Stájerország, Ausztria

11 1 0
                                    

2021.06.26. Stájerország, Ausztria

Köszöntök mindenkit! Egy újabb időmérő edzésen vagyunk túl, ami a szokásosnál is eseménytelenebb volt. De tényleg. És mivel nem igazán tudom hogy mit írjak, leírom a Q1, Q2, és Q3 eredményeit.
Q1
Latifi, Ocon, Räikönnen, Schumacher, és Mazepin kiesik. A meglepő dolog az itt viszont, hogy az Alpinos Esteban Ocon kiesett. A többieket már megszoktuk.
1.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
2.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
3.Lando 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔
Ők lettek az első 3.
Q2-ben Gasly átveszi a vezetést a 6. percben.
Russel, Sainz, Ricciardo, Vettel, és Giovinazzi esik ki. Amire viszont senki nem számított hogy:
1. Russel holnap a 11. helyről fog indulni
2. Sainz kiesik méghozzá Russel mögé kerül
3. Ricciardo és Vettel is kiesik, ők néghátrébb kerülve.
Q3
1.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
2.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
3.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
4.Lando 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔
5.Sergio 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒛
6.Pierre 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚
8.Charles 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
9.Fernando 𝑨𝒍𝒐𝒏𝒔𝒐
10.Lance 𝑺𝒕𝒓𝒐𝒍𝒍
Egy újabb Verstappen pole! Én kifejezetten örülök neki, hisz Max már tényleg nagyon megérdemli ezt. Azt is írhattam volna hogy
1.Verstappen
2.Hamilton
3.Norris
4.Perez
5.Bottas
Ugyanis Bottas a 3. szabadedzésen kiforgott a boxutcában, és veszélyes vezetés miatt 3 hellyel háttrébb tolják, ezáltal holnap az 5. helyről indul. Sok szerencsét Russelnek, jó lenne ha bejutna a top 10.-be pontot szerezve de hát kitudja. Bízom benne hogy a futam ennél izgalmasabb lesz, de általában így szokott ez lenni!

2021.06.27. Stájerország, Ausztria

Remek, vágjunk is bele a közepébe! Russel a 10. helyről indul mert Tsunoda büntetést kapott ezért őt hátrébb tolták egy pozícióval. Azért kapott büntetést mert feltartotta Bottast az időmérőn. (Persze ha jól tudom) A startnál Latifi, Giovinazzi, Maze(s)pin, és Gasly kiforog, ezzel még nem is lenne gond csak hogy Latifi defektet kapott, kiment megycsinálták neki, de a mi Leclercünk is oda került valahogy, és sajnos neki ment Gasly bal hátcsó gumijához, az ő szárnya is megsérül, Gaslynak pedig itt vége is volt a versenynek. Szegénynek pedig olyan jól ment a szabad edzés és az időmérő is. Másik izgalmas dolog az elején a Norris vs Perez fight volt. Elösször Perez megelőzi Norrist belső ívről, de Norris nem adja könnyen magát, szépen vissza előzi Perezt a külső ívről. A 8. körben Tsunoda, és Sainz megelőzi Ricciardot aki azt mondta a rádión keresztül hogy valami gondja volt de a 9. körre helyre jött. A kis Perez vs Norris csatának korán sincs vége ugyanis Perez megelőzi  Norrist a 10. körben. De nem csak Perez előzi meg Norrist, hanem Bottas is a 11. körben, ezzel a Mclarenes vissza csúszik az 5. helyre. Szerintem mindenki ismeri Leclercet, ha nem akkor most bemutatom nektek Charles Leclercet, ugyan néha csalóka lehet a fiú, de nagyon kitartó is egyben, ugyanis nem ez lesz az első előzése amit most említek. Szóval Leclerc megelőzi Ocont a 25. körben ezzel feljön a 14. helyre. A 26. körben Hamilton majdnem kiforgott de szépen kordában tudta tartani az autót. Na és most egy nagyon szomorú pillanat következik. Russel kimegy kerékcserére a 28. körben, csak sajnos valami gondja volt az autóban lévő levegővel ezért tölteni kellett neki, ezzel vissza csúszva a 17. helyre. Nagyon sajnálom őt ugyanis végre szerezhetett volna pontot. A 29. körben már elég sokan úgy gondolták hogy mostmár azért ki lehet menni cserélni, ilyen volt pl a 2 Mercedes is, Perezzel együtt akinek a bal hátsója nehezen jött le, ezáltal Bottas megelőzi őt. Verstappen is kimegy kereket cserélni de ő annyira elhúzott a többiektől hogy, vagy 2-szer is kiálhatott volna. Maradt szépen az első helyen. Norris is kimegy kereket cserélni vissza csúszva a 7. helyre, Räikönnen mögé, de nem kell neki sok és már meg is előzte. Räikönnen nem élvezheti sokáig a 8. helyet, ugyanis a 38. körben kimegy Oconal együtt, és lecsúsznak a 14.-15. helyre. Russel nem úszta meg ennyivel, a 39. körben kiállították őt. Szóval itt neki is vége volt a versenynek. És akkor egy újabb Leclerc vs Räikönnen csatát láthattunk a 42. körben. Elösször Leclerc megpróbálja megelőzni Räikönnent, de nem lehet ilyen könnyen az Icemen elé kerülni, de Leclercet sem kell félteni, külső íven megelőzi Räikönnent 2. próbára. Ez nem ment annyira bökkenő mentesen ugyanis Räikönnen szárnya hozzá ért Leclerc jobb hátcsó gumijához. Szerencsére semmi baj nem lett. A 42. körben Sainz és Ricciardo (ami így most elnézve eléggé vicces) is kimennek kereket cserélni. Ne rohanjuk el ennyire Sainztól ugyanis mikor vissza ér a 45. körben, megpróbálja megelőzi Strollt, aki nem enged ebből, és gyönyörűen védekezett, végül Sainz megelőzi Strollt. Egy újabb előzést láthattunk Leclerctől, Giovinazzit előzte meg a 46. körben, ezzel feljön a 11. helyre. És hamár itt tartunk Leclercnél azt is megemlíteném hogy, az 51. körben megelőzi Vettelt ezzel pontszerző 10. helyen van. Ne is menjünk tovább, úgy érezm Leclercet még egy párszor megfogom említen, most Tsunodával csatázott az 55. körben. Elösször csak megpróbálja megelőzni a Japánt, de mivel elfékezi magát ezért logikus hogy nem sikerül neki, majd egy igen okos teknikával már elé is került. Hagyja Tsunodának hogy elé menjen, ugyanis majdnem sikerült neki megelőznie, majd belső íven a kanyarba megelőzi őt. A Red Bull megint egy per-fect👌 (Leeroy) stratégiát hozott nekünk, Perezt az 55. körben kiviszik cserére abban a reményben hátha megelőzi Bottast, de sajnos nem sikerül neki. Ha egy 3 körrel elöbb kiviszik talán meg is előzi. Vissza hoznám egy kicsit Leclercet, az 56. körben megelőzi Alonsót, majd a 61. körben Strollt, aki próbálkozik őt vissza előzni de nem igazán megy neki. Aztán a 66.-67. körtől egészen a 69. körig Vettel és Räikönnen csatázott a jobb helyért, amiből Räikönnen jön ki győztesen. Amire senki nem számított hogy Hamiltont kiviszik kerékcserére a 70. körben, azért az egyetlen kis pontért amit a végén megkapott a leggyrosabb körért.
1.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
2.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
3.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
4.Sergio 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒛
5.Lando 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔
6.Carlos 𝑺𝒂𝒊𝒏𝒛
7.Charles 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
8.Lance 𝑺𝒕𝒓𝒐𝒍𝒍
9.Fernando 𝑨𝒍𝒐𝒏𝒔𝒐
10.Yuki 𝑻𝒔𝒖𝒏𝒐𝒅𝒂
Gratulálok Max-nek egy újabb győzelem, csak így tovább! Tényleg boldog lettem volna ha Perez is podiumon lett volna de ez van. Leclerc tényleg valami hihetetlen munkát végzett meg is érdemli a Nap Versenyzője címet. Strollnak, Alonsonak, és Tsunodának is gratulálok. Az Aplha Taurisoknak az szerintem az egyik szemük sír a másik nevet. Tiszta Aston Martin. Várom a következő hétvégét hogy ki nyer, nem megyünk sehova hanem maradunk Ausztriában.




Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
F1 kibeszélōWhere stories live. Discover now