"Hoşgeldin bebeğim."
"Hoşbulduk kanka." Koray belimi tuturak beni oturma odasına doğru yönlendirdi. Demir ve Eylül de karşımıza oturdular.
"Aslında benlik işler pek değil grup falan." diye homurdandı Koray. Gülüp dudağını öptüm.
"Aa Babacık, merak etme. Çok eğlenceli olacak." Sırıtıp,
"Tamam." Dedi. Eylül havaya fırlayarak
"Hadi o zaman yatak odasına!" Onu takip ettik. İçeri girdiğimizde Koray,
"Madem grup yapacağız, o zaman ben eylülü, Demir de Sude'yi soysun." Onayladık. Demirle yatağa oturup ilk önce onların birbirlerini soymalarini izledik. Eylül kendini kocama sürterken rahatsız olmadan izliyordum. Hatta ona tezahürat yapma isteği vardı içimde.
Birbirlerini soyduktan sonra dudakları birleşti. Onlar öpüşe dursun, ben demire dönüp üstündeki gömleği yırttım. Gülerek o da benim şortumu yırttı. Kendimi oksayarak buluzumu ve sutyenimi çıkarıp attım. O da soyundugunda dudaklarına yapıştım. Emerek sesler çıkardım. Göz ucuyla Koray ve Eylül'ün bizi izleyerek birbirlerini oksadiklarini gördüm. Sırıtarak demirden ayrıldım.
"Şimdi sırada ne var beyler?" Eylül goguslerini sıkarak ayağa kalktı
"Ambiyans..." Perdeleri çekip çekmeceden bir kumanda çıkardı. Birkaç tuşa bastıktan sonra kırmızı renginde ışık yandı odada. İslandigimi hissettim.
"Şimdi..." diye fısıldadı Demir. "Herşey tamam." Beni kucağına alıp yatağa fırlattı. Gülerek saçlarına asıldım. Goguslerimi ısırıyor emiyor öpüyordu. Ardından Koray ile Eylül geldi yatağa. Ateşli opusmelerinin sesleri beni tahrik etti. Demiri üzerimden itip kucağına oturdum. Penisini içime soktuğunda zıplamaya başladım. Seslice inledim. Önümde sallanan memelerim demir ve koraya bir görsel şölen sunuyordu. Eylül hızla kocasinin dudaklarına yapıştı. Demir beni sikerken aynı zamanda eylülü öpüyordu. Eylül demirden ayrılıp koraya kalcasini salladı.
"Koray... Hadi bebeğim!" Koray mesajı alır almaz erkekliğini Eylül'ün arkasına soktu. Eylül tekrar demiri öpmeye başladı. Artık hepimiz inliyordum ve bu benim acayip hoşuma gitmeye başlamıştı. Demirin boynunu emmeye başladım arada ısırıyordum da. Koray boşalmış olacakki eylülden ayrıldı. Bende bosaldigimda koray'ın dudaklarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK (+18)
RandomKeyfe keder yazdım valla Not: Arkadaşlar bu picleri örnek almayalım lütfen jddjjdhdhdh Devam etmeyeceğim çünkü... Kitap benim ve keyfimin kahyası bosvermemi söyledi :p