-Askiiiimmm nerdesin
Koray'ın sesini duyduğumda sinsice sırıttım.
- Banyodayim bebeğim, gelmez misin?
Ufak bir kahkaha atıp kapiyi yavaşça araladı. Kendimi gizlemeye çalışmadan suyu açıp durlanmaya başladım, eh ne de olsa kendisi kocamdı.
"Sude... Beni delirtiyorsun." Yavasca gulumsedim ve kendisini de suyun altına çektim. Anında dudaklarımı öpmeye başladı, bir eli kalcama inerken yalnızca ona daha hırçın şekilde karşılık verdim.
"Ahh!" Onu öpmeyi bıraktığımda hizla soyunmus ve elini erkekligine atmıştı. Bana istekli bakışlar atıyordu. Boynuna bir ısırık bırakıp dizimin üzerine çöktüm. Erkekliği agzimi doldururken o saçımı kavrayarak inliyordu. Ultra yavaş şekilde dilimi dokundurmaya başladım. Sinirli hiriltisini duymamla hızlanmaya başladım, çünkü aciyi tek o çekmiyordu. İnledim, lezizdi.
3 Saat sonra
"Güzelim akşam Eylül ve yeni kocası gelecek. Sana haber vermeyi unuttum." Dudağına kısa ama tutkuku bir öpücük kondurdum.
"Yeni kocası ha, tabii ilkini kahrından öldürmüştü." Koray sadece güldü. Evet Eylül, en yakin arkadaşım. İlk evliliğinde çok yaşlı zengin bir adamla evlenmiş, sonrada onu kaybetmişti. Ağladığını veya üzüldüğünü hiç görmedim, nitekim üzülse tuhaf olurdu.
Akşam geldiklerinde yemek masasında oturuyorduk. Kocası, yani Demirle yeni tanışmıştık. Ani bir evlilik yaptıkları için mecburen düğünde görmüş, bugünse sohbet ederek onu tanımaya çalışmıştık. Bana kaçamak bakışlar atıyordu, siyah saçlı ve gözlü yakışıklı çocuktu.
Eylül mavi gozlerini masada gezdirdi ve
"Sudecim harika olmuslar ellerine sağlık!" dedi. Gulumsedim."Eee, balayiniz nasıldı gençler?" Koray ilgiyi uzerine toplayarak soru sordu.
"Harikaydı!" dedi ic geçirerek Eylül. Demire bakarak elini onun bacagina atmıştı.
"Görüşürüz kuzum, kendine dikkat et"
"Sende bebeğim." Eylül ve demiri ugurladiktan sonra koray yorgunlukla
"Sevgilim ben uyuyacağım iyi geceler." diyerek yanaggini opmus ve yukarı çıkmıştı. Bende hava almak için bahçede hamaga oturdum.biraz sallandiktan sonra arkamdaki caliliklardan ses gelmeye başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK (+18)
RandomKeyfe keder yazdım valla Not: Arkadaşlar bu picleri örnek almayalım lütfen jddjjdhdhdh Devam etmeyeceğim çünkü... Kitap benim ve keyfimin kahyası bosvermemi söyledi :p