Demir:
*KonumAllah'ım bu bir otelin konumuydu, kucağımda kocamın koray'ın kafası vardı ve göğüslerime küçük öpücükler konduruyordu.
"Kim mesaj attı sevgilim?" Telefonu kapatıp diğer koltuğa fırlattım. Ellerimi sırtıma götürüp sutyenimin kopcasini açtım. Koray bu duruma siritip çıplak sağ göğsümü emmeye başladı.
"Önemli değil." Çenesini tutup kendime çektim. "Önemli olan beni şuan becermen bebeğim." Demir gelmişti aklıma, azmistim.
Doğrulup soyunmaya başladı, patolonunu indirmesini yardım ettim. Boxerini indirip öpmeye başladım penisini.
İnleyerek eteğimi yırtarcasına çıkardı ve kadınlığıma penisini soktu. Ufak bir çığlık attım ve tirnaklarimla sırtına çizikler bıraktım. Kalçasını oynatmaya başladı. Arzuyla adını inledim
"Koray!" İnleyerek dudaklarımı kavradı.
2 saat sonra:
"Aşkım, annem hasta gibiymis. Beni çağırdı. Bilirsin... Biraz evhamlı."
"Yani bugün seninle uyuyamayacagim, öyle mi?" Sırıttım, elimi çıplak erkekligine uzattım.
"Maalesef... Hemen cikiyorum, sen uyu." Son kez öpüştükten sonra ayaklanip kıyafetlerin olduğu odaya girdim. En cezbedici geceliğini giyip çantamın içine kırmızı ruhumu ve birkaç malzeme daha koydum. Ayrıca yedek kıyafet. Giydiğim geceligin üzerine kalın kabanimi giyip arabama yok aldım. Biraz gittikten sonra arabayı durdurdum. Aynami çıkardım ve makyajımı yapmaya başladım. Şuan herşey saçma geliyor olabilirdi ama Demiri düşündükçe kasıklarımda ki sızı artıyordu. Onunla sevişmeden rahat edemezdim. Bu gerçeği arkadaşımın kocası olması bile degistiremezdi.
Otele vardığımda oda numarasını bulup kapıyı çaldım. Altında havluyla kapıyı açtı Demir. Görünüşe göre duş almıştı. Kaslarından su damlaları akıyordu. İnleme isteğimi bastırarak içeri girdim.
"Geldin."
Kabanimi çıkarıp yere bıraktım. Göğüs ucumu zor kapatan geceliğimde parmaklarımı gezdirdim
"Geldim." Diyerek ona yaklaştım. Elimi yanağına yerleştirdim. "Ama bu yaptığımız gerçekten çok tehlikeli. Umarım buna değersin." Dedim ve havluyu üzerinden çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK (+18)
RandomKeyfe keder yazdım valla Not: Arkadaşlar bu picleri örnek almayalım lütfen jddjjdhdhdh Devam etmeyeceğim çünkü... Kitap benim ve keyfimin kahyası bosvermemi söyledi :p