JUNGKOOKDAN:
Hobinin atlayışıyla hepimiz sıçradık. Heyecanını anlıyorduk. Bebek dün gece Jin ve Namjoon tarafından saatlerce ilgilenilmiş ve Güzel bir uyku çekmişti. Hobiden sonra diğer üyeler de yanımıza geldi .Namjoon bebeğin saçını okşuyor , jinde bebeğin ateşine bakıyordu. Ben ve taehyung hafif diklenmiş bebeğe bakıyorduk. Her zamanki gibi bebeği irkiten tae olmuştu. Aslında amacı yanağını okşamaktı ama koca elleri jiminin ufak suratına soğuk gelmişti.
Yavaş yavaş gözlerini aralıyordu. Onun hakkında birçok şey merak ediyorduk. Mesela az insan bulunan bu bölgede neden ordaydı? Neden her yeri mordu?...
O şirin şeye tebessümle bakan üyelere bebeğin uyanışıyla zafer bakışı attım. Gözlerini karıştırdıktan sonra bize şaşkınlıkla karışık korkuyla baktı ama tebessüm etmemiz onu rahatlatmıştı. Onu vermeyi hiç düşünmüyordum çünkü ona her baktığımda büyüleniyordum . Kokusu odamızı kaplamıştı. Yumuşacık ve çiçek gibi kokusu vardı saatlerce sarılmak ve koklamak istiyordum. Dudakları ve gözleri şişmişti , çok ısırılasıca görünüyordu.
Bize kim olduğumuzu sorarcasına baktı , ama tanıyor gibiydi . hatırlamaya çalıştı tam sorcakken hobi heyecanla atıldı "ben hoesok,Jung hoesok üyeler bana kısaca hobi der istersen sende...""ben taehyung ,"hobi şaşkınca ona baktı . tae bakışını umursamadı ama haklıydı . bu çocuk bizden küçüktü ve hyung demeliydi ama tabikide " Babacığım " daha güzel olur.
Üyeler kendini tanıttıktan sonra ayağa kalktık. Acıkmıştım ve bu pastada acıkmıştı.
Rm"Hadi herkes banyoya gittikten sonra kahvaltıya gelsin "
Herkes ayaklandı. Jiminde tam yataktan inecekken yataktan düşmesiyle bakışlar ona çevrildi. yoongi koşarak jiminin yanına gitti ve kucağına aldı jimin yoongiyle banyoya girmişti . Üyeler banyoya girerken Jin kahvaltıyı hazırlamaya gitmişti .
JİMİN'DEN :
Yoongi beni banyoya götürüp makinenin üstüne bıraktı. gülümsüyordu . Yanağımı sıktıktan sonra ellerini kıyafetime atıp sorarcasına bakış attı. Cevap vermek için biraz bekledim morluklarım ve yaralarımı görecekti ,utanç verici.
Vücuduma bakıp ona baktım. Aniden bana sıkıca sarıldı. Gözlerimden Yaşlar akıyordu. Çaresiz haldeydim ve en son kendimi parkta ağlarken hatırlıyorum.uyandığımda iki beden bana sıkıca sarılıyordu sevgiyle . Uyandığımı belli etmemeye çalışmıştım . bana yapışan iki bedene baktım sanki iki aslandan biri yavru tavşan 🐰 biri yavru panda 🐼 olmuştu. Sonra diğerleri gelince uyuyo numarası yaptım ve inandılar. Bana adlarını söylediler ve sanki bebekliymişim gibi davrandılar.Göz yaşlarım durmuyordu. Aklıma o adam ve annemin gözümün önünde tecavüz edip öldürüşü gitmiyordu . Korkuyordum... karanlık bir odada kitli kalmış gibiydim. Gözlerim ağlamaktan kanamış gibiydi . Ancak burdaki adamlar bana kapının anahtar deliğinden sızan ışık gibilerdi.
Yoongi yanağıma ufak bir öpücük bırakışyka vücudumdaa uyuşma hissettim. Kalbim bu öpücükle musmutlu olmuştu. Herşeyi unuttum. Ona izin verdikten sonra
Önce benim sonra kendi kıyafetlerini çıkardı.(boxerlerimiz üstümüzde)boxerimin pembe ve tam önünde 🌈 oluşu onu güldürmüştü. O gülünce elimle baxerimi kapatıp kaşlarımı çattım. Ellerimi ayırıp tekrar gülmeye başladı.
Gülerek beni kucağına aldı ve dolmuş olan küvete oturttu. Oda içine girip saçlarımı köpürtmeye başladı . Onu izliyordum ve çok tatlıydı. Boyu , vücudu ve kasları bebek gibi görünüşünü etkileyememişti. Ona baktığımı anlamış olacak ki köpüklü eliyle burnuma bipletti (sevgililerin yaptığı hareket varya o işte ) kıkırdadım , Birlikte kahkahayla eğlenceyle karışık modda banyo yaptık. Havluyla banyonun üsütnde onu bekliyordum . Bana kendisinin bi t shirtini ve boxerini verdi. İkisininde yeni olduğu kokusundan anlaşılıyordu. Onları giyindikten sonra aynaya baktım . Zar zor boxerş oldurmuştum. Bacaklarım acıyordu ve yavaşca çöktüm. Yoongi beni kucağına aldıktan sonra içeride kahvaltı masasında bizi bekleyen üyelerin yanına gittik. Yoongi sığmadığımızdan dolayı alması gereken fazla sandalyeyi balkondan getirmeye gittiğimde beni masadan birkaç adım öteye bırakmıştı. Onu beklemek yerine bana sevgiyle bakan taenin yanına gidicektşm . O olay olmasaydı eğer.aman Tanrım çok utanç verici..
Yoonginin boxerinin etrafına kemer görevşnde sardığım ip ile birlikte boxer yere düştü. Giydiğim t shirtşn uzunluğu beni ve pipimi kapatıyordu .bana bakan üyelerden deli gibi anırma seslerş geliyordu. Yoongi elinde sandalyeyle geldiğinde beni görünce o da kahkahayla gülmeye başladı.
Yoongi sofraya oturdu bende içeri gidip boxeri yukarı çekip ipi sıkıca belime bağladım. İçeride beni bekleyen boş sandalyeye oturdum.
"Kaç yaşındasın jimin" dedi meraklı hobi ( sesli söylemediğim için hobi diyebilirim hehe)"17" üyelerin gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Ben seni 13 falan sandım ne kadar "dedi jungkook "küçük görünüyorum dimi" dedim
Jin kıkırdayarak "bebek gibi görünüyorsun" "Bu çok tatlı "dedi.
Ona gülümsedikten sonra çatslımın ucundaki dilim satatalıktan Küçük bir ısırık aldım.çok yemek istemiyorum çünkü midem bulanıyor. Teker yeker üyele r kalkıp koltuğa geçerken bende kalkmaya çalıştım ancak masa uzun olduğu için altıma yastık koyup beni masaya yapıltırmışlardı."Hadi jimin yumurtanıda bitir . Bak daha hiçbişey yemedin."yanıma gelirken söyledi taehyung. "İstemiyorum taehyung yani hyung doydum"taehyung dediğimde gözleri sinirle açılmıştı bende hızlıca düzeltmiştim.
Elimdeki çatalı alıp bıçakla yumurtadan bi parça aldı ve bana uzattı. Hadi jimin hadi bi kaşık daha deyip duruyordu.em sonunda bitirmiştim.
Beni kaslı kollarıyla kucağına aldı ve salona götürdü.ciddi bi konuşma yapacakları belliydi. Bende taenin kucağında ciddileştim. Jungkook tipime kıkırdayınca Namjoon söze başladı.
Arklar biliyorum sakat biyerde kestim ama arkadaşım aşağı çağırıyor onu özledim.ben gidiyom yb gelcek kısa sürede
3 oy = uzun yb
Sizi çooook seviyom canlarım ,pastalarım,lolipoplarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Sweet Baby Jimin
FanfictionBTS Bebek olarak aldığı jiminin bu kadar yaramaz bir çocuk olmasını beklemiyordu. Smut bulunur özel olarak belirtiyorum istemezseniz atlayın. Her türlü bts shipi vardır her türlü . Düzenli olarak bölüm atıyorum