Son imtahan

5 0 0
                                    

Son sessiya imtahanı Azərbaycan tarixi idi. Tarixi o qədər də sevmirəm. Amma imtahan mtahandır deyib, stpendiyamın da kəsilməsini istəmədiyim üçün eyni tempoda oxumağa davam etdim. Gəl ki imtahan günü hər şey bərbat ötəsi oldu...
İmtahan günü:
Səhər minik bir regl ağrısıyla oyandım. Ay insan mən olan kəs həyatım boyu bu zibilin ağrısını çəkməmişəm, imtahan günü səhəri başıma gələnə bax :D. Çay içə içə ayaqqabıları təmizlədim və papamın tualetdən çıxmağını gözlədim. Normalda özüm gedəcəkdim. Amma həm regl həm də imtahan günü olduğu üçün işi riskə atmaq istəmədim. Universitetə çatdım və pilləkənlərə yönəldim. İlk gün auditoriyaların yerini soruşduğum at başına oxşayan qız kəm gözləriylə harasa baxırdı. Əslində məni çox də əlaqədar etmirdi. Amma maraq etdim görəsən nəyi belə diqqətlə süzür? Qarşılaşdığım mənzərə mənə enteresan gəldi. Onun o tərəfə doğru baxanda görəbiləcəyi tək mənzərə Kənan və Elvin idi. Arxadaki nəhəng güldanı saymasaq təbii. At başı və Kənan? Yox At başı və Elvin? Yoox ən yaxşı uyum At başı və Güldan :D. Amaan çox da tın. Mama təbiiki gıcıqlıq etməliydim. Pilləkənin başından siqnalizasiya kimi "Elvin Nigar aufitoriyadadı?" çağırı edib içəri girdim. Əminəm ki heç yarım dəqiqə keçməmiş nlar artıq dizimizin dibində olacaq 🤣.

İmtahan başladı. Biletlər çəkərək qiymətləndirilirdik. Artıq haradasa uşaqların 60%-i imtahanı bitirmişdi. Bunlar arasında Nigar da var idi. Bizim mini qruppadan qalmışı mən,Kənan və Elvin. Elvinin adı çəkildi və ayağa qalxıb bilet çəkmək üçün hərəkətə keçdi. Bileti çəkdi və ilk sualı verdi müəllim.

1. Ən qədim daş dövrünün xaraqterik əlamətlərini göstərin.
Elvin sualı yetərincə yaxşı cavablandırmışdı ki Yaqut xanım gülərək belə bir cümlə dedi. Dediyi qarşısında hamımız şokda idik.
"Paleolit dövründəkilər sizin nəslinizdən daha yaxşı şəraitdə yaşayıb yəqin Elvin"
Elvin kasıb ailənin övladı olabilər amma ürəyi böyük və təmiz insan idi. Onu bu şəkildə, hamının önündə təhqir etmiş insan nəyinki müəllimə, hətta insan belə olabilməzdi mənim nəzdimdə. Qüruru paramparça olmuş Elvin heçnə demir, sadəcə mənim gözlərimə baxır və yumruğunu sıxırdı. Tam bu anda sağ tərəfimdə hərəkətlilik sezdim. Lənət olsun! Kənan ayağa qalxırdı...
"SİZ KİMSİNİZ Kİ TƏLƏBƏNİZƏ BU SÖZÜ YÖNƏLDƏ BİLİRSİNİZ!? SİZİN NƏ HƏDDİNİZƏ YAQUT XANIM? ÖZÜNÜZÜ NƏ SAYIRSINIZ SİZ? DEYİN MƏNƏ???" deyib yumruğunu Yaqut xanımın oturduğu masaya vurdu.
Çox pis şeylərin olacağını hissedirdim. Buna görə ayağa qalxdım.
"Müjgan starusta olaraq qabağımdaki artıqlıqları yığışdırmağı və onlara artıq bir universitetdə oxumadıqlarını söyləməyini tələb edirəm." Deyə səsinin ən cır yerinə salıb bağırdı Yaqut xanım.
Nə edəcəyimi bilməz halda kənana və Elvinə baxırdım. Bu sırada Kənan sözə davam etdi.
"Yaqut "xanım" dedi dırnaq içində. Xanımlıq sözündən nəsibinizi almasanız da xitabən sizə belə müraciət etməliyik. Demək istəyirəm ki hər auditoriyada kamera çəkilişi gedir." Dedi və dodağının bir tərəfi qıvrıldı. Yəqin ki böyük zibilə batdığını anlayan "meymun götü" əsəblərinə sahib çıxa bilmədi və Kənana şillə vurmağa çalışdı. Çalışdı deyirəm çünkü bacarmadı. Biləyindən tutdum və gözlərinin içinə "həddini bil!" Deyərmişcəsinə baxdım. Bu hadisədən sonra çantasını da alıb otaqdan qaçmağı bir oldu. Çünkü rəsmən otaqdan qaçmışdı...
....
Bütün bu olanları müdürə danışmışdı və biz bu gün universitetdən uzaqlaşdırılmışdıq. Taleyimiz nə olacaqdı bilmirəm amma düz olanı etiyimizə görə heç də peşman deyildik. Hər zaman getdiyimiz kafeyə getdik və qara qara düşünməyə basladıq. Bu sırada Elvinin ağzından yavaş da olsa belə bir cümlə çıxdı.
"Mənim üzümdən bütün əziyyətləriniz hədər getdi..."
Kənana baxdım və o da diqqətlə mənə baxdı. Sanki birbirimizə "dostlar bunun üçün deyil mi" deməliyik ikimiz də deyər kimi baxdıq. Qəribəsi də budur ki elə ikimiz də dolayı yoldan bu cümləni dedik.
"Ayə nə hədəri. Həll eliyəciyik narahat olma" deyib əlini Elvinin belinə qoydu.
Mən bu ikisinin dostluğuna ba yı lı ram!
Gözləri dolu şəkildə Kənana dedim.
"Deyəsən nəsə bir planın var?"
"Bizim dekanımız mənim babamdır'
"NƏ? Siyavuş müəllim sənin babandı ə?" Dedi göəri pörtləmiş şəkildə Elvin.
"Aha".
"Siyavuş müəllim nə edəbilər ki Kənan?" bu sırada mən.
"Kamera çəkilişlərini müdürə göstərməyini və Yaqut xanımın" deyərkən sözünü kəsdim və düzəltdim.
"Meymun g" deyəndə heç etik olmayacağını düşünüb bir daha düzəltdim. "Meymun poposu"
Başını arxaya ataraq kiçik bir qəhqəhə atıb davam etdi.
"Hər nəysə o insanın işdən qovuluşunu izləyəcəyik sadəcə"
"ADAMIN DİBİSƏN ABİİİİ" deyib baaca uşaq kimi Kənanı qucaqlayanda Elvin içəriyə at kimi kiminsə qaçaraq girdiyini eşitdim. Başımı çevirəndə bunun Nigar olduğunu gördüm. Piçoz mövzuya belə daldı: "ELVİN YAXŞISAN???"
Lənətə gəl heç elə bil biz qovulmamışıq svdkhvak. Hələ bu yazıq Kənan şillə də yeməyə çox axı idi. Bık mən 🤣 arkadaşımı qurtarmasaydım Yaqut şilləsi şüarı altında travma yaşayacaqdı.
Bu sırada Nigar Elvinin boynunu qucaqlamış mən və Kənan də "hasss" deyər kimi onlara baxırdıq.
"Huhuuu biz də burdayıq xanımqız" dedim.
"Aaa hə e. Mənim bəxtsiz yoldaşlarıım. İndi nolacaq? Dedi eynən 🥺<---- bu şəkildə.
"Həll olacaq narahat olma. Bu günü mini istirahət günü edək sadəcə" dedi rahat bir şəkildə Kənan.
"Nə minisi nə istirahəti? İmtahan qaldı imtahaaaan" dedim əsəbi şəkildə Kənana.
"O da var 🤦🏻‍♀️ heçnə olmaz həlledərik. Bir fikrim var amma nə deyərsiniz bilmirəm"
"Nə fikri" deyə ortaya atladı Nigar
"Sinema? Biletlər mənlik"
Elvin piç piç Nigara baxmağa başladı....

MüjganWhere stories live. Discover now