Silverstone, Nagy Britannia

24 1 2
                                    

2021.07.16. Silverstone, Nagy Britannia

Nemrégiben kaptunk 2 új hírt is! Egyik a 2022-es autó kinézete. Ami nekem nem tetszik, kivéve az eleje, és a hátulja. A másik hogy nem a megszokott időpontban van az időmérő hanem pénteken, ami 2003-ban, ha jól tudom, de javítsatok ki ha nem, volt utoljára. Szombaton sprintkvalifikáció, nem igazán várom, mert szerintem sok értelme nincs, de ez van. Sebastian Vettel is ugyan ezt mondta hogy szerinte sok értelme nincs, én veled vagyok Seb. Túl sokat beszéltem már, vágjunk bele a közepébe. Q1-ben Leclerc elhagyja a pályát, de nem lesz semmi gond. Mazepin (Mazespin) megforgatja az autot, ugyan úgy mint Sainz az 1. szabadedzésen, de folytathatja tovább. Ennél több nem nagyon történt, ezért itt vannak a kiesők, és a top 3.
16.Yuki 𝑻𝒔𝒖𝒏𝒐𝒅𝒂
17.Kimi 𝑹𝒂̈𝒊𝒌𝒐̈𝒏𝒏𝒆𝒏
18.Nicholas 𝑳𝒂𝒕𝒊𝒇𝒊
19.Mick 𝑺𝒄𝒉𝒖𝒎𝒂𝒄𝒉𝒆𝒓
20.Nikita 𝑴𝒂𝒛𝒆𝒑𝒊𝒏
-------------------------------
1.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
2.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
3.Charles 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
Meg kell hagyni Leclercnek jól ment eddig, de ez még csak a Q1, bármi történhet még.
Stroll éppen hogy tovább jut, de ennek lehet az az oka hogy még a szabadedzésen azt mondta hogy bizonytalan az autóban.

Q2
Itt vannak az eredmények, mert semmi izgalmas nem történt.
11.Fernando 𝑨𝒍𝒐𝒏𝒔𝒐
12.Pierre 𝑮𝒂𝒔𝒍𝒚
14.Antonio 𝑮𝒊𝒐𝒗𝒊𝒏𝒂𝒛𝒛𝒊
15.Lance 𝑺𝒕𝒓𝒐𝒍𝒍
-----------------------
1.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
2.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
3.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
Russel megint tovább jut méghozzá egy 7. hellyel, ezzel megelőzve mind a 2 Mclarent! Mi.a.fene. Hajrá George én szurkolok neked! + Előző hétvégén ugye Alonso végzett magasabb helyen, hát most meglátjuk mi lessz Russelel. Aminek viszont kifejezetten nem örülök, és meglepő is lehet, hogy Gasly kiesett.

Q3
Semmi nem történt. De konkrétan semmi.
1.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
2.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
3.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
4.Charles 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
5.Sergio 𝑷𝒆𝒓𝒆𝒛
6.Lando 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔
7.Daniel 𝑹𝒊𝒄𝒄𝒊𝒂𝒓𝒅𝒐
8.George 𝑹𝒖𝒔𝒔𝒆𝒍
9.Carlos 𝑺𝒂𝒊𝒏𝒛
10.Sebastian 𝑽𝒆𝒕𝒕𝒆𝒍
Hihetetlen hogy Russel egy Williamsel megelőzött egy Ferrarit! Leclerc az utolsó másodpercben megelőzte Perezt. Hamilton meg boldog lehet hogy a szülő országában ért el első rajtkockát. (nem mintha soha nem nyert volna itt eddig)
Ezzel az időmérős eredménnyel holnap a sprintkvalifikációhoz fognak felálni. Találkozunk holnap.

2021.07.17 Silverstone, Nagy Britannia

Szomorú egyben vidám a mai nap. 2015, július 7.-én Jules Bianchi életét vesztette egy szörnyű forma 1-es balesetben. Pontosan 6 éve. A kórházban még megpróbálták őt megmenteni, de szinte lehetetlen volt. Azon kívűl hogy ő is egy pilóta volt, Charles Leclerc volt a keresztfia, és egy jó pár ember barátja. Továbbbi sok erőt, és kitartást kívánok az egész családnak.

Az elejét muszály voltam kicsit szomorúbb hangsúlyra venni, ugyanis szerintem ez egy megrázó sztori, az is ahogy meghalt. Nem bíztatlak titeket hogy nézzétek meg, gyenge idegzetűeknek nem ajánlom, de ha kilyukasztja az oldalad a kíváncsiság, youtubon fent van. Komolyra fordítva a szót! Izgalmas napnak nézünk elébe! Sprintkvalifikáció.(Meg nálunk falunap) Mit is takar ez magában? Ez egy 17 körös verseny lesz, aminek az eredményével a főfutam rajtrácsára fognak felálni a versenyzők. A beállításokat Nem lehet megváltoztatni az időmérő után fontosabb dolgokat kivéve ha nagyon muszály. Ez szombatonként lesz 3 alkalommal. Ha beválik 2022-től bevezetik, de ha nem akkor minden megy ugyan úgy mint régen. A versenyzőknek 1 órájuk van felkészülni mind az időmérő elött, mind a sprint futam elött. Az első körben történtek szaftosabb dolgok, amiket el is mondok. Hamilton startja nem indult valami jól ugyanis Verstappen egyből megelőzte őt. Maze(s)pintől pedig nem vártunk mást megforgott, de utána folytatta tovább onnan ahonnan abba hagyta. Sainz, és Russel is peches volt, össze értek, Sainz ezzel lecsúszva a 18. helyre. Akinek viszont jól ment az Alonso, egyből feljött az 5. helyre. Visszatért a régi, erőszakos Alonso. Perez is kapott az alkalmon és megelőzte Ricciardot egy belső íves támadással. Meg ha már Pereznél tartunk, szegénynek ez nem a szerencsés előzése volt, ugyanis kiforog az 5. körben, vissza esve a 19. helyre. Norristól láthattunk egy belső íves előzést Alonso ellen, a 6. körben, ezzel feljön az 5. helyre. De nem csak Norris, hanem Ricciardo is megelőzi Alonsot, csak ő külső ívről, majd Alonso megpróbálja vissza előzni Ricciardot, a 9. körben, ami nem sikerül neki. Sainz közben feljebb jött egészen a 12. helyig, ahonnan megelőzi az elötte autozó Gaslyt a 14. körben. Végér szegény Perez lecsúszott az utolsó helyre.
1.Max 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏
2.Lewis 𝑯𝒂𝒎𝒊𝒍𝒕𝒐𝒏
3.Valtteri 𝑩𝒐𝒕𝒕𝒂𝒔
4.Charles 𝑳𝒆𝒄𝒍𝒆𝒓𝒄
5.Lando 𝑵𝒐𝒓𝒓𝒊𝒔
Verstappené lett végül a Pole pozício, én örülök neki, de akkor is örültem volna ha Norris is podiumon lett volna, de meglátjuk még mit hoz a holnap. Russel 9., Ocon 10. lett! Nagyon szurkolok mind a kettőjüknek, mert ez tényleg egy jó helyezés. A sprintkvalifikáció továbbra sem nyerte el a tetszésemet, de ha jövőre bevezetik, az ellen nem tudok semmit se tenni. Versenyzők szempontjából nézve, egy újabb esélyt kapnak arra hogy jobb helyet érjenek el. 2022-ben amúgy sem tervezem tovább írni ezt a könyvet, de még meglátom mit hoz a jövő. Tali a versenyen!

F1 kibeszélōOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz