Opatrně jsem jí položil na postel a prohlížel si její tělo pod šaty.
"Na co koukáš sundej to." Řekla s úsměvem.
Prvně jsem si sundal košili a přesunul se na její krásné šaty.
Přetáhl jsem je přes její hlavu a viděl jsem jí jenom v kalhotkách podprsenku neměla .
Sundala mi rychle džíny takže já jsem byl jenom v boxerkách.
Potom jsem se svými rty putoval po jejím křehkém těle, až jsem se zastavil u jejího bříška a zasypal ho polibky.
Pak jsem jí dal pusu na podbřišek, až se zachvěla a zahákl za lem jejích kalhotek, přitom jsem zvedl k ní pohled a žádal o povolení.
Nechtěl jsem ji do ničeho nutit, jako její bývalí.
V jejích očích jsem viděl trochu nervozity, tak jsem jí vzal ruce do svých a přiložil si je ke svým rtům a políbil.
Nakonec přikývla a položila svojí dlaň na mou tvář a pousmála se, ten jsem jí rád oplatil a pomalu jí sundal kalhotky.
Ocitla se přede mnou nahá a z červenými tvářemi se kousla do rtu.
Byla nádherná. Tak jsem se vrátil nahoru a políbil ji na zčervenalé tváře, pak ji jemně políbil na rty a zase se od jejich rtů odtáhl.
Věnoval jsem jí malý úsměv, který mi oplatila, a sklonil se zpátky dolů a políbil ji na vnitřních stranách stehen.
Pak jsem jí přejel jazykem po citlivém místě, až zasténala a prohnula se v zádech.
Pak jsem ji jazykem začal uspokojovat, přitom jí pravou rukou hladil po stehnu a druhou jsem jí položil na její bříško.
Potom jsem jí prstem přejel po vstupu a pomalu zajel článkem prstů dovnitř, až se prohnula v zádech a zasténala, přitom svírala prostěradlo a začal prstem pohybovat tam a zpátky.
Přestal jsem se jí věnovat jazykem a začal polibky putovat po jejím bříšku, až ji políbil mezeru mezi prsy a prstem nepřestával pohybovat.
Po chvíli se prohnula v zádech, zasténala a udělala se.
Já z ní prst vyndal a klekl si mezi její stehna a přiblížil se k jejím rtům.
Pak jsem jí s láskou políbil a opřel se pažemi u její hlavy.
„Jsi úžasná, miláčku." Zašeptal jsem a vtiskl jí pusu na čelo.
Pak jsem se svým čelem opřel o to její a zadíval se jí do očí.
Nad tím se začervenala a pousmála se.
„To ty." Řekla rozpačitě a pohladila mně dlaněmi po pažích.
Jen jsem se pousmál a dal jí pusu na nos.
Po chvíli jsem položil dlaně na její boky, přitom se posadil na postel a jí si posadil na svoje nohy.
Objala mně svými rukami kolem krku a sklonila pohled na moje boxerky, kde byla ukrytá moje chlouba a trochu znervózněla.
„Jestli se na to necítíš, nemusíme spolu zase spát." Řekl jsem a pohladil jí rukou po zádech, přitom jí dal pusu na čelo a podíval se jí do tváře.
„Cítím, jen mám strach." Zašeptala a sklonila hlavu.
Vzal jsem jí za bradu, zvedl jí hlavu a políbil ji na rty.
Pak jsem se od ní odtáhl a podíval se jí do očí, přitom jsem se pousmál a pohladil po tváři.
„To je v pořádku, miláčku. Budu opatrný." Řekl jsem jí a položil jí ruce na boky, přitom jí posadil na postel a s nadzvednutím si sundal boxerky.
Pak jsem je hodil na zem a otočil se na ni, přitom si všiml, jak se zatvářila, když mě spatřila a podívala se na mně.
V očích měla nevěřícnost, úžas a troch obavy.
Radši jsem jí vzal dlaněmi její obličej a políbil ji, přitom jí uklidňoval a šeptal jí do ucha.
Potom jsem jí opatrně Vrátil jsem se k ní a opřel se rukami u její hlavy.
Políbil jsem jí na rty, klekl si a roztrhl obal od kondomu, přitom si ho nasadil a koleny se opřel mezi jejími stehny a ruce zapřel u její hlavy.
„Miluju tě, miláčku." Zašeptal jsem jí do rtů a zadíval se jí do očí.
„Taky tě miluju." Řekla a položila dlaně na moje lopatky, přitom mě políbila na rameno.
Pravou rukou jsem si přejel po chloubě a jemně se špičkou otřel o její vchod, přitom se zachvěla a chytla se mně pevněji.
„Mohu?" Optal jsem se jí a zadíval se jí do očí, přitom se na ní něžně pousmál.
„A-ano." Zašeptala.
Tak jsem chloubu nasměroval k jejímu vchodu a špičku do ní zasunul, přitom rty položil na ty její a políbil.
Pak jsem se na ní položil a opatrně do ní chloubu zasunul, přitom jí líbal její rty.
Byla trochu úzká a klepala se, když jsem byl v ní celý.
Přehodil jsem přes nás přikrývku a chvíli počkal, až si na mojí velikost zvykne a opřel si čelo o to její.
S menším úsměvem jsem se na ni díval a očima jí uklidňoval, přitom mě hladila po zádech a úsměv mi opětovala.
Po chvíli jsem ucítil, jak se uvolnila a opatrně z ní vyšel, pak do ní zase zajel, až jsme nad tím oba zasténali a pomalu jsem se začal pohybovat.
Dlaněmi mě začala hladit po mých zádech a zaklonila hlavu dozadu, přitom se mi nádherně přizpůsobovala a zarývala mi nehty do zad, když jsem se trochu začal rychleji pohybovat a líbat jí na krku.
„Tony." Zasténala moje jméno a prohnula se v zádech.
Zvedl jsem k ní hlavu a vyhledal její rty, přitom ji líbal a nepřestával se pohybovat.
„Bože, Elen." Zasténal jsem jí do rtů a zaklonil hlavu dozadu, přitom jemně přirážel do její pochvy a zabořil si obličej do jejího krku.
Po chvíli jsem cítil, jak se začala okolo mě stahovat, a zrychlil pánví proti té její.
„Elen, vydrž. Jen kousek a ach." Zasténal jsem a chytil jí zadek do dlaní, přitom naposled přirazil.
„Tony." Zasténala a prohnula se v zádech, přitom se udělala.
„Elen ." S posledním zasténáním jsem se udělal a opatrně se na ní zhroutil, přitom jsme to spolu se Elen rozdýchávali.
Po chvíli jsem z ní opatrně vyšel a sundal si kondom, přitom ho zavázal a hodil do koše.
Potom jsem si lehl vedle mojí lásky a vtáhl si ji do náruče, přitom ji pokládal polibky na tvář a přikryl nás dekou.
„Byla jsi úžasná, miláčku a děkuju, že jsi. Miluju tě." Zašeptal jsem jí do rtů a dal jí pusu.
„Já děkuju za všechno, co jsi pro mě udělal. Taky tě miluju." Řekla a políbila mně na hruď, pak se na mně s úsměvem podívala a položila hlavu na polštář.
„Pro tebe cokoliv, lásko moje milovaná." Úsměv jsem jí opětoval a dal jí pusu na nos, pak si taky položil hlavu na polštář a objal levou ruku okolo jejího pasu.
Elen mě taky objala a zabořila si obličej do mého krku.
Pro ni bych udělal i nemožné, aby byla šťastná a spokojená.
I když bylo ráno, tak mi Elen usnula v náruči s úsměvem na tváři. Políbil jsem jí na čelo a taky zavřel oči, pak s ní v náruči usnul.
ČTEŠ
He loves Rogers' sister
FanfictionCo se stane po tom co Steve Rogers představí všem Avengers svojí sestru? • • • • Zamiluje se do ní někdo z nich? • • • • To se dozvíte v mém příběhu • • • • 8#avengers 28.6.2021 1#robertdowneyjr 14.7.2021 8#ironman 23.7.2021 6#tonystark 30.7.2021 1#...