Vitun stalkkeri

209 16 0
                                    

Veetin pov

Kävelin Aleksin kanssa ulos jossa oli kaunis auringon lasku. Ihmisiä oli tupakalla mutta onneksi niin kaukana että saimme keskustella rauhassa. "Jos mä muistan oikein niin etkös sä lähteny jonnekin muualle opiskelemaan?" Kysyin Aleksilta hetken päästä. "Joo Amsterdamiin" Tuo musta pörröpää vastasi kysymykseeni. "Ja sä taisit jäädä ihan Suomeen opiskelee?" Hän jatkoi lausettaan. "Joo kun en oikein tienny sillon et mitä haluisin opiskella" Vastasin ja hymyilin tuolle. "Tiedätkö sä nyt?" Aleksi kysyi minulta. "Haha en. Oon töissä vaatekaupassa tällä hetkellä" Nauroin ja katselin maisemaa. "Muuten onks toi Hilma sun tyttöystävä?" Aleksi kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen kun olin vihdoin muistanut tytön nimen ylä-asteelta. "Ei oo, se on mun paras ystävä ollu jo ihan ylä-aste ajalta saakka heh" Naurahdin ja katsoin takaisin Aleksiin.
"Seurusteletko sä vielä sen Wilman kaa muuten?" Kysyin Aleksilta. "En. Tajusin sillon että en tykkää tytöistä" Aleksi sanoi ja katsoi maahan. Hätkähdin vähäsen koska en ollut ikinä ajatellut Aleksin tykkäävän pojista mutta mikäpäs siinä, tykkäänhän minäkin.

Aleksin pov

Olimme jutelleet ulkona jo jonkin aikaa joten päätimme lähteä sisälle. "Muuten ennen kun mennään niin voisit sä antaa sun puhelin numeron kun ois kiva nähä ehkä uudestaankin tai ainaki musta ois kiva jutella vielä esim ylä-aste ajoista?" Veeti kysyi minulta ja katsoi nolostuneena maahan. "Joo tottakai" Sanoin ja aloin kaivamaan puhelinta taskustani.
Kävelimme baarin sisälle ja ensimmäinen asia mitä näen oli Hilman ja Joelin suutelevan baarin lattialla. "Haha Hilma ja Joel on tainnut löytää toisensa!" Sanoin Veetille tämän nauraessaan ystävälleen. Menimme istumaan muiden bändin jäsenten kanssa ja juttelimme siinä vielä hetken. "Ei vittu. Mulla on huomenna iltapäivä vuoro, mun on pakko lähtee!" Veeti sanoi yhtäkkiä ja nousi seisomaan. En ehtinyt sanoa mitään kun Veeti oli jo ehtinyt vetäistä Hilman mukaansa ja poistunut baarista. "Nohni äijä taisk löytöä poikayseäbän" Joonas sanoi umpihumalassa, josta sai hädintuskin selvää. "Noni eiköhän me lähetä nyt viemään teitä kotiin!" Tommi sanoi ja nousi seisomaan.

Saavuin kotiin ja lysähdin istumaan sohvalleni. Avasin puhelimeni ja menin Instagramiin etsimään jos löytäisin Veetin käyttäjän. Lopulta löysin ja uskalsin painaa seuraa painiketta. "Toivottavasti se ei luule et oon joku vitun stalkkeri" Nauroin mielessäni ja menin sitten suihkuun.

Veetiin pov

"Noni hyvää yötä!" Sanoin ja suljin huoneeni oven. Hilma oli niin humalassa että en voinut päästä sitä yksin kotiin, eli Hilma on nyt minun luonani yötä. Menen istumaan keittiön pöydän ääreen koska puhelimeeni on tullut ilmoituksia. Huomaan tutun nimen alkaneen seuraamaan minua "Alexmattson" Joten tottakai alan seuraamaan tätä takaisin. Katson joitakin Aleksin kuvia ja suupieliini nousee hymy. "Kunpa mä näkisin sen vielä uudestaan" Mietin vähän haikeana. Nousen ylös ja menen sohvalleni katsomaan telkkaria, johon minä lopulta nukahdin.

Lämpimät kyyneleet ja kylmät huulet (Alex Mattson) (Finnish story)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon