[5]

1K 110 18
                                    

Vote atmayı ve yorum atmayı unutmayın lütfen, bu arada bayağı boşlamışım buraları geri geldiğimi belirtmek istiyorumm ;^

"y0, zaten güzelliğim dikkat çekiyor, aşk." dedim.

"Bak simdi Linda geliyorsun, benim elimden tutup bana nikah basmaya götürüyorsun ok?" dedi Akira, yani hemen evlenebiliriz sıkıntı yok yani.

"Oke, ama sen beni götür benim ayağım sakat ;c" dedim ayh herkese yürüyorum şerefsiz sanıcaklar ayb ayb-

"Ayağınıza ne oldu efendim?" dedi bir asker, aga şimdi yine bir şey dicem ama ağzımdan çıkıyor ne yapayım.

"Anana sok-" derken belimde bir el hissettim ve birisinin arkasında atta oturuyordum.

"Ha-" dedim şaşkınlığım yüzüme vurmuştu.

"Sana atımdan 4m uzaklaşırsan ne yapacağımı söyledim." dedi yani kendimi şerefsiz hissediyorum keşke 15m uzaklaşsaydım-

"Keşke bilerek uzaklaşsaydım yaaa;c" dedim yanlışlıkla sesli söylemiştim olsundu her fırsatta yürüyorum zaten ona-

"Olm anlıcaklar." dedi mükemmellik abidesi Akiraskım.

"Hoşt lan, Levi'a yürüyemem mi ;c" dedim şaka yapıyor gibi davranıyordum ama net Levi anlardı ama anlamamıştır umarım dua edip tanrıya kavuşurum yoksa-

"Yürürsün de belli ettiğin o değil-" dedi hass- doğru ya.. ayağım sakat değildi ama sakat numarası yapıyordum-

"Off, zaten ayağım acıyor Akiraskım, lütfen benimle uğraşma." dedim çaktırmadan çok hızlı göz kırptım o da anlamıştı.

"Aman be, seni uyaranda kabahat zaten, neyse bu arada biz bayağı iyi anlaştık falan da ben düşük rütbeliyim bu sizin için sorun değil mi?" dedi bunu sorması biraz canımı yakmadı diyemem, çünkü biz rütbeliler insanlardan üstün değiliz, bizi öyle görmeleri kötü..

"Bak şimdi Akira, senin rütben pek umurumda değil, çünkü herkes bu rütbelere zıplayarak gelmiyor senin başarabileceğine inanıyorum ama rütbe pek önemli değil, burada ki hepimiz eşitiz, kimse kendini üstün görmesin, ki eğer görüyorsa s!kt!r!p gitsin." dedim fazla yükselmem ve duygularımı kontrol edemem biraz kötü oldu ama en azından rahatladım.

"Askerler bir anda alkışlamaya başladı." 

"Linda Teşekkür ederiz gerçekten.. sen iyi bir arkadaşsın.." dedi Akira kısa sürede yakınlaşmıştık ama onunlayken bayağı eğleniyordum.

"Linda Onbaşım, bir şey sorabilir miyiz?" dedi bir iki asker, ne soracaklardı acaba.

"Tabii, izin almanıza bile gerek yok." dedim yani rütbem yüksek olduğu için öyle davranmaları her zaman sinirimi bozuyordu.

"Şimdi, siz neden diğer rütbeliler gibi bize biraz soğuk davranmıyorsunuz.. bize gülümsüyorsunuz.." dedi, aslında kişiliğimle alakalı biraz da geçmişle..

"Bakın, hepinize aynı anda açıklayacağım ben Linda Tsui, kimsenin aşağılanması gerektiğini ve sırf rütbesi yüzünden sevilmesini doğru bulmuyorum, eğer beni sevecekseniz kendi davranışlarımla sevin yapmacık soğuk tavırlarım için değil." dedim sıcak bir gülümsemeyle

"Herkes alkışlamaya başladı."

"Tamam dikkat çekmeyelim arkadaşlar, varmak üzereyiz zaten." dedim gülümseyerek, kısa süre sonra Hange bize,

"Buradan gelin, burada hem manevra teçhizatımız kısıtlı olmaz, hem de az dev var." dedi, Levi'da ona,

"Tamam." demekle yetindi, Erwin bayağı ilerideydi, sanırım Oluo ile etraf gözetliyorlardı.

"Pekala, Levi ben atıma binsem artık?" dedim lütfen hayır de lütfen hayır de lütfen bak.

"Tch, hayır." dedi WUHUU HAYIR DEDİİİ...

"Tamam, dönüşte atımla gideceğim ama söz ver." dedim

"Bakarız." dedi

"Baka." dedim ağzımdan kaçtı valla ağzımdan kaçtı

"rız." dedim iyi bari yırttık-

"Tch, git şu devi öldür." dedi bir dev göstererek.

"SÜKÜRLER OLSUN TANRIM" diye bağırıp attan atladım, iki dakika içerisinde devin ensesini kestim.

"Siz neden Binbaşı değilsiniz efendim?" dedi bir asker, valla bilmiyorum hiç düşünmedim bile.

"Bilmem, hiç binbaşı olmayı düşünmedim.." dedim

"Bence hak ediyorsunuz efendim." dedi ve bir kaç kişi ona destek verdi.

"Çok naziksiniz askerler, ama hak ettiğimi düşünmüyorum.." dedim ve Hange araya girip,

"Oi, sen daha geçen gün terfi almak ister misin diyen birisine, 'Hayır, sağ ol." demedin mi?" dedi ama o olay farklıydı.

"Terfi aldığında sana öyle davranacaklar dediği için söyledim." dedim bana mesafeli davranmaları kötü olurdu bence iyi  bir şey söylemiştim o gün.

"Terfi alman da sorun yok o zaman?" dedi Erwin bir anda, aa ne ara bunlara yaklaştık bu kadar lan biz-

"Yok, ama bana mesafeli davranırsanız, ağlarım." dedim ağlardım ama.

"Tch, benim yanımda ağlayabilirsin." diye bir mırıldanma duydum-

"Sana sarılarak ağlarsam olur o zaman da ki gibi.." dedim gerçekten artık dolmuştum ve ona söylemek istiyordum.

SÖYLESE Mİ ACABAAA AAA HIYARLIK YAPSAM MI???

 HADİ VOTE ATARSANIZ SEVİNİRMM

BAİİİ

𝕷𝖊𝖛𝖎 𝖝 𝕽𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin