Szaud-Arábia, Jeddah

15 2 4
                                    

2021.12.04 Szaud-Arábia, Jeddah

Itt vagyunk a következő időmérővel, utolsó elötti ebben az évben. Nem akarok sokat beszélni szóval kezdjük.

Q1
A Q1-ben nem történt semmi, itt vannak a kiesők és az első 5.
1.Sergio Perez
2.Valtteri Bottas
3.Daniel Ricciardo
4.Carlos Sainz
5.Max Verstappen

16.Nicholas Latifi
17.Sebastian Vettel
18.Lance Stroll
19.Mick Schumacher
20.Nikita Mazepin

Q2
A Q2-ben Sainz egy hatalmasat mentett, ugyanis megcsúszott és pont a fal elött ált meg.
1.Lewis Hamilton
2.Sergio Perez
3.Max Verstappen
4.Vallteri Bottas
5.Yuki Tsunoda

11.Daniel Ricciardo
12.Kimi Räikönnen
13.Fernando Alonso
14.George Russel
15.Carlos Sainz

Q3
1.Lewis Hamilton
2.Vallteri Bottas
3.Max Verstappen
4.Charles Leclerc
5.Sergio Perez
6.Pierre Gasly
7.Lando Norris
8.Yuki Tsunoda
9.Esteban Ocon
10.Antonio Giovinazzi
Ocon, Giovinazzi és Tsunoda össze kapta magát az év végére valahogy. Verstappen csak azért nem lett poleon mert a végén elvétette a kanyart és a hátcsó kerekével neki ütközött a falnak, pedig gyönyörű kört ment, sokkal megelőzte volna Hamiltont! Holnap találkozunk a versenyen amit ha Verstappen nyer meg, viszi az egész bajnokságot. Szurkolok Max!

2021.12.05 Szaud-Arábia, Jeddah
Hát öhm... Guys... Ez volt eddigi legfurcsább verseny a szezonban. Nézzük is mi történt. A start normális volt, a legtöbben nem tudták megelőzni a másikat. A 8. körben történt változás amikor Ricciardo megelőzte Gaslyt. A 10. körben Schumacher megtalálta a falat, ugyan ott ahol Leclerc a második szabadedzésen és pont ugyan olyan gyönyörű mutatvánnyal csinálta mint Leclerc, Safety Car kimegy Stroll, Hamilton, Bottas, Perez, Norris és Leclerc ezt az időt ki is használja arra hogy kereket cseréljenek. Három körig még körözgettek a Safety Car mögött amikor is piros zászlók lengedtek a levegőben, mert megkelett csinálni a falat. Fel álltak a Boxba ahol Verstappen kereket tudott cserélni, majd álló rajt következő Verstappen, Hamilton, Bottas, Ocon és Norris sorrendbe. De nem megyünk csak a második kanyarig mert Perez beszorul Leclerc és az egyik Williams közé ha jól emlékszem, sikerül valahogy kimásznia belőle de Leclerc meglöki őt hátulról, Perez megforog aztán Mazepin elveszti a fonalat és bele rohan hátulról Russelbe, megin piros zsászló, megint fel állnak a boxba és megint álló rajt ami így nézett ki.: Ocon, Hamilton, Verstappen, Ricciardo és Bottas. Nem maradt sokáig így a fel állás, már mikor befordulnak az első kanyarnál Verstappen megelőzi Hamiltont és Ocont is egyszerre, Tsunoda meg Leclercet. Ocon viszont nem marad második mert Hamilton megelőzi őt a 18. körben. Ne rohanjunk el Tsunodától mert ahogy próbálja megelőzni Vettelt de neki megy, Tsunoda első szárnya letör, be tud menni még a pitbe hogy azt le cserélje, Vettel neki megy egy kicsit a falnak, és sárga zászló, ez mind a 24. körben. Mikor a sárga zászló letelik Leclerc megelőzi Sainzot de vissza kell neki adnia mert kiment közben a  bukótérbe. Alosno egy körrel késöbb meg forgott de nem ment neki a falnak  még jó is hogy nem. Az elkövetkező köröben pedig a törmelékek miatt volt virtuális safety car, nem is egyszer. Elösször a 28.-ben aminek abban a körben vége is lett, majd a 29.-ben aminek a 34.-ben lett vége, majd még így utoljára volt egy vsc (virtuális safety car) a 36. körben de akkor annak vége is lett. Innen kezdődnek az ideg feszítő dolgok. Norris megelőzi Strollt a 37. körben, a 38.-ban Verstappennek vissza kelett adnia Hamiltonnak a helyet, kicsit össze érnek, Hamilton bele megy Verstappenbe hátulról, de mennek tovább ami után hatalmas dráma következett (Hamiltonnak volt elég helye egyébként hogy elmenjen Verstappen melett csak úgy mondom).  Ugyan ebben a körben Bottas megelőzi Ricciardot, de Ricciardo vissza veszi tőle a helyét. Na itt volt egy kis balhé a 43. körben, vagyis már azóta volt egy kis balhé mióta Verstappen megelőzte Hamiltont, szóval Verstappen vissza adja Hamiltonnak a helyet, de Verstappen nem hülye Hamilton mögött maradt és az első másodpercben vissza előzi Hamiltont. És ezt megint nem titulálták helyesnek szóval Verstappennek vissza kelett adnia a helyét Hamiltonnak egy körrel késöbb. Tulajdonképpen nem kelett volna vissza adnia a helyet de Verstappen ezt nem tudta. Vettel alatt az autó közben épp szét esni készült, szóval inkább kiált. Két ferrarisunk megelőziik egymást az 50. körben, szóval a felállás Leclerc és Sainz volt. Utolsó idegölő körök Oconnak és mindenki másnak is, ugyan ebben a körben Bottas megelőzi Ocont, de Ocon vissza előzi Bottast. Úgy is tünt hogy Oconnak lesz mégy egy podiuma de Bottas pontosan akkor előzte meg Ocont mikor ráfordultak a célegyenesre. Hamilton kicsit törött szárnyal de végig csinálta a versenyt.
1.Lewis Hamilton
2.Max Verstappen
3.Vallteri Bottas
4.Esteban Ocon
5.Daniel Ricciardo
6.Pierre Gasly
7.Charles Leclerc
8.Carlos Sainz
9.Antonio Giovinazzi
10.Lando Norris
És Hamilton nyert megint, de viszont Gartuláljunk Giovinazzinak, Danielnek és Oconnak ezért a versenyért mert mindegyikőjüknek jó helyük van! Sajnálom azokat akik lemaradtak erről a versenyről de tényleg. Hihetetlenül várom és nem is a következő versenyt ami egyben az utolsó is ebben a szezonban. Várom mert végre kiderül hogy ki lesz a világbajnok amit nagyon remélek hogy Verstappen mert már nagyon de nagyon megérdemli hogy világbajnok legyen és azért nem várom Räikönnen és Giovinazzi utolsó versenye. Räikönnen one of my f1 heroes és oh my god most bele gondoltam mi lesz ha Vettel vissza vonul, mert Ő volt a legnagyobb F1 heroem amúgy, na mindegy ne depizzünk tali kövi héten!

F1 kibeszélōTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang