Yeni Kiracı

3.3K 149 75
                                    

Merhaba okuyucularım 💘
Bu yazdığım ilk fic çok heyecanlıyım mslxölsldöso
Umarım beğenirsiniz ve oylarsınız 💕

Jimin...

Yine gül gibi güzellik uykumdan kıyamet koparcasına havlayan köpeğim sayesinde uyandım. Güzellik dediğime bakmayın, 16 saattir uykusuzum. Aptal projem için akşam altıya kadar fotoğraf çekmek zorundaydım. Ne kadar gözlerimi açmak istemesem de, Hera'nın üstüme atlaması ile tepe taklak yere yuvarlandım. Ayağıma dolanmış yorgan ve bacağıma yapışan Hera'dan kurulduktan sonra, gece boyu uykusuz kalmamın sebebi olan projemin artıklarını toparladım. Eğer o kalem ayağıma batmasaydı ve çığlığı basmasaydım uyanık olduğumu ve okula gitmem gerektiğini, bi on dakika daha idrak edemezdim.
@mochi.berry

mochi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mochi.berry Hadi okula gidelimm~🍓
@vante.tae @Iamyourhope
7.382 beğeni - 201 yorum

vante.tae Bebeğim arabam bozuldu bugün yürüyeceğiz :)
Yanıtlandı -
Hadi ya nazardandır. Evin önündeyim sokağın sonunda buluşalımmm.

Iamyourhope Tamamdırr.

Diğer yorumlar için tıkla

Elime çilekli sütümü aldım ve evden çıktım.

"Bu ne be?"

Karşıdaki evimizin önünde dev bir nakil aracı görmemle olayı kavramam uzun sürmedi.

Yeni bir kiracı?! Babam bana sormadan nasıl güzelim biricik tatlı minnoş evime - gelecekteki evime - insan koyar?? Ahh... Bunu şimdi düşünecek halde değildim. Zaten ne de olsa elinde sonunda evden çıkıcaktı. Bu eve gelenler 1 yıl bile dayanamadılar. İcabına sonra da bakabilirdim..

Aslında bunu kıskanç olduğum için yapmıyordum. Sadece ilerde benim olacak olan evde, başkalarının oturmasını tahammül edemiyordum.

Ya da öyle sanıyordum?...

Kiracı için plan kurarak geçirdiğim uzun yolun sonuna gelmeme az kalmıştı. Sokağın sonunu görebiliyordum. Tek bir sıkıntı vardı o da arkamda daha önce hiç görmediğim deli gibi ateşli çocuk ve elinde okulumun kitapları?

Ya yeni gelmiş olmalıydı ya da ben onu daha yeni görüyordum. Ona daha dikkatli bakmak için yavaş yürüyüp önüme geçmesini sağladım. Tam o sırada omzuma bi darbe aldım.

" Aaa! Omzum! HEY! BİRAZ DİKKATLİ OLSANA!"

Arkasına dönüp sanki hiçbir şey olmamış gibi bir bakış atıp, kafasına önüne çevirdi ve tek omzuna attığı çantasını düzeltip yoluna devam ediyordu. Umursamaz hareketine o kadar sinirlenmiştim ki arkasından ÖKÜZ! diye bağırmıştım. Ama oralı olmadan yoluna devam etti. O tam bir bencil!

[✔️] Opposite Neighbor - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin