Keyifli çığlıklarım odayı doldururken demirin kahkahası yankılanıyordu.
"Şuan arkadaşımın kocasıyla sex yaptığıma inanamıyorum. Ama, pişman değilim." dedim ve çenesini ısırdım.
"Senden ayrılmak istemiyorum Sude." Kokusunu içime çektim.
"Ayrılma o zaman Sevgilim..." Üzerimdeki çarşafı kenara çekip kucağına oturdum. Elleri goguslerimi sıkıp bıraktı, bende dudaklarını en ateşli şekilde öpmeye başladım. Dilim diliyle buluşunca altında hareketlik hissettim. Sırıtarak beni geri düşünmesine izin verdim. Şimdi o üstte ben alttaydım.
"Seni sikmek istiyorum Sude... Ahh.. çıldırıyorum..." Sözleriyle gaza gelip penisini alıp girişime dayadım. Güçlü bir nefes verdi yüzüme.
"Hadii, seni bekliyorum bebeğim." İnleyerek göğsümü ısırdı. Çığlık attım ve kasıklarımı havaya kaldırdım.
Kendini içine ittiginde öpüşmeye başladık. Bacaklarımı beline doladım ve kalçasını kendime bastırdım. Ağzıma doğru inlediginde daha sert bastırdım. Dudaklarindan ayrıldım ve
"Daha... Sert ol! Ohh... Demir! Hızlan!" Sozlerimle beni daha hızlı ve sert şekilde becerirken bense çıldırmış gibi inliyordum. Zevkin doruğuna çıkmıştım, ben ismini haykırarak bosalirken o içimden çıkıp göğsüme boşaldı. Derin bir oh çekip kendini yana attı.
"Sude... Ahh, harikasın bebeğim." Saat sabaha yaklaşıyordu. Kasiklarimdakki ağrıyı bosverip dudaklarına yapıştım.
"Duş alalım Demir, hadi." Beni kucağına alıp jakuziye bıraktı yavaşça ardından arkamdaki yerini aldı. Göğüs ucumu parmaklarıyla oynarken homurdandim.
"Artık gorusemeyecek miyiz?" Kahkaha atıp kalçamı avucladi. İnledim boğukça.
"Böyle birşey söz konusu olamaz. Artık birlikteyiz." Birden ayağa kalktı, bende onunla kalktım. Beni domaltip arkadan içine girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK (+18)
RandomKeyfe keder yazdım valla Not: Arkadaşlar bu picleri örnek almayalım lütfen jddjjdhdhdh Devam etmeyeceğim çünkü... Kitap benim ve keyfimin kahyası bosvermemi söyledi :p