Ihmetyksen kyyneliä

262 19 4
                                    

Aleksin pov

Istumme Veetin sohvalla kun juttelimme. Join varmaan kolmatta kuppia kahviani kun vahingossa kahvia meni paidalleni. "Oho" Sanoin ja katsoin valkoista paitaani joku oli nyt ihan kahvissa. "Meidän pitäis lähtee kohta sinne baariin mut mä taidan vähän myöhästyä kun käyn kotoa uuden paidan" Sanoin ja otin puhelimeni jotta voisin ilmoittaa pojille tulevani myöhässä.  "Sä voit kattoo oisko mulla jotain kivaa paitaa mitä voit lainata" Veeti sanoi aika nopeasti ja hymyili minulle. Hymyilin mutta en voinut katsoa tuota pidempää blondia kikkurapäätä silmiin.
"Okei no kiitos" Sanoin ja menin tämän makuuhuoneeseen. Katselin hetken Veetin paitoja kun huomasin jonkun aika perus t-paidan jonka laitoin päälleni. "Lähdetäänkö kohta?" Sanoin ja kävelin takaisin olohuoneeseen. "Joo mut toi paita näyttää hyvältä sulla" Veeti sanoi ja hymyili, samalla kun käveli ohitseni eteiseen laittamaan kenkiä. Punastuin ja katsoin maahan hymyillen. Olin meistä se huomattavasti ujompi osa puoli.

Asuimme baariin ja näimme jo tuttuja ihmisiä. "Ne on tuolla" Sanoin ja osoitin pöytään jossa kaikki olivat. "En mä näe" Veeti naurahti vieressäni jolloin olin rohkea ja tartuin tätä kädestä niin että saisin vietyä tämän pöydän luo. Kun saavuimme pöydän luo päästin irti Veetin kädestä mutta Porko huomasi sen. "Terve taas Aleksin poikaystävä" Porko sanoi voimakkaalla äänellä ja hymyili Veetille. "Turpa kiinni vitun Joonas" Sanoin ja löin hellästi tätä olkapäähän. Vilkaisin Veetiä joka vain naurahti ja istui viereeni. "Moi!" Kuulin tutun äänen pöytäämme vierestä. Hilma oli tullut mukaamme mutta mielestäni Veeti ei kutsunut Hilmaa mukaan. "Hilma?" Veeti sanoi ihmeissään mutta iloisena. "Mä kutsuin Hilman" Joel sanoi ja siirtyi niin että Hilma pääsi tämän viereen.
Aika kului nopeasti ja pian jo kaikki olivatkin aika humalassa nimittäin Hilma istui Joelin päällä suudellen tätä. Niko ja Porko olivat omissa maailmoissaan kun taas Tommi ja Olli vain keskustelivat jostain molekyyleistä. Veeti oli vain vähän minua enemmän humalassa mutta eipä se mitään haitannut. Tuli kuitenkin aika lähetä kotiin joten minä ja Veeti menimme baarin ulkopuolelle odottamaan taksia jolla Veeti menisi kotiin, sillä minä sain kyydin Tommilta.

Hetken juttelun jälkeen taksi tuli johon Veetin piti mennä. Tunsin Veetin kädet ympärilläni, jolloin minäkin kiedoin käteni tämän ympärille. Halaus ei ollut pitkä mutta kuitenkin hetki johon haluaisin palata milloin tahansa. "Moikka! Ainii ja muuten sun nauru on tosi sulonen!" Veeti huusi taksin aukinaisesta ikkunasta minulle juuri ennen kuin taksi lähti liikkeelle.
Lähdin kävelemään kohti Tommin autoa samalla kun poskiini nousi hento puna, jolloin minä jähmetyin paikoilleni. "M...mä tykkään Veetistä" Sanoin itselleni ja tunsin kuinka silmäni alkoivat kostua.
"Mitä on tapahtunu?" Bändin jäsenet kysyivät kun astuin Tommin autoon. "M..mä taidan tykätä Ve...Veetistä" Sanoin hiljaa ja tunsin kuinka kyyneleitä valui poskilleni. "Aleksi se on ihan fine mut miks itket?" Joonas sanoi ja silitti selkääni. "En mä tiiä ehkä koska oon juonu" Sanoin ja tunsin kuinka Joonas ja Joel halasivat kumpikin minua.

Veetin pov

Astuin sisälle talooni ja menin suoraan suihkuun. "Saan nähdä Aleksin uudestaan koska sillä on se mun paita" Mietin mielessäni ja hymyilin. Olin pesemässä hiuksiani kun seisahduin paikalleni ja tajusin asian. "Mä tykkään Aleksista!" Huusin mielessäni jonka takia silmääni meni shampoota. "Sen jälkeen mitä se yks kusipää teki mulle en voi ihastua kenenkään!" Huusin mielessäni kun astelin pois suihkusta vaatekaapilleni. Katsoin itseäni peilistä. Olihan minulla ihan hyvä kroppa ja hiukseni ovat kiharat mutta en vain pitänyt näystä minkä näen peilistä. Laitoin päälleni rennot vaatteet ja menin katsomaan televisiota koska minua ei väsyttänyt vielä hirveästi.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 10, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Lämpimät kyyneleet ja kylmät huulet (Alex Mattson) (Finnish story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora