15+

1.5K 61 3
                                    

Zde je ta 15+ část :)






Přitiskl se na mě a já zjistila, že na sobě už neměl triko, které před tím na sobě měl.Nepostřehla jsem, že by si ho sundal.Jemně chytil lem mého trička, které mi půjčil na spaní a přetáhl mi ho přes hlavu, byla jsem před ním jenom v kalhotkách, protože podprsenku jsem pod tričkem neměla. Vjela jsem mu prstama do vlasů a líbala ty dokonalé rty.On se přesunul na krk a začal mi tam dělat cucflek.Pak se přesunul na klíční kost a z kosti na mé ňadro.Aniž by si toho Tony všiml sundala jsem si kalhotky.Já vzdychla a Tony už dal ruku mezi vnitřní stranu stehen.Já vzdychla znova a Tony mě políbil.Jeho jazyk si našel ten můj a radostně se proplétaly.Já zavřela oči a cítila Tonyho jazyk v pupíku.Zatraceně jakou rozkoš mi způsoboval.Nedokážete si představit. Najednou jsem ucítila jeho jazyk ve mě.Já vzdychala a věděla, že za chvilku dojdu na vrchol. "Panebože Tony!!!"Zakřičela jsem a udělala se.Vydýchávala jsem se a Tony se pousmál "Nevěděl jsem, že tak dobře chutnáš".Sedla jsem si na něj obkročmo a zavrtěla na jeho bouli.On vzdychl a já ho jemně políbila na rty.Chtěl víc a vyžadoval to.Sundala jsem mu boxerky a rukou přejela po jeho bouli.Najednou jsem se ocitla pod ním a pomalu a mučivě do mě vjel.Byla to nehorázná muka,když tak pomalu jel. "Tony...víc...prosím"Škemrala jsem. Nakonec vjel do takového tempa,kde jsem křičela jak šílená a Tony taktéž.Citíla jsem, že zase dosáhnu vrcholu a po chvilce ucítila v sobě lepkavou a teplou tekutinu.Tony ze mě spadl a já se vydýchavala.Ale Tony neskončil.Kde se to v něm vzalo nevím.Sedla jsem si na něj obkročmo a začala po něm jezdit. On vzdychal a chtěl víc.Vyjadřoval se tak že mě pokaždé víc zmáčknul zadek. "Elenko...netrap mě..."Zaškemral a to se mi líbilo.Poslechla jsem ho a začal strašně vzdychat.Poté jsem se udělala.Už po 2.Padla jsemna jeho hruď on vstal a  vzal mě sebou stáli jsme u zdi a on začal přirážet.Záda mi položil na chladnou zeď a já vypískla.Nohy jsem obmotala kolem jeho boků,takže měl hlavu na úrovni mých prsou.Koukal se mi do očí a zároveň do mě vrážel.Věděla jsem že tohle bude velmi dlouhé ráno.Ucítila jsem to známé teplo v podbříšku.Tony položil hlavu mezi mé ňadra a vydýchával se.Položil mě na posel a mé kotníky položil na své ramena.Začal do mě vrážet. Sakra 3 kolo.Vydržím hodně, ale po tomhle budu utahaná jak pes.Vzdychala jsem jak šílená,abych udělala Tonymu potěšení.Pořád přirážel a já myslela že puknu.Nakonec se do mě udělal po 3 a lehl vedle mě.Byla jsem celá červená a s tímhle se ani neposadím. "Tony...já už...nemůžu.."Říkala jsem přerývavě a podívala se na něj.Usmál se a naklonil se nademně.Podíval se do mých očí ve kterých šlo vidět láskyplnost a něha.
Políbil mě a já usla na jeho hrudi.

He loves Rogers' sisterKde žijí příběhy. Začni objevovat