5 (+18)

7.9K 20 0
                                    

"Demir! Dün gece neredeydin sen?" Eylül beni sorguya çekiyordu. Sakince kahvaltımı yapmaya devam ettim. "Mesaiye kaldım, yeni bir anlaşma yaptık." Anladım der gibi başını salladı. Rahatsızca yerinden kalktı ve kucağıma oturdu.

"Bana soğuk davranıyorsun. Üzülüyorum, bugün bizim günümüz olsun." dedi ve kendini bana sürttü.

Sude'den

Ben tam bir orospuydum. Kankamin kocasıyla yatarak kocamı aldatmıştım. Pişman mıydım? Pek sayılmaz, çünkü dün gece demir tüm marifetlerini bana göstermişti. Azgın ve arsız bir kadındım, beni tatmin etmesi pişmanlığımı anında gidermişti. Bugün Demirin şirketine gidecektim. Canım biraz yaramazlık istiyordu.

Kapıyı tıklattım, iceriden onay gelince kapıyı açtım. Demir beni görünce siritip arkasına yaslandı. Çok yakışıklıydı kapıyı kapatıp ona ilerledim.

"Kabul et beni beklemiyordun"

"Aslında hayır ama gelmen iyi oldu." deyip beni masanın altına çekti. Ufak bir çığlık atıp gözlerimi ona diktim. Pantolonunu indirip koltuğuna oturdu.

"Hünerlerini göster bebeğim." Gülüp aletini ağzıma aldım. Biraz emdikten sonra kapı çaldı. Demirin kasildigini hissettim ama umursamadan onu yalamaya emmeye devam ettim.

"Gel!"

"Aşkım." Gelen Eylüldü, masanın altında olduğum için beni görmüyordu. Ve kocasını tatmin ettiğimi de...

"Sevgilim." Demirin konuşmasıyla kendime geldim ve aletini ağzımdan çıkardım. Yalamak yerine ileri geri elimle hareket ettirmeye başladım. İnlememek için zor duruyordu.

"Demir iyi misin?"

"İyiyim bir sorun mu var?"

"İyi görünmüyorsun da." Elini masanın altına sokarak penisini elimden kurtardı.

"Yanlışın var canım ben çok iyiyim." Elini yakaladım ve ona sulu sessiz öpücükler bırakmaya başladım.dislerimi sürttüm.

"Ahh, sen niye gelmiştin?"

"Seni görmeye gelmiştim ama neyse gidiyorum. Bye."

Gittiğinde demir hisimla beni masanın altından çıkardı.

"Ne yapıyorsun lan sen?"

Birşey demeden dudaklarına yapistim ve elimi aletine atıp sıktım. İnleyip benden kurtuldu kapıyı kitleyip tekrar yanıma geldi ve bu sefer sertçe dudağımı öpüp ısırdı. Metalik tat gelince kanadigini anlayıp gülümsedim.

YASAK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin