•10•

312 39 139
                                    

                          Perfect
Bölüm:10

Sanırım ben kötü biriyim.

"Ben söyledim"

Duyduğum şeyle bakışlarımı Soobinden çekmiş ve arkasındaki kişiye yöneltmiştim. Onun söyleyebileceği aklıma gelmemişti ancak demek ki o da aslında göründüğü gibi biri değilmiş.

Park Harin bunu insanlara yayarak büyük hata yapmıştı.

Soobinin yanından geçerek gidip Harinin önünde durmuş ve konuşmuştum.

"Bunu yapmaya nasıl cüret edersin? Benim ailemin özelini nasıl insanlara yayabilirsin?"

"Peki sen nasıl Soobinle benim aramıza girmeye çalışırsın? Buna ne derler çok iyi biliyorsun, değil mi?"

Söyledikleriyle daha fazla sinirlenirken yumruklarımı sıkmış ve konuşmuştum.

"İkisi aynı şey değil. Ben senin özelini kimseye söylemedim Harin. Bunu yaparak gerçek yüzünü çok iyi bir şekilde gösterdin aslında."

"Ben sadece yaptığının cezasını çekmeni sağladım. Bu yaptığın karşısında öylece susup oturacağımıdüşünmüştün yoksa? Bunun bir bedeli olmalıydı"

"Başına nasıl bir bela aldığını bilmiyorsun Harin. Benim yapabileceklerimin bir sınırı yok. Sana bedel nasıl ödetiliyormuş göstereceğim."

Daha sonra öfkeli bir şekilde arkamı dönmüş ve Soobinin yanına gelerek onu itmiştim. Bunu beklemediği için biraz sendelemiş fakat hemen toparlanmıştı.

"Peki sen nasıl bunu ona söylersin? Kimseye anlatmaman için Harine gelip herşeyi söyledim. İkinizde çok iyi bir oyuncusunuz. Demek ki siz de pek iyi biri değilmişsiniz."

"Bu kadarı yeter Seola, sus artık. Ve sakın Harine bulaşma yoksa karşında beni bulursun."

Dediğine hafifçe gülmüş daha sonra ise konuşmuştum.

"İkinizde benim karşımda bir hiçsiniz Soobin. Boşuna Harini umutlandırma. Çünkü onu sen bile koruyamazsın. Bunu sen de çok iyi öğreneceksin"

Daha sonra sınıfta tüm işlerini bırakmış bize bakanlara doğru yüzümü çevirmiş ve sesimi yükselterek konuşmuştum.

"Gösteri bittiğine göre herkes kendi işine baksın"

Soobin ve Harine son kez baktıktan sonra arkamı dönmüş ve sınıftan çıkmıştım. Harine ne yapacağımı çok iyi biliyordum. Bana bulaşmaması gerektiğini sonunda öğrenecekti.

Çantamdan telefonumu çıkardıktan sonra konuşmak istediğim kişiyi bularak aramıştım.

"Merhaba Jake. Senden istediğim bir şeyler var, yaparsan çok sevinirim."

                               ~~~

Oturduğum masadan kapıya bir kez daha bakmış ve önüme dönmüştüm. Sonunda kapının açılmasıyla Harin kafeye girmiş ve arka tarafa doğru geçmişti. Hafifçe gülümsemiş ve önümdeki kahveden bir yudum alarak tekrar masanın üzerine bırakmıştım.

Sonunda kafenin müdürü odasından çıkmış ve Harinin yanına gitmişti. Onlara biraz uzak olduğum için ne konuştuklarını duymasamda çok iyi biliyordum. Harinin konuşurken ki yüz ifadeleri herşeyin istediğim gibi gittiğinin habercisiydi.

Sonunda Harin sinirli bir şekilde kafeden çıkmış ve gitmişti. Onun gitmesiyle ayağa kalmış ve müdürün yanına gelerek çantamdan çıkardığım zarfı uzatmıştım.

"İyi iş çıkardınız bay Joo."

"Teşekkür ederim bayan Min"

Daha sonra kafeden çıkmış ve Harinin gittiği yöne doğru hızlıca yürümeye başlamıştım. Sonunda Harine yetiştiğimde bir parka girmiş ve gidip bankta oturmuştu.

Gelip önünde durduğumda gülümsemiş ve konuşmaya başlamıştım.

"Ne oldu? Yoksa hediyem hoşuna gitmedi mi Harin?"

Anlamayarak bana bakarken bıkmış bir şekilde konuşmuştu.

"Neden bahsediyorsun?"

"Sanırım yeni bir iş bulman gerekecek. Bu cidden üzücü"

Sonunda dediklerimi anladığında ayağa kalkmış ve öfkeli bir şekilde konuşmuştu.

"Sen yaptın değil mi? Benim nasıl işten atılmamı sağlarsın? Benim senin gibi zengin bir ailem yok. Bu yüzden çalışmam gerekiyor senin aksine. Bunu nasıl yapabilirsin? Bu işe ihtiyacım vardı. Sen cidden nasıl bir insansın böyle"

"Sen benim ailemi düşünmediğin için senin de ailen benim umrumda değil. Bana bulaşmaman gerektiğini söylemiştim Harin. Eğer bunları yaşıyorsan hepsi senin suçun."

Harin ağlamaya başlarken gözlerimi devirmiştim.

"Bu yaptığın sence de fazla değil mi Seola?"

"Fazla ve ya değil. Pek umursadığım söylenemez. Sana yeni iş bulmada başarılar. Tabi bulabilirsen"

Son kez yüzüne bakarak gülümsemiş ve arkamı dönerek parkın çıkışına doğru yürümeye başlamıştım.

Ben sadece ona yaptığının bedelini ödetiyordum. Aynı onun dediği gibi

★merhaba. Aslında bölüm pek içime sinmedi ancak umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Sizi seviyorum★
Esi

Perfect || Choi SoobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin