Veetin pov
Herään aamulla päänsärkyyn. Onneksi ei ole niin paha krapula että en voisi mennä töihin.
Nousen ylös sohvalta missä selvästikin nukuin koko yön, samalla kun yhtäkkiä Hilma juoksee puoli alasti vessaani oksentamaan. Menen hakemaan kaapistani särkylääkkeen ja vien sen Hilmalle, joka nyt on nyt polvilleen vessan pöntön edessä. "Huomenta vaan sullekkin!" Sanon kiusallani Hilmalle joka nielaisee särkylääkkeen. "Mä meen tekee aamupalaa niin tuu sitten kun jaksat" Sanon Hilmalle ja jätän tämän yksin vessaan. Alan laittamaan aamupalaa minulle ja Hilmalle, joka on tällä hetkellä oksentamassa vessassani.Ajatukseni pyörivät vähän väliä missäkin mutta sitten mieleeni tulee se suloinen musta pörröpää Aleksi. "Vittu ei ois pitäny juoda näin paljon" Hilma sanoo yhtäkkiä ja keskeyttää ajatukseni. "Niin joskus voisi pysyä ihan vesi linjalla" Sanon vain vittuillakseni vähän. Leikkaan vesimelonin loppuun ja vien senkin pöydälleni jossa oli jo valmiiksi kaikenlaista.
"No sentään sulla oli hauskaa sen Joelin kanssa" Sanon ja aloitan syömään leipääni.
"Kuka vitun Joel?" Hilma sanoo ja hieroo silmiään. "Se Blind Channelin Joel?" Sanon ja näytän puhelimestani kuvan jossa Hilma ja Joel suutelevat. "MITÄ?!" Hilma huutaa ja nappaa puhelimeni. "Että onneks olkoon nuorelle parille" Sanon ja saan vastaukseksi vihaisen katseen Hilmalta. Puhelimeeni kilahtaa viesti ja katson sen melkein saman tien. "Mä tiiän et sulla on tänään iltapäivä vuoro jos muistan oikein eilen ku sanoit mut haluisitko ehkä nähä sen jälkeen?" Viesti oli tullut Aleksilta ig diressä. Aloin hyppiä innosta ja suustani pääsi pieni kiljaisu. "Joo mun työvuoro loppuu kuudelta jos nähtäis vaikka siinä kauppakeskuksen edessä?" Vastasin Aleksille ja yritin vaikuttaa mahdollisimman normaalille vaikka oikeasti olisin voinut kiljua onnesta nähdä Aleksi uudelleen. "Mitä tapahtuu?" Hilmaa kysyy ja jatkaa vesimeloninsa mutustamista. "Ei mitään" Sanon ja lasken puhelimeni pöydälle. "Älä valehtele" Hilma vastaa ja virnuilee minulle.
"Nään vaan Aleksin tänään" Sanon ja katson Hilmaa. Hilma näyttää peukaloaan ja ottaa puhelimensa. "Voi vittu! Se Joel on laittanu mulle viestiä!" Hilma huutaa ja nousee ylös.Aleksin pov
Olen treenikämpällä Joonaksen kanssa koska meillä kummallakin oli jotain juttuja täällä tehtävänä. Saan viestin ja katson sen melkein heti. Suupieliini nousee pieni hymy kun huomaan sen olevan Veetiltä. "Laittoko se sun poikaystävä viestiä?" Porko sanoo kiusoitellen ja virnuilee minulle. "Turpa kiinni, se ei ole mikään mun poikaystävä!" Vastaan muka vihaisena. "Niin ainakaan vielä" Porko vastaa ja jatkaa touhujaan. "Juu no nähään siinä sitten vähä kuuden jälkeen<3" Vastaan Veetin viestiin ja vasta kun olen lähettänyt sen tajuan, että kirjoitin viestiin juuri sydämmen. Yritän poistaa viestiä mutta Veeti näki sen jo. "Voi perkele" Sanon mielessäni ja laitan puhelimeni pois. "Tuutko tänään Nikon luokse viettää iltaa?" Porko kysyy hetken päästä. "En mä voi. Mä näen Veetiä tänään illal" Vastaan ja hymyilen Joonakselle. "Oijoi äijä tulee samaan munaa!" Joonas huutaa ja näyttää peukaloaan. "Mitä vittua Porko!?" Melkein huudan ja heitän Joonasta kynällä päähän.
"Haha ilmota sitten miten meni" Joonas sanoo ja lähtee vessaan. Naurahdan ja jatkan töitäni.Kello on nyt kuusi illalla ja odotan Veetiä kauppakeskuksen edessä. Käteni lähes tärisevät jännityksestä, enkä edes tiedä miksi jännitän näin paljon. Katselen maahan kenkäni kärkiä kunnes tunnen jonkun koskevan olkapäätäni. "Moi!" Veeti sanoo minulle pirteänä ja tulee eteeni. "Moi" Sanon ujosti ja hymyilen Veetille. Lähdimme kävelemään kohti jotain puistoa, sillä meillä oli paljon keskusteltavaa. "Haha joo! Muistan niitäkin juhlia missä olit DJ ja sit kaikki tytöt oli for real rakastunu suhun" Veeti nauroi samalla kun näytti minulle kuvaa puhelimeltaan, joistakin vanhoista kotibileistä. Veeti puhui minulle jostain ylä-aste muistoista mutta minä tuijotin vain Veetiä. Hänen täydellisiä hiuksiaan jotka olivat blondeilla kiharoilla ja tuon täydellisiä vihreitä silmiä. "Sä tuijotat" Veeti sanoi yhtäkkiä ja katsoi minuun päin. Katsoin nopeasti muualle nauraen. "Hyvä Aleksi nyt vittu ole normaali!" Mietin päässäni samalla kun Veeti etsi kuvia puhelimestaan.
Veetin pov
En voinut olla huomaamatta kuinka tuo mustahiuksinen pörröpää tuijottaa minua koko ajan. Ei se kylläkään haittaa, sillä minäkin tuijotan häntä mutta sillä tavalla että tuo ei huomaisi. "Mulla on kotona lisää kuvia, niin haluisitko tulla meille kattoo niitä?" Kysyin hetken päästä. Aleksi näytti ensin yllättyneeltä kunnes sitten nyökkäsi vastaukseksi. Lähdimme kävelemään kerrostalo asuntoani kohti, joka on onneksi lähellä.
Avasin kotini oven ja päästin Aleksin menemään ensin. "Miten sulla on varaa asuu täällä?!" Aleksi sanoi samalla kun katseli ympärilleen. Helsingin keskustassa juuri rakennettu kerrostalo asunto ei ole mikään halvin asunto. "Mun vanhemmat maksaa mulle puolet tästä koska ne asuu Joensuussa" Sanon ja menen tekemään kahvia. Aleksi tulee pian keittiöön ja juttelemme niitä näitä kunnes Aleksin puhelin alkoi soida ja hän meni parvekkeelle vastaamaan siihen. "Meidän bändin äijät menee tänään baariin niin halusitko tulla mukaan? Sinne tulee kai siis muitakin niiden kavereita" Aleksi sanoi ja katsoi ujostellen maata. "Aleksi on minua päätä lyhyempi ja muutenkin pienempi eli voisimme suudella täydellisesti" Ajattelin kunnes tajusin vastata Aleksin kysymykseen myöntävästi.
"Mitä sä mietit kun oot noin ajatuksissasi?" Aleksi sanoi ja naurahti.
ESTÁS LEYENDO
Lämpimät kyyneleet ja kylmät huulet (Alex Mattson) (Finnish story)
RomanceVeeti ja Aleksi ovat vanhoja koulu tuttuja. Tunteet ottavat kuitenkin vallan hehe yllätys