koyuşma

1K 54 50
                                    


YAZARDAN :

"ALOO!"

Ses kesildi . Chenyol jimin için ambulans beklerken telefonu kenara atmış gelen diğer exo üyelerine durumu anlatmaya çalışıyordu .

:
:

Korkuyla telefonu kapatıp akan yaşları sildi . Salonda konuştuğu için herkesin şaşkın bakışı ona dönmüştü .

Jk"ne oldu hoesok"

J"bişey mi oldu hobi "

Jh" j j imine araba ç çarpmış , heryer k k kanmış "

Tam o anda herkesin vücudu kendi içinde şaka olması için yalvarıyor , kendi betimlemeleriyle olayın duygusunu yaşıyorlardı .en taş kalpli sanılan yoonginin bile akan gözyaşı ne kadar boktan bir an yaşadıklarını özetliyordu .

Herşey o kadar hızlı oldu ki hiçbiri zamanın nasıl geçtiğini anlayamadı bile . Saniyesinde hastaneye ışınlanmış gibi oldu .

Koşarak hedefe , koridorun sonundaki odanın kapısında bekleyen exodan durumu anlamaya çalışacaklardı . Ulaştıklarında jungkook , taehyung , yoongi camdan bakarken Jin kendini anca sandalyeye atıp ağlamasını sürdürdü . Namjoon da chenyol'dan durumu anlatmasını bekliyordu .

Chenyoldan "jimin" kelimesi çıkar çıkmaz tüm gözler ona döndü ve dikkatle dinlemeye başladılar .

"Sürekli size gitmekten bahsediyordu , ağlıyordu , çıldırıyordu .Ne yaptıysak sizi istedi . Az önce ben markete gidecektim ısrar etti . Tam girecekken elimden kaçıp yolun karşısına koştu , o sırada da ... Dev kamyon bebe- jimini yolun kenarına attı "

Jh"Herşey benim yüzümden ! Keşke bırakmasaydım ! "

...

Ağlamalı sızlamalı anlar jiminin ameliyattan çıkmasıyla durdu

...

"Doktor bebeğimiz nasıl""o iyi mi"uyandı mı"...

"Sakin olun endişenizi anlıyorum "

Rm"Neyi var doktor bey?"

Dr "Öncelikle kamyonun fırlatması mucize olmuş , eğer ezseydi yaşaması imkansız olurdu . Bacakları çok zarar görmüş . bidaha yürüyemeyebilir , uyanınca testler yapacağız . Konuşmasında değişiklikler görülebilir ancak maalesef bu durum kalıcı olacaktır . Kollarının birinde kırık var , beyin kanamasından ucuz kurtulmuş . "

Mutluluk içinde üzüntü . İkiside aynı anda olunca tuhaf hissettiriyor .

Jh "kalıcı olarak konuşmasında değişiklik derken ?"

Dr "uyanınca anlaşılacak bu durum biz jenüz bilemeyiz "

Rm" Ne kadar sürede taburcu olur ?"

Dr"burada kalması için uyanması yeterli ondan sonra düzenli olarak kontrole gelmesi gereklidir . Kollunu sardık bacaklarını sarmadık çünkü sürekli egzersiz gerekecek . Kaza onda tramva bırakacaktır , bu gibi kazalar yaşayan insanlarda çeşitli korkular çıkar . Psikolojik tedavi görmesi onun için iyi olur ancak sevgi ve ilgide daha hızlı atlatmasını sağlar "

Dikkatle dinleyen üyeler herşeyi sorduktan sonra

Rm" görebilir miyiz ?"

Doktor gözlerini herkesin üstünde gezdirdikten sonra yalvaran bakışlara kıyamayıp kafasını yavaşca salladı . Herkes sevinçle içeri dakacaakken doktor atıldı .

Dr" serumuna veya iğnesini dokunmayın, eğer uyanırsa direk bizi çağırın "

Sıradan doktor konuşmasına namjoon göz devirip yavaşça kapıyı araladı .

Bts Sweet Baby JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin