2021.06.19. Le Castellet, Franciaország
Az igazat megvalva, ez az időmérő nem volt valami érdekfeszítő. Legalább is nekem. Kezdeném azzal hogy Tsunoda már az első másodpercekbe kipörög, pedig még csak el sem kedztük! Vissza ment mindenki a boxba, majd onnan felálltak szépen sorba a kijáratnál Leclercel az élen. Ez nem Schumacher hétvégéje volt ugyanis, ő szintén neki ment a falnak mint Tsunoda csinálta csak, Schumacher az utolsó 20 mp-ben, és mivel nem indították újra a Q1-et, a Haasos még így is a 15. helyről fog indulni. Az első három így néz ki a Q1-ben:
1.Max 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧
2.Lewis 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧
3.Sergio 𝐏𝐞𝐫𝐞𝐳
Latifi, Räikkönen, Mazepin, és Stroll esett ki, de Stroll csupán csak azért mert nem bírta befejezni a körét második próbálkozásra, elsőre forgalomba került, azt hagyta elmenni.Q2-ben ami érekesebb lehet az az hogy Alonsonak ki kellett mennie megmérnie a gumijait (ha jól informálódtam). Ezen kívül nem igazán történt semmi. Az első három a Q2-ben az:
1.Vallteri 𝐁𝐨𝐭𝐭𝐚𝐬
2.Lewis 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧
2.Sergio 𝐏𝐞𝐫𝐞𝐳
Ocon, Vettel, Giovinazzi, és Russel esett ki.Q3-ban viszont semmi, de tényleg szinte semmi nem történt. Itt van az első 10.
1.Max 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧
2.Lewis 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧
3.Vallteri 𝐁𝐨𝐭𝐭𝐚𝐬
4.Sergio 𝐏𝐞𝐫𝐞𝐳
5.Carlos 𝐒𝐚𝐢𝐧𝐳
6.Pierre 𝐆𝐚𝐬𝐥𝐲
7.Charles 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜
8.Lando 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
9.Fernando 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐬𝐨
10.Daniel 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨
Remélem hogy a verseny kicsivel izgalmasabb lesz mint az időmérő volt, de bízom benne hogy igen.2021.06.20. Le Castelle, Franciaország
Az időmérő lehet unalmas volt, na de egy igen izgalmas versenynek néztünk elébe. Egész végig tapintani lehetett a feszültséget, mind a pályán, mind szerintem az otthonokban! Vagyis, nálam igen.
Szóval megint Tsunodát hoznám elsőnek fel, ugyanis ő a boxból indult. Kicserélték neki a sebváltóját ezért indult onnan.
Folytatnám is a startal. Verstappen nagyon szépen elkapta a startot -Hamiltonnal együtt- de a legelső kanyarnál kiment a pályáról, így Hamilton átvette a vezetést. Verstappen nem kapott semmit ezért a kis indcidesért. Norris ugyan előréb rajtolt mint Ricciardo, de valahogy mögé szorult. Látthattunk egy kis Ocon vs Vettel fightot, és azt muszály megjegyeznem hogy Ocon gyö-nyö-rűen megpróbálta vissza előzni Vettel a második körben, de sajnom nem sikerül neki. Azért nagyon szép próbálkozás volt.
A kedvencem mindig az hogy a Haasok ott elvannak maguknak hátul, csak Mazepin (Mazespin) kavar bele néhány pilóta dolgába akik lekörözték őt. A másik páros akiket élveztem az a Sainz, Gasly, Leclerc, Alonso, Ricciardo, és Norris páros volt, ahogy próbálták egymást megelőzni. Végül Ricciardo, és Norris is megelőzi Alonsot, majd Vettel is a 14. körben, ezzel vissza csúszott a 11. helyre. A Ferrari kezdte meg a kerékcseréket mégpedig Leclercel a 16. körben. Sajnos nem ment valami jól mert vissza csúszott a 19. helyre, de vissza küzdötte magát a top 10-be. Valahogy itt nem mentek olyan "gyorsan" a kerék cserék mint amennyire gyorsan szoktak menni, ez néhány pilótának gondot is okozott. Verstappent is kiviszik kerékcserére, és elég rizikós volt hogy Bottas megelőzi e őt, de végül nem. A 20. körben Hamilton is kiment, Verstappen kapott az alkalmon, és átvette a vezetést. A 22. körben egy izgalmas Verstappen, Hamilton, Bottas fightot láthattunk, amiből Hamilton jön ki győztesen. Pereznek, és Norrisnak is szóltak hogy menjenek gumit cserélni a 24. körben. Hát a kövi kis csata kicsit hosszabb dolog volt. Elösször is Norris megelőzi Gaslyt a 29. - 30. körben, majd Gasly vissza előzi Norrist, de mind a ketten kisodródnak, a francia hibájából. Norris végül, véglegesen megelőzte Gaslyt. Sainz és Leclerc helyet cserélnek, ezzel Sainz előrébb lesz + Norris, és Gasly is Leclerc elé kerül. 32. körben ez a két jó madár, nevükön Carlos Sainz, és Lando Norris megelőzik egymást, pontosabban Norris Sainzot. Ez valahogy nem Leclerc versenye ugyanis Alonso is megelőzi őt, mert nagyon küzd a gumikkal. Megint vissza térnék egy kicsit Norrisra aki megelőzi Ricciardot a 34. körben, és még Stroll is feljön a 6. helyre, szépen előre jött. A Red Bull megint hatalmas stratégiát hozott ide nekünk, pl akkor mikor helyet cserélt s két Red Bull. Gasly nagyon szépen megelőzi Sainzot a 37. körben. Ha már Sainznál tartunk, kaptunk egy kis spanyol háborút Alonso és Sainz között a 38. körben. Mind a ketten pontszerző helyen vannak, de Leclerc kimegy kerékcserére, ezzel vissza csúszva a 16. helyre.
Verstappen ma remekelt a pályán, és Bottast is megelőzi a 44. körben, amivel feljön a második helyre. De nem csak Verstappennek volt jó versenye hanem Pereznek is aki ugyan úgy megelőzi Bottast a 49. körben. Persze a finn próbálkozik vissza támadni, de nem igazán sikerül neki. Az 52. körben tövig rágtam a körmöm, annyira reménykedtem benne hogy Verstappen megelőzi e Hamiltont, de végül ő jött ki győztesen. A Red Bull egész hétvégén remekelt, Bottasnak meg elég szar napjai voltak. És végül nem volt nehéz kitalálni hogy Verstappen nyert. Itt van a top 5.
1.Max 𝐕𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧
2.Lewis 𝐇𝐚𝐦𝐢𝐥𝐭𝐨𝐧
3.Sergio 𝐏𝐞𝐫𝐞𝐳
4.Valtteri 𝐁𝐨𝐭𝐭𝐚𝐬
5.Lando 𝐍𝐨𝐫𝐫𝐢𝐬
Verstappen immár 12 pont fölényben van Hamiltonnal szemben, + ő lett a nap versenyzője is. A top 3 ugyan úgy néz ki mint a Q1-ben, ha valaki figyelte ezt. Ez a hétvége nagyon nem a Ferrari hétvégéje volt, ugyan is se Sainz, se Leclerc nem szerezett pontot. Sainz a 11., Lecler a 16. helyen zárt. Szurkolok Maxnek a további versenyekbeny és reméljük hogy idén valaki más lesz a világbajnok!🤭Tudom hogy egy kicsit későn hozom de nem igazán volt időm. 1 dolog... Hamilton fanok most nagyon mérgesek lehetnek! XD
ESTÁS LEYENDO
F1 kibeszélō
De TodoSzóval rá vettem magam hogy egy könyvbe össze gyūjtsem az összes F1-es élményem (ami igazából annyiból fog állni hogy leírom a véleményem a versenyekrōl + hogy mi történt bennünk) és most ne nézzétek a helyes írásomat köszii💜✌️ (esküszöm nem tudtam...