Düz 10 dəqiqədir ki,bütün universiteti dolaşıb bi zibilə qalmış 55A8-i tapa bilməmişəm.Necə itdiyimi də danışım.
1-ci kurslar içəriyə nətəhər heyvan kimi girdisə birbirimizi itirməyə nail oldu bizim patok.Gözüm Nigarı,Kənanı,Elivni axtardı amma heç birisi ortada yox idi.Hə,bu arada onlar da bizim potokdandı.Gözümə bir qız dəydi.Yaxınlaşıb səmimi və mehribancasına soruşdum
"Salam,bilməzsiniz 55A8 hardadır?"
"bilmirəm"
"neçənci kurssan?"hirslə soruşdum.
"sənə nə?"dedi qız
Öldürücü baxşlar atdım
"2-ci"dedi.Ayıpdı soruşmaq 1 ildi burda oxuyub patokların yerini bilmirsən?(tpoy olmduğunu ima edərək).Qız gözünü süzdürüb dedi "yuxarı mərtəbədədi 1-ci kurslar" və içəri girdi.İndidən deyim çox qıcıq oldum bu qıza.Zibili çıxmasa yaxşıdı.
Yuxarı mərtəbədə obiri potoklardan uşaqlar dəyirdi gözümə potoklarda.Boş olan sinifə girdim,pilləkənlərlə yuxarı qalxdım.Nə qabaq nə arxa,düz ortada oturdum.Birdən içəriyə hardasa 23,24 yaşlarında müəllim olduğunu düşündüyüm adam girdi
"Salam,patok hardadı?"
"şeyy,biz birbirimizi itirdik,mən bura boşdu diyə burda oturdum"
"sən hasnı potokdansan?"
"55A8"dedim.
"düz gəlmisən,otur gələrlər indi Mən ingilis dili müəlliminiz Qədir müəlliməm"
"mən də tələbəniz Müjgan"deyib gülüşümü ətrafa saçdım.
Birdən bir izdiham yarandı.Sizə belə deyim,ilk dəfə canlı olaraq belgesel izlədim elə bil.Birdən Elvin qışqıra qışqıra eynəkli oğlanın üstünə getdi.Müəllim də hirslənib dedi "Nə olub yoldaş??nəsə problem var?"
"Müəllim biz bu çəyitgə eynək taxır ağıllı olar,sinifi tapar deyə düşdük dalında,bayaqdan girib çıxmadığımız potok qalmadı.Düşüb əyrimçə qabağa biz də qoyun sürüsü kimi arxasından"-dayandı hirsli hirsli baxdı oğlana sonra dedi"qızlar tualetinə də girmişik!"
Müəllim qəhqəhə çəkib dedi "bəs necə tapdınız sinifi?"
Elvin əliynən Kənanı başınnan aşağıya kimi işarə eliyib dedi "budeyha,bu pətəvəş tapdı potoku"
Elvin bunu deyəndə Kənan Elvinin qoluna yumruq vurdu,Elvin də qorxa qorxa dedi
"Yaxşı qaqa yaxşı qələt eləmişəm,po-"
"Ayə!"deyəndə Kənan qışqırıb dedi
.....
"belə yoldaşlar,dərsimiz bu qədər.Ancaq 20 dəqiqə tənəffüsümüzdən biraz oğurlayıb-" deyəndə hamı ofuldadı.Qədir müəllim də əllərini birbirinə çırpıb dedi
"şşt.Starusta seçəcəyik yoldaşlar"
Müəllim bunu deyəndə,içi Kənan və Elvin qarışıq bütün oğlanlar başını aşağı elədi.Amma istisna var idi.Orxan :D.o,eynəkli yoldaşımız.Yəni Elvinin deyimi ilə əyrimçə çəyirtgə.Qədir müəllim-(bu Qədir müəllimdir)
(elimi bırakma dizisindən Kadir ;)
nəsə.Qədir müəllim heç Orxan tərəfə baxmadan qızlara çevrildi başını.
Söz arasına girirəm amma diqqət!
(indi bir hərəkət eliyəcəm.Gic olduğumu düşünmüyün çünkü izahını verəcəm)
Partanın aşağısına doğru əyilib,elə bil yerdə nəsə varmış kimi elədim.Başımı çox tez qaldırmışdım deyəsən.
Oğlanlar o biri mini yubka geyinib,20 sm dırnaq uzadan qızlara baxannan sonra düz mənim sifətimə baxdılar.Mən də dodağımı altında pıçıldadım
"Ay zibiil,11 il bəs deyildi??!!! where is the adalet?"
"qızlardan kim straustalığa namizəddir?" dedi müəllim
Dönüb sağ tərəfdə mini yubka geyən qız baxdım.Əl qaldıranda bir yerləri çöldə qalmışdı.Birdən sol eəlimdə nəsə yüngülləşmə hiss elədim.Həmçinin sağ əlimdə də.AYƏ! Elvin sol yanımda durub, Nigar sağ yanımda durub əlimi yuxarı qaldırmışdı.
"Afərin Zeynallı,55A8-in starustası sənsən!"