dayaşma(+16)

1.8K 47 36
                                    


Jiminin dolgun kalçaları eline geçince penisi tekrardan kalktı .

Bebeği korkuyla babacığına sarılırken geçen havuzda ayağının penisine  giremsinin de cezasını ödeyecekti .

Tae ile jin hayvan gibi öpüşürken hobi jungkooku havuzun şişlerine yaslayıp penisini jungkookun kalçalarına sürtüyordu .

Yoongi jimini namjoondan alıp kendine sararken namjoon ikisini birlikte havuzun kenarına yapıştırdı . Penisini suyun içindeki jiminin poposunda sürterken yoongiyle öpüşüyordu .

Jimin bacaklarını yoongiye doladığından dolayı tam pozisyona gelmiş poposu namjoonu daha fazla sertleştimişti . Jimşni yoongiddn alıp havuzun kenarına dayadı . Penisini bebeğinin dolgun poposuna sokarken bebeğinin acıyla inleyişleri havuzun loş ortamında yankılanıyordu . 

Namjoon ince kuğu belinden tutup dolgunluklara kendini daha fazla bastırdı . O şekilde sokarken jiminin her soktuğunda sallanan poposu onu çok daha fazla azdırıp daha sert yapmasını sağlıyordu .

"Mmh daha ağ hıjlı babaşıkh "

"Sert becerilmek istediğinden emin misin "

"eminim babacık"

Namjoon jimine sert girdiğinde çıkardığı yüksek inlemeyle canının yandığı ama zevkten uçtuğu anlaşılıyordu . Namjoon koca sert kemikli kaslı seksi bedeniyle tombul dolgun minik ve şirin bebeğini sertce beceriyordu .

(Ezan okunuyor beklemem gerek )

(Okundu haydi devam edelim)

Namjoon derin derin nefesler alıp bebeğini becerirken daha önce hep jin , jungkook , hobi gibi iri ve kaslı bedenleri becermişti . Jiminin minik ve popo , yanak , dudaklarının dolgun oluşu çok tatlı geliyordu babacığa .

Namjoon jiminin dudaklarının da tadına bakmak için jiminin  içinden çıktı . Bacaklarını iki yama ayıran bebeğinin deliğine tekrardan penisini soktu . Jimin ellerini babacığının kaslı sırtına  geçirip  babacığının dolgun dudaklarıyla öpüşmeye başladı . O kadar iyi öpüşmesi namjoonu daha da delirtiyordu . Nefesleri kesilince aynı anda çekildiler .

Hobi jungkooku havuzun başka bi ucuna dayamış sok çıkar yapıyordu . Jungkookun seksi bedeni hobiyi daha da azdırırken elleşr jungkookun kaslı inip kalkan göğüslerini yoğuruyordu . Jungkook büyüleyici sesiyle hobiye inlemeler bahşederken hobi seksi sesiyle jungkooka performans arttıran sözcükler söylüyordu .

Tae ise jini havuzun dışındaki mermere kollarını yaslamış arkası dönükken jinin mükemmel geniş omuzları ve sırtına öpücükler konduruyordu . Jin inlerken tae jini kendine çevirip dolgun dudaklarını birleştirdi . Jin kollarını taenin omuzlarından sırtına geçirmiş kendine bastırırken Taenin ağzına inlemeler bırakıyordu .

Tae jini kalçalarından kaldırıp kalkmış penisinin ucuna yasladı . Jin gözlerini kapatıp birazdan olacak acının ve zevkin tadınaa hazırlanırken tae jini yavaş yavaş içine aldı . Jin derin nefeslerle inlerken tae  gözlerini kapatıp inliyordu .

Yoonginin hareketiyle işler değişti .

Jini beceren taenin arkasına geçip dayayınca tae acıyla inledi . Jungkook da gelip yoongiye , jungkooka da hobi dayadı . Namjoon bunu görünce yüzerek jimini jinin önüne bırakıp en arkaya hobiye dayamaya gitti . Jin jimini kendine çevirip dolgun dudaklarını birleştirdi . Jiminin verdiği karşılıkla onu da etkisi altına almıştı . Jimin jinin  beline sarmış olduğu bacaklarından poposu iki yana ayrılmıştı . Jin suyun içinde jiminimn poposunu okşarken bi yandan parmağını içine sokup çıkarıyordu . Jiminle dudaklarını ayırmadan kalkmış penisini deliğine dayayıp yavaşça içine aldı . Dar deliği bu babacığınıda delirtmişti .  Jin jiminin içine tam girdiğinde jiminin acıyla inlemesi babacıklarının inlemeleri arasında yok oldu .

Herkes titreyerek birbirinin içine boşaldığında jimin havuza boşaldı . Teker teker havluyla çıkıp giyindiklerinde jimin şezlongta uzanıyordu .

Namjoon jimin için bez , pembe külot , daddy yazan zıbın ve üstüne Poposunu belli eden şort getirip şezlongta uzanan şirin jiminin yanına geldi .

"Nasılsın bebeğim "

"Popom çok acıyo babacık "

Namjoon kahkaha atarken elini jiminin bacağına atıp kaldırdı . Tam o sırada jimin acıyla bağırdı . Endişeyle tae , jungkook ve yoongi geldi .

Jk"İyi misin bebeğim?"

Sg"nasılsın "

V"e acımadan soktuk tabi böyle olur "

Bunu deyip kıkırdayınca onunla birlikte jimin hariç herkes kıkırdadı . Namjoon jiminin bağırmalarına aldırış etmeden bacaklarını ayırdı . Yoongi ve tae azgınca poposunu izlerken namjoon krem sürüyor jungkookta telaşla konuşuyordu .

Jk"iyi olacaksın bebeğim"

Jk"benim ilk seksim de öyleydi acımadan soktu yoongi babacığın"

Yoongi sırıtarak jungkooka baktı .

V"jiminin poposu dolgun ve deliği dar tam Yoonginin aradığı beden , şimdi ne sert sokmuştur jiminimize "

Sg" çok da yumuşak oldum denmez aslında "

Jm"ne demek yumuşak oldum denmej babacık şen öye bi şoktun ki "

Sg"daha hızlı daha hızlı diyen kimdi ?"

Jimin söylediği şeyle kıpkırmızı olup sustu . Konuyu değiştirmek için zıbınını giydiren namjoona döndü .

Jm"popom acıyo"

Rm"krem sürdüm bebeğim biraz dinlenirsin geçer "

Jm"geşmej"

Rm"geçer bebeğim"

Jm"ya geşmej dedim"

Namjoon iç çekip şortunu giydirdi . Ardından kucağına alıp yukarı kata götürdü .

Barabaraba

Baryar baryar baryar

Babafingo prra

Fikirlerinizi alayım canımın içleri

Bts Sweet Baby JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin