6. Bölüm

447 45 34
                                    

Not: hafif smut uyarısı
_________________________

Taehyung gözlerini açtığında tüm bedeni yorgundu. Tam beş gündür yatak odasından çıkamamıştı. Şimdi ise omegası sakince karşısında uyuyordu. Kızgınlığı tahminen bitmişti. Taehyung'un normalde kalkıp beş gündür aksattığı işlerle ilgilenmesi gerekiyordu. Ama omega uyandığında kendisini kötü hissetsin de istemedi. Bu yüzden o uyanana kadar yanında kaldı.

Omega gözlerini açtığında karşısında alfasını görmeyi beklemiyordu. Birden karşısında onu gördüğünde şaşırsada kalçasında hissettiği acıyla az çok yaşadıklarının bir kısmını hatırlamış ve kafasını hızla yastığa gömmüştü. Utancından şimdiden kıpkırmızı olmuştu.

"Bana öyle bakmaya devam mı edeceksin?"

Taehyung Jin'in görmeyeceğini bilse de gülümsedi

"Sana baktığımı nereden biliyorsun?"

Seokjin başını aniden yastıktan kaldırdı.

"Bak! Bakıyorsun."

Seokjin hızlıca yataktan kalkmaya çalışırken tekrar kalçasının acımasıyla inleyerek yüzüstü tekrar yatağa düştü.

"Özür dilerim omegam."

"Boşver. Hem senin işin yok mu!? Neden başımda bekliyorsun?"

"Yalnız olmak istemezsin sandım üzgünüm."

Taehyung bir anda yüzünü asınca Seokjin yüzünü buruşturdu. Neden şimdi vicdan azabı çekiyordu.

Taehyung tam yataktan kalkacakken Seokjin hızla elini tuttu. Gözlerini Taehyung'dan olabildiğince uzak tutuyordu. Belki toplumda olduğun ve saygılı bir maskesi olabilirdi ama istemsizce utanıyordu. Onunla yakın olmak... Kendisini utandırıyordu. Omegası ilk defa başka bir alfaya güvenmişti.

Aslında Seokjin Taehyung'u incitmiști. Taehyung başlatmıştı ama Taehyung toparlamaya da çalışmıştı. Ancak Seokjin onu birçok kez üzmüştü. Ondan özür dilemeliydi ama çekiniyordu.

Seokjin yavaşça Taehyung'un yanına emekledi yatakta. Ardından Taehyung'un kucağına ilerleyip çekinerek yerleşti. Aynı çekingenlikle Taehyung'a sarıldı.

"Üzdüm seni özür dilerim. Ben... Ben pek..."

Seokjin'den aniden hıçkırık sesi gelmesiyle Taehyung kollarını ona doladı.

"Sorun değil benim küçük omegam. Üzüldüm ancak sana kırılmadım. Çünkü böyle olman senin suçun değil. Alfa hep küçük omegasının yanında olacak. Alfa, küçük ve alıngan omegasını çok seviyor. Alfa omegasına ait olan her şeyi çok seviyor."

Taehyung'un kucağında iyice küçülen omega burnunu alfasının boyun girintisine soktu. Kokusu... Rahatlatıyordu. Ama bu sefer fenomon yoktu. Taehyung'un saf, kendine özgü kokusu vardı. Sanırım omegası iyice uyum sağlamaya başlamıştı. Yuvayı da büyük ihtimal bir iki heat daha geçirdikten sonra kabullenirdi.

"Omegam?"

"hmm?"

"Alfanın çok yoğun işleri var. Omega alfasına izin verecek mi?"

Seokjin başını yorgun bir şekilde kaldırdı.

"Beraber kahvaltı etmeyecek miyiz?"

Taehyung üzgün bir şekilde istemsizce başını onaylamaz anlamda salladı.

"Üzgünüm omega. Alfa bugün çok yoğun olacak. Bir şeyler atıştırdım ben. Sana da göndereceğim."

Taehyung, suratını asan omegasının küçük burnuna narin bir öpücük kondurdu. Omega alfasının ona yaklaşmasıyla gözlerini kapattı. Öpücük çok narindi. Sanki üzülme, ben senin hep yanındayım. İstediğin şeyleri mutlaka yapacağız der gibiydi.

KİM KRALLIĞI'NIN HÜKÜMDARI ~TAEJİN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin