Yeni bölüm atmayalım bir yıl geçmiş la. Neyse yeni bölüm atayım dedim. Çünkü hikayemi özlemişim. Okuyunca canım çekti ehehe...
Yorum yapın canım sıkılıyor.
_________________________Omega ailesiyle birlikte kahvaltısını etti. Birlikte muhabbet ettiler. Gözlerinin görmemesi sorun değildi. Onları duyuyordu. Jungkook koltukta omegayı kendine çekti.
"Seni çok özledim hyung."
Omega gülümsedi. Jungkook, güvendiği ilk alfaydı. Kendini kollarına bıraktı. Jungkook onu rahatlatacak feromonlarını kullandı. Taehyung'un gözleri üzerlerindeydi. Ikisinin yan yana olması alfasını tedirgin ediyordu. Evet, Taehyung korkuyordu. Taehyung'u bir tane komutan görüşmeye çağırdı. Son kez omegasına bakıp gitti.
"Efendim, Kral Kim sizi çağırıyor. Yeni bir savaş kapıda."
Taehyung ne yapacağını bilemedi. Omegayı yalnız bırakamazdı. Ne yapacaktı? Birden arkasında bir ses duydu.
"Endișelenme kral. Ben sandığının aksine iyi bir savaşçıyım. Senin yerine katılabilirim."
Taehyung konușan kişiye döndü.
"Emin misin Jungkook? Sen daha 20 yaşındasın. Tecrüben yoktur eminim."
Jungkook sırıttı. Gömleğini çıkarıp kenara attı. Taehyung biraz şaşırmıştı. Jungkook'un yapılı olduğunu düşünmüştü ama sanırım vücut da geliştiriyordu. Jungkook Taehyung'un üzerine eğildi.
"Senden uzun ve yapılı bir alfayım. Üstüne kendine dikkat eden bir alfa. Emin ol senden daha iyi savaşırım. Askerliğimi general olarak yaptığımı söylemiş miydim?"
"Unutma Jungkook, bu durum Seokjin'i korumak kadar basit değil. Burada koskoca kim krallığını koruyacaksın. Yine de bunu istiyor musun?"
Jungkook gülümsedi.
"Tabiki. Bunu yapacağım kral."
"Pekala. Sana güveniyorum. Seni göndereceğim. Yeni kıyafet ve kişisel eşyalar verilecek. Bu gece yola çıkacaksın."
"Anladım. Merak etme kral. Zaferle döneceğim."
"Eğer işinde başarılı olursan sana krallığım adına büyük bir hediye veririm."
"Anlaşıldı."
"Şimdi hazırlanmaya başla. Arkandan komutan Bay Ryu gelecek."
Jungkook hafif eğilip gitti. Taehyung da böylece omegaya gitmeye karar verdi. Odaya geldiğinde hekimbașı omegayı kontrol ediyordu. Taehyung içeri girdi. Hekim ona döndü.
"Benimle gel hekimbașı."
Odadan çıktılar. Taehyung hekime döndü.
"Efendim bir gelişme yok. Ancak biraz araştırma yaptım. Min krallığının bölgesinde bir mağara var. Yılda bir kere akıttığı şifalı suyu var."
Taehyung umut ve heyecan karışımıyla hekimi dinledi.
"Ancak Doğu tarafındaki olacak savaş bölgesinde. Biliyorsunuz Min krallığı o mağarayı gözü gibi koruyor. Yıllardır askerleriniz işgal edemiyor orayı. Eğer yapabilirseniz bir damlası yetecek."
Taehyung anlayışla onayladı.
"Sen merak etme. O işi halledeceğim. Peki neyle alacağız o suyu?"
"Size bir kapsül vereceğim. Küçük bir iksir kapsülü. Ona bir damlayı aldığınızda korunacak. Bu kapsül dayanıklı. Kırılmaz yapıda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM KRALLIĞI'NIN HÜKÜMDARI ~TAEJİN~
FanfictionYaşadığı yerde güzelliği, zarafeti ve masumluğu ile tanınan mükemmel bir omega... Kim Seokjin... Yıllarca mükemmel bir yönetici olmak için yetiştirilen her zaman idealleri olan bir alfa... Kim Taehyung... Kim Krallığı'nın hükümdarı son savaşta vefa...