2 (+18)

11.4K 25 0
                                    

Hamaktan kalkmamla Demiri görmem bir olmuştu. Şaşkınlıkla

"Demir" diyebildim. O ise yanima yaklaşıp

"Kusura bakma birşey unutmuşum da." dedi sırıtarak. Basimi sallayıp

"Kapıdan niye girmedin?"

"Aksiyon." Omuz silkip ne unuttugunu sordum. Telefonunu unuttuğunu soyleyince birlikte eve girip telefon aramaya başladık. Ahh, Eylülleyken bu cocugun kasları yoktu, ne olduda bana simdi kasları görünmeye başladı ki?

Kendimle sorgudayken bana telefonunu sallayarak

"Buldum." Dedi bende başımı salladım. Konuşacak durumda değildim, resmen adamı rontgenledim. Bunu farketmiş olabilir çünkü sırıtıyordu.

"Tamam, o zaman görüşürüz."

"Tabii." diyerek kulağıma fısıldadı "Görüşürüz."

1 ay sonra

Aradan bir ay geçmişti ve ben garip bir şekilde Demiri arzulamaya başlamıştım. Ne yapsam onu aklımdan cikaramiyordum. Yahu benim kocam vardı!

Sabah kalkıp hazırlandım, babamın bir mimarlık şirketi vardı. Orada çalışıyordum. Bugün önemli bir toplantı olacak ve yeni musterimizle tanisacaktik. Eğer bu işi alırsam şirket için çok iyi olacaktı.

Şirkette babam beni karşıladı. Müşterim hakkında bir kaç bilgi verip asistanimla toplantı odasına yolladım. Kapıyı araladigimda gözlerim büyüdü çünkü karsimdi Demir, asistanı ve Babası otururyordu. Babası önündeki dosyadan bir şeyler karıştirirken Demir de etrafta gözlerini gezdiriyordu.

"Merhaba, hoşgeldiniz Polat Bey ve Demir Bey." Diyerek odaya girdim küçük bir hoşgeldin faslınfan sonra iş ile ilgili konuşmaya başladık. Otel yaptırmak istiyorlardı ve bu otel Antalya'da yapılacaktı. İş baya zordu ama onları ikna etmeyi başardım. Ara sıra gözlerin Demire kayıyordu ve onu suzmekten geri duramıyordum.

"Evet Sude Hanım, benim başka bir taplantiya yetişmem gerek. Diğer ayrıntıları Demir ile konuşursunuz."

Kabul ettim, eh benimde işime gelirdi.

"İsterseniz Odama geçelim Demir Bey."

Odama girdiğimiz an demir beni sertçe kapıya yasladı ve kapıyı kilitledi. Ne oluyor dememe kalmadan dudaklarıma yapıştı. Başlarda karşılık vermedim ama dilini dudağımda hissedince inleyerek ona karşılık vermeye başladım. Ellerimi saçlarına getirip cekistirdim, onun da eli kalçamı sıkıp bırakıyordu. Dudakları dudaklarımı isirirken bende elimi ensesine atıp oradaki saç tutmalarını çektim.

Sonunda nefes nefese ayrıldığımızda bana koyulaşmış gözlerle bakıyordu. Ellerini kalcamdan indirerek bacağımı okşadı. Hafif inledigimde dudaklarımı öpüp bıraktı.

"Sude... Beni kışkırtma... Dayanamıyorum..."bir bacağımı beline sardı ve tekrar elini kalçalarıma getirdi. Kalçalarımı sıkmadan önce

"Yapamayız..." Dedim. İnleyerek dudaklarımı isirdigimda beni öpmeye başladı. Dudaklarımdan ayrılıp ceneme inip orayı yavaşça emdi. Onu hafif ittim.

"İz kalır... Yapma..." Bana bakarken bir anda kucağına aldı beni. Koltuğa yatırıp üzerimde yerini aldı. Eteğimi bacaklarimi okşayarak yukarı çekti. Külotumun üzerine sayısız öpücük kondurmaya başladı. İnledim. Parmaklarıyla külotumu sıyırıp inledi.

"Ahh, Sude... Deliriyorum..." Dedi ve ve bir parmağını içime soktu. Tam çığlık atacakken dudaklarımı öpmeye başladı. Parmağını içimde gel git yaparden beni tutkuyla öpüyordu. Parmağını içimden çıkarıp gözlerimin içine bakarak emmeye başladı. İstemsezce inledim. Biraz doğrulup parmağını ağzından çıkarıp kendim emmeye başladım. Emerken onu kışkırtmak adına seslerde çıkarıyordum. Ve işe yarıyordu.

"Demir..." Bana büyük bir açlıkla bakarken onu uzunca öptüm. "Ama biz evliyiz."

Şimdi mi aklına geldi keşke çocuğu somurmeden önce dusunseydin.

Sana ne be?

"Bu bize engel olmaz." Diyerek boynumu ısırdı. İnledim. "Bu gece sana konum atacağım, ve sende geleceksin."

Hızla başımı salladım. Üzerimden kalktı. Toparlanıp onu gönderdim. Ama benim kafamda binbir tane düşünce vardı. En yakın arkadaşımın kocasıyla az kalsın sex yapıyordum!

YASAK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin