Hollandia, Zandvoort

6 1 0
                                    

Egy hét ki hagyás után, vissza tértünk egy újabb futammal, mégpedig Hollandiába, Verstappen szülő városába. Räikönnen koronás lett, ezért Kubica szált be helyette az autóba.
A Q1-ben nem történt sok minden, ezért leírom a kiesőket, és az első 3 embert.
20.Nikita Mazepin
19.Mick Schumacher
18.Robert Kubica
17.Sebastian Vettel
18.Sergio Perez
Pereztől, és Vetteltől ez nem meg szokott hogy már a legelején kiesnek.
3.Max Verstappen
2.Carlos Sainz
1.Charles Leclerc
A Ferrarinak viszont jó hétvégéje van, és a szabad edzéseken is jól teljesítettek.

A Q2-ben Russel kiforog a mindenki szerint sus 13-s kanyarban, egy kicsit meg koccolja a falat, de ugyan úgy ment tovább. Na Latifinek ez már ennyire nem tetszett, ezért ő úgy döntött hogy ő neki is megy, nem csak megkoccolja. Elmegy Hamilton mellet, és megérinti kicsit a füvet, majd onnan kiforog és neki a falnak.
15.Yuki Tsunoda
14.Nicholas Latifi
13.Lando Norris
12.Lance Stroll
11.George Russel
Norris nem jutott sajnos feljebb a kis incidend miatt.
3.Pierre Gasly
2.Charles Leclerc
1.Max Verstappen

Q3-ban igazából semmi nem történt szóval itt vannak a helyezések.
1.Max Verstappen
2.Lewis Hamilton
3.Valteri Bottas
4.Pierre Gasly
5.Charles Leclerc
6.Carlos Sainz
7.Antonio Giovinazzi
8.Esteban Ocon
9.Fernando Alonso
10.Daniel Ricciardo
Giovinazzi tovább jutott, ami tőle nem megszokott. Pierre Gasly pedig negyedik lett, egy elég jó helyezéd. Nekem tetszik a pálya, holnap meglátjuk mit hoz a verseny.

Na hát a startnál történtek kisebb helyváltozások, amiket annyira nem figyeltem, bocsánat de utána figyeltem minden kis eseményt. Kezdjük azzal hogy Alonso megelőzi Ocont az 5. körben. Aztán Vettel már a 11. körben, kiviszik. Egy 10 körrel késöbb Hamilton is kimegy kereket cserélni, 1 körrel késöbb pedig Verstappent is, aki csak 1 helyet csúszik vissza. Gaslyit kiviszik a 25. körben, Giovinazzit, Russelt, és Strollt meg a 29.-ben. Ugyan ebben a körben Gasly gyönyörűen körbe autozzas Alonsot. Verstappen megelőzi Bottast, majd elengedi Hamiltont is a 31. körben, 1 körrel késöbb Bottast kiviszik, Sainzal és Oconnal együtt, Alonsot, és Leclercet csak 3 körrel késöbb. Russel késöbb kap egy 5 mp-s büntetést amiért túl gyorsan ment a boxban. Egy másik sus kanyarban Vettel keresztben állt az úton, de semmi baja, megy tovább, ez a 38. körben volt. Hamiltont a 40.; Verstappent a 41.; körben viszsik ki, Norrist a 44.-ben, Perezt a 49.-ben, Mazepint és Tsunodát meg kiállítják. Perez közben feljebb küzdi magát, már addig hogy megelőzi Ricciardot, ezzel feljön a 10 helyre az 55. körben. Aztán maradjunk még egy kicsit Pereznél, és a Mclarennél, ugyanis Perez megelőzi Norrist a 67. körben. Hamiltont még kiviszik az utolsó elötti körben, rá mennek a legygorsabb körért járó, plusz 1 pontért, amit majdnem Valtteri szerzett meg. A végén még Alonso megelőzi Sainzot.
1.Max Verstappen
2.Lewis Hamilton
3.Valtteri Bottas
4.Pierre Gasly
5.Charles Leclerc
6.Fernando Alonso
7.Carlos Sainz
8.Sergio Perez
9.Esteban Ocon
10.Lando Norris
A végén az első 5 ugyan úgy néz ki, mint a lz időmérőn. Gaslynak, és a Ferrarinak jó hétvégéje volt, ellentétbe a Mclarennel mert nekik annyira nem volt jó. Verstappen örülhet hogy a saját országában nyert. Szerintem ez a verseny kicsit unalmas volt, nem történt benne annyira semmi izgalmas, de hangulatos volt. Jövőhéten találkozunk Monzában, azt a pályát nagyon imádom, és a Ferrari fanok is gondolom nagyon izgatottak.

 Jövőhéten találkozunk Monzában, azt a pályát nagyon imádom, és a Ferrari fanok is gondolom nagyon izgatottak

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
F1 kibeszélōМесто, где живут истории. Откройте их для себя