4. Bölüm

550 58 104
                                    

Seokjin gözlerini açtığında bir çift kolun arasında olduğunu fark etti. Taehyung kollarını omegaya sımsıkı sarmıştı.

Şuan istese o kollardan ayrılabilirdi ama omegası bunu istememişti. İtiraf ediyordu. Omegası Taehyung'un alfasını çok güvenli ve iyi bulmuştu. Ancak insan tarafı henüz Taehyung'un alfasına güvenmiyordu. Aslında Seokjin hiçbir alfaya güvenmiyordu.

Taehyung gözlerini açtığında Seokjin'in düşünceli olduğunu fark etti. Ancak uyanık olduğu halde göğsünden çıkmaması en azından Taehyung'a küçük bir umut olmuştu. Uyanık olduğunu belli etmek için konuşmaya karar verdi.

"Günaydın Seokjin."

Omega adını duymasıyla hızla alfanın kollarından ayrıldı. Hafif panik bir yüz ifadesiyle yataktan doğruldu. Taehyung sorgular bir şekilde omegaya bakarken kendisi de yavaşça doğruldu.

"Bir sorun mu var?"

Omega çekingence bakıyordu Taehyung'a. Açıkçası... Çok tatlıydı!

Taehyung tam omegaya yaklaşınca omega korkuyla yatakta geriledi. Taehyung ister istemez kötü hissetmişti. Yanlış bir şey mi yapmıştı?

"Bilmeden yanlış bir şey mi
yaptım?"

"Sadece... Şey ben sana bu birkaç gün fazla serttim. Fevri oldum üzgünüm."

"Sorun değil. Ama neden beni kendine yaklaştır mıyorsun?"

Omega bir şey demedi. Cevaplamakla uğraşmak istemiyordu. Hızla yerinden kalkıp banyoya ilerledi.

Taehyung, omegayı anlayamıyordu. Çok tuhaf ve farklı davranıyordu. Ama sanırım omega gece bir şeyler yaşandığını düşünmüş olabilirdi. Belki de bu düşünceyi belli etmek istemedi.

Jin banyodan çıktıktan sonra Taehyung konuşmaya başladı.

"Eğer gece ile ilgili bir endişen varsa bir şey olmadı merak etme. Ben asla sana zorla dokunmam."

Sözünü bitirdikten sonra hızla banyoya geçti.

Taehyung banyodan çıktığında Jin'i odada göremedi. Biraz ilerleyince omeganın balkonda düşünceli bir şekilde oturduğunu gördü.

"Efendim lütfen kahvaltıya gelin."

"Tamam geliyoruz."

Taehyung omeganın yanına gitti.

"Kahvaltıya gel lütfen omega?"

Jin derin bir iç çekti.

Yerinden doğrulup odaya girdi. Ardından odadan çıkacakken Taehyung'a baktı.
Taehyung, omeganın bakmasıyla hızla balkondan çıkıp odanın kapısına doğru ilerledi.

Taehyung ve omega sofraya geldiklerinde Namjoonla karşılaşmayı beklemiyorlardı.

"Hyung sen doğu tarafına gitmeyecek miydin?"

"Gidecektim ama kalmak zorunda kaldım. Bugün gideceğim ama."

"İstersen biraz daha kal?"

"Yok gerek yok. Ben şimdi yeni evli çifti yalnız bırakmalıyım. Siz de rahatça ilk günlerinizin tadını çıkarın."

Taehyung'un yüzü asıldı. Omega kendisini istemiyordu ki. Öyle istemeyi bırak, emindi ki yüzünü bile görmeyi istemiyordu.

"İlk geceniz nasıldı Seokjin?"

Seokjin daldığı yerden irkilerek çıktı. Nasıl cevaplamalıydı?

KİM KRALLIĞI'NIN HÜKÜMDARI ~TAEJİN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin