Zavallı bebeğimiz ısırık ve şaplaklardan kırmızı olmuş götünü tutarken ben altımdaki taşlaşmanın farkına çoktan varmıştımKasıklarımda oluşan ağrı tüm bedenimde ağır etki gösterirken bir an önce banyoya gidip işimi halletmek amacıyla jimini jungkooka verdim . Aniden kalkışımla belli olan penisime bakan üyelerin de durumu benimle aynıydı .
Jinin ayağa kalkıp beni odaya yönlendirişiyle sevgili aşkımın benimle ilgilenmesi çok ama çok hoşuma gitti .
YAZARDAN :
Jin ile joon diğerlerinin tuhaf bakışlarını önemsemeden odalarına gitmek üzere ayağa kalktılar. Kırmızı gözleri ve çıplak kırmızı poposuyla hobinin sert ve büyük erkekliğinin üzerinde bulunan jimin ağlamayı kesip öylece acıyan parmaklarını emiyordu .
Hobi derin derin nefes alıp jiminin belinden tutup kendine sürtmeye başladı . Jimin durumu anlayıp babacığının penisine elini soktu . Hobi sert ve büyük penisindeki minik ve tombul ellerle aniden irkildi . Jin ve namjoon gitmekten vazgeçip orada soyunmaya başladılar .
Yarı çıplak kalan üyelerden tae kendini koltuğa atıp jimini ve jungkooku aldı . Zaten jimin küçük olduğundan jungkook ve tae arasında durması kolaylaşıyordu . Jimin atılıp taenin dudaklarına yapıştı . Babacığının dudaklarını deli gibi emerken namjoon kucağına jini , hobi kucağına yoongiyi almıştı .
Sert öpücük sesleri birbiriyle karışırken jimin jungkookun boynunu emiyordu . Bebek olmasına rağmen gösterdiği aşırı iyi performansla babacıklarını şaşırtmıştı . Jimin Jungkooku inletirken bi yandan da taenin erkekliğini okşuyordu .
Jin namjoonun kucağında sürtünürken namjoon dolgun dudaklarını jin in zarif ve pürüzsüz boynuna geçirmiş şapırtılı öpüyordu . Hatta boynunyla öpüşüyordu .
Hobi ve yoongide ise yoongi kafasını hobinin göğsüne gömüp kaslı göğüslerini yalıyordu .
Tae jiminin poposunu sıkıp sıkıp şaplaklarken jungkook jiminin dolgun dudaklarını ve ağzını sahiplenmiş hem ısıryor hemde emiyordu .
Namjoon jini kucağından indirip pantolonunu indirdi . Baksorla kalınca jin önüne geçip sırıtarak baksırını indirdi . İndirir indirmez havaya kalkan sert ve sıkı penisin namjoonun bütün vücudunu kastığı , titrettiği , canını yaktığı anlaşılıyordu .
Jin sevgilisini bekletmeyip direk yalamaya geçti . Testislere gelip ağzının içine doldurdu . Emerken namjoon elini jinin saçlarına attı . Jin mesajı anlayıp önündeki penisi yavaş yavaş boğazına kadar aldı . Namjoon saçlarından jini kendine bastırırken jin namjoonun kaslı baldırlarını elleriyle yoğuruyor , okşuyordu .Onlar bunlara başlamışken hobi ayağa kalkıp yoongiyi önüne aldı . Yoongi elleriyle çekiştirip sevgilisinin erkekliğini yalamaya başladı . Her yanını dondurma gibi yalarken hobi derin nefesler alıp yoonginin saçından kendine yapıştırıyordu .
Jimin jungkookun köprücük kemiklerine kadar morartırken tae de arkadan jiminin boynunu morartmıştı . Tae kalkıp çıplak jimini önüne aldı . Jimin bi elini jungkookun baksırına soktu. Jungkookun büyük ve heybetli penisinin üzerindeki iki küçük el ustalıkla okşarken ağzıyla taenin baksırını indiriyordu . Taenin güçlü penisi havaya kalktığında sırıtarak elini bebeğinin saçlarına attı .
V"mmh babacığının lezzetli sütünden içmek ister misin bebeğimmh"
Jm"babaşığımın lejetli şütünün tadını çok meyak ediyoyum "
Taenin kalın penisini dolgun dudakları arasına alırken inlemeleri kendini başarılı hissettiriyordu . Jiminin itirazsız yediği tteoboki ve abur cubur hariç tek şeyde babcıklarının erkekliğiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Sweet Baby Jimin
FanfictionBTS Bebek olarak aldığı jiminin bu kadar yaramaz bir çocuk olmasını beklemiyordu. Smut bulunur özel olarak belirtiyorum istemezseniz atlayın. Her türlü bts shipi vardır her türlü . Düzenli olarak bölüm atıyorum