutfağa koştum, 2-3 saatte yiyecek bir şeyler hazırladım.
"Hadi hazır mısın?" dedi Levi ve yanıma geldi.
"Elbette!" dedim ve Levi'ın koluna girdim, kısa süre sonra derenin kenarına varmıştık.
"Şimdi, biliyorsun.. seni uzun zamandır seviyorum, ama senin aşk dediğin şey nedir merak ettim." diye sormuştum, cevabını merak ediyordum onun aşkından şüphem yoktu ama yine merak etmiştim.
"Yazar-chan joined the chat again"
-Yer fıstığının içine karışmış antep fıstığı gibisin neşe katıyorsun hayatıma cici kız 🤭🤭
"Ya yazar-sama ne içiyorsun sorabilir miyim?" diye sordum-
-Neler geciyor aklimdan tovbe tovbe 🤫😱😱