🖤15+ dlouhé🖤

813 32 3
                                    

Z pohledu Elen

„Tak se pojď milovat," zašeptal mi do rtů. 

„Počkej, počkej," přerušil jsem.  „Něco pro tebe mám. Počkej chvilku, ano? Hned jsem zpátky." 

Šla jsem do koupelny, zavřela za sebou dveře a začala si svlékat bílé krajkové šaty jsou tak nádherné.  Šáhla jsem po sponě ve vlasech a rozpustil ji, dlouhé vlny dopadaly na ramena.  Zůstal jsem jen v bílých krajkovaném malém body s odhalenými zády, měla jsem na sobě samodržící bílé punčochy a bílý podvazek na pravém stehně.  Vyšla jsem ven a viděla Tonyho  sedět na posteli a trpělivě na mě čekal.

„Ach, ty-" zamumlal a rychle se nadechl.  „Jsi tak krásná,Elen, tak krásná."

„Tak si mě pojď vzít," usmála jsem se na něj a kousl se do rtu.

Tony se jen usmál a vstal, přešel ke mně a políbil mě na rty,a hladil mě.

Prohrábl se mi ve vlasech, pak mi přejel dlaněmi po ramenou, políbil mě na klíční kosti a hladil po mých prsou, něžně je stiskl v ruce a škádlil mé bradavky prsty, které prosvítaly pod  mou krajkou.

„Jsi tak dokonalá. Moje žena," řekl do prázdna, rukama mi přejel po bocích a hladil je.  „Pojď do postele, miláčku, nech mě se o tebe postarat."

Jen jsem vylezla na postel mezi okvětními lístky růží a lehla si na peřiny, Tony se nade mnou pohupoval.  Vytáhl jsem ho za jeho sako a začal ho dychtivě líbat, naše jazyky se propletly a sliny se smíchaly, Tony mě hladil po celém těle a oba jsme se navzájem usmáli do rtů.Tony měl koleno mezi mými nohama a přitiskl se mi na rozkrok, zasáhl můj klitoris a já mu jen hlasitě sténala do pusy.Tony a já jsme neměli od čekání Stevíka.

„Nech mě tě trochu svléknout," usmála jsem se a sundal Tonymu sako z rukou.

Pak jsem mu rozvázala kravatu a rozepnula košili.

„Udělej si čas, máme celé ráno" zasmál se Tony a hluboce mě políbil. 

„Nikam nespěchám, chci jen svého manžela," odpověděla jsem se smíchem a prodloužila náš polibek. 

Sundala jsem mu klasickou bílou košili a viděla jeho břišáky.Usmál jsem se na něj a smála se do jeho krásné tváře.Tony se trochu spustil a políbil mě na krk, udělal mi pár modřin, pak mě políbil a kousl do klíční kosti. 

Svými mokrými polibky sklouzl dolů do mého výstřihu, jeho brada zastavila o krajkovaný lem .  Jemně olízl prohlubeň mezi mými prsi a natáhl se, sundal mi ramínka a políbil mě na ramena, když mi popruhy sklouzly, a Tony trochu stáhl krajkovou látku, aby odhalil moje velká prsa.

„Jsi tak krásná," usmál se na mě a políbil mě.  „Teď se o tebe postarám." 

Jemně stiskl moje prsa, kroužil prsty na mém prsním dvoře, kroužil po mých tvrdých bradavkách a pak je políbil a olízl, čímž zavřel oči před příjemným pocitem Tony mě vždy dokázal přimět, abych se cítil nejlépe.  Cítil jsem na své kůži jeho ledový snubní prsten, kvůli kterému mi naskočila husí kůže a bradavky ještě víc ztvrdli to byl takový kontrast mezi jeho horkou kůží a prstenem.  Políbil mě na bříško, a já jsem ho jen hladil po vlasech, když pokračoval v upouštění mých bodů.  Dostal se do bodu, kdy mi stáhl body z nohou jako kalhotky.  Roztáhl jsem nohy a Tony se dostal mezi ně, otřel si zahalený rozkrok o můj klitoris a sténal mi do rtů Tony byl provokatér.

„Sténáš tak krásně," usmál se na mě, než mi sklouzl mezi nohy a přejel prstem po mém klitorisu.

„Můj bože, ano," zašeptal jsem a podíval se dolů, Tony měl hlavu mezi mými nohami a jemně mě ochutnal, olízl můj klitoris, silně ho nasál, měl ho mezi zuby nohy se mi chvěli . 

„Proboha, Tony , právě tam," zvolala jsem šťastně, když začal rozdávat kočičí jazyky mému oteklému uzlu nervů.  „Ano, ano," vykřikla jsem a pevněji sevřela jeho vlasy, zatímco na můj klitoris jemně dával mokré polibky políbil a já se přehodila přes okraj, nohy se mi ještě více třásly a Tony  jen držel mé boky na měkké posteli.

„Zníš tak krásně," zašeptal mi Tony  z klína, když si olízl rty.  „Jsi tak krásná," dodal, políbil mě a prohloubil náš polibek.

Jemně jsem vklouzl na Tonyho bříško a rozepnul mu opasek, sundal mu kalhoty od Gucciho a okamžitě ho pohladil po tvrdém penisu, nahmatal špičku a začal ho hladit, zajel prstem do jeho štěrbiny a poté přesunula iont nahoru a začala ho hladit, vjela jsem prstem do jeho štěrbiny a pak jsem jen pohybovala rukou nahoru a dolů po jeho tvrdé délce. 

Stáhla jsem jeho boxerky a dostala se přes něj, vzala jeho tvrdého ptáka do ruky a pohladila ho svým dotykem, jemně se usmál na jeho rty a jemně ho políbila na tvář.  Potřela jsem jeho preejakulát po jeho penisu, abych ho navlhčila.  Když jsem se naklonil k její délce, Tony  mě jen zastavil.

„Dneska ne Elen." usmál se na mě a vtáhl mě do polibku.

  „Ale je to naše svatební noc, bude mi zle, když ti neudělám dobře," odpověděla jsem. 

„Nemusíš, hned mi uděláš dobře," usmál se a pohladil mě po tváři.
„Už to prostě nevydržím, musíme se milovat."

"Ale milujeme se." Řekla jsem.

"Myslím tím "milovat" jako všechno, "zasmál se a přinutil mě zrudnout.

"Dobře, "Zašeptala  jsem tiše do jeho rtů.

Ani jsem to nečekala a vnikl do mě, nadskočila jsem vzrušením, a pohla pánví oproti němu, protože se okamžitě začal ve mně pohybovat, vyjekla jsem a zapřela se rukama o zeď za mnou, bylo to dokonalé, on byl dokonalý

"Ach Tony  j-jo"

"Elen, já už budu, už to bude"

"Pojď Tony, pojd" vzdychali jsem oba jako smyslů zbavení, po chvíli nás vyčerpání překoplo přes pomyslnou hranu propasti nazývané Orgasmus.

Oba jsme dopadli na postel, řádně upoceni a vyčerpáni...

Zopakovali jsme si to ještě dvakrát, bylo to ještě lepší. Určitě bychom pokračovali celý zbytek rána, ale oba jsme usnuli...

Usmála jsem se ze spaní a dál si vychutnávala svůj zasloužený, opravdu zasloužený dlouhý spánek...

He loves Rogers' sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat