Veetin pov
Olimme käyneet Hilman kanssa syömässä sushia ja matka lähti kohti baaria. "Kato kuin ihana mekko!" Hilma huusi kun menimme kauppakeskuksen läpi. "Voi hyvää päivää! Me ollaan siellä baarissa vasta kymmenen tunnin päästä!" Sanoin ja nauroin Hilmalle joka veti minua mukaan vaatekauppaan. Itse katselin jotain hienoja aurinkolaseja kun Hilma keräsi melkein koko vaatekaupan mukaansa pukuhuoneeseen. "Miltä tää näyttää?" Kuulin ja käännyin katsomaan Hilmaa. Hänellä oli upea kesäinen mekko päällä. "Näytät tosi hyvältä!" Sanoin ja hymyilin. "Tän takia rakastan et oot mun paras kaveri haha" Hilma nauroi ja meni sitten taas vaihtamaan uuden mekon.
Aleksin pov
Tulin kotiin jo pari tuntia sitten ja nyt valmistauduin ja vaihdoin vaatteeni. Laitoin jonkun bändi paidan ja farkut, jonka jälkeen menin laittamaan hiuksiani jotenkin järkevästi. Saimme Tommin kyydin baariin. Olin oikeassa paikassa ei ollut hirveästi ihmisiä joten saimme jutella rauhassa poikien kanssa. En halunnut juoda itseäni aivan kaatohumalaan joten en juonut paljoa. Joonaksella oli jotain juttua jonkun tytön kanssa, joten juttelin Nikon ja Tommin kanssa. Huomasin baariin tulleen jonkun tytön ja pojan. Se poika näytti tutulta vaikka en nähnyt kuin vain hänen vaatteet ja hiukset. En ajatellut asiaa enempää vain päätin käydä vessassa.
Veetin pov
Kello oli jo yhdeksän kun saavuimme baariin. Menimme suoraan baari tiskille tilaamaan juomia, koska Hilma halusi nopeasti känniin.
"Mihinkähän tääkin ilta tulee johtaa" Mietin ja kippistin sitten Hilman kanssa. Emme ehtineet jutella pitkään kun yhtäkkiä Hilma avasi suunsa järkytyksestä. "Mitä?" Kysyin huvittuneena. "TUOLLA ON SE BLIND CHANNEL!" Hilma lähes huusi. "Me mennään ottaa niiden kanssa kuva!" Hilma sanoi ja tarttui käteeni. "Voi herran jumala!" Mietin kun Hilma veti minua mukanaan. "Ööh..moi voitaisko me saada kuva teidän kaa?" Hilma sanoi nolostuneena ja kiinnostuneena. "Joo tottakai! Jos voitais odottaa että toi meidän yks bändin jäsen tulis vielä vessasta?" Bändin Joel sanoi. Juttelimme heidän kanssaan hetken kun näin jonkun tutun henkilön kävelevän pöytää kohti. Aleksi!Aleksin pov
Kävelin pois vessasta kun huomasin sen pojan ja tytön olevan bändin pöydän luona. Poika käänsi päänsä minuun päin jolloin näin tutun pojan. Veeti! Kävelin pöydän luo ja kasvoilleni nousi hymy. "Veeti?!" Sanoin ja huomasin pojan huulilla hymyn. "Moi Aleksi!" Veeti vastasi minulle, jonka jälkeen vain hetken hymyilimme toisillemme. Tiesin Veetin ylä-asteelta koska olimme vierekkäis luokilla ja meillä oli jotain samoja ystäviä. "Se kuva!" Tyttö Veetin vieressä alkoi hihkui yhtäkkiä ja alkoi kaivaa puhelintansa. "Istukaa nyt tekin alas" Joonas sanoi, jonka jälkeen siirryin reunemmas jotta Veeti voisi istua viereeni. Näin kun Veetin ystävä tai tyttöystävä istui Joelin syliin kikattaen. Katsoin nopeasti Veetiä joka naurahti nolostuneesti ystävänsä takia.
"Jos teillä ei oo mitään niin haluutteko jäädä meidän kaa tähän?" Niko kysyi Veetiltä ja tämän ystävältä tai tyttöystävältä. Veeti nyökkäsi ja jäi meidän kanssamme. "Veeti voidaanko mennä tohon ulos puhumaan mulla on sulta kysyttävää?" Kysyin Veetiltä koska baarin sisällä ei kuullut melkein mitään.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lämpimät kyyneleet ja kylmät huulet (Alex Mattson) (Finnish story)
RomansaVeeti ja Aleksi ovat vanhoja koulu tuttuja. Tunteet ottavat kuitenkin vallan hehe yllätys