part 56 final

1K 61 13
                                    

Serkan Masala Larayı arabadan aldı. Masal babasının elinden tutarken. Lara Serkanın kucağındaydı. Edanın ölümünden 2 yıl geçmişti. Serkanda kızlarıyla Edayı ziyarete gelmişti. Masal eskisi gibi.
Masal:Annee.
Diye bağırarak Edanın mezar taşına sarıldı.
Masal:Anne bak biz geldik.
Serkan:Biz geldik evet. Seni çok özledim sevgilim.. Biliyormusun? Masal kardeşiyle çok güzel ilgileniyor. Onu çok seviyor. Lara geçen ay 2 yaşına bastı... Masal senin için Papatya gülü getirdi. Birlikte buraya ekiceğz.
Masal papatya gülünü annesinin mezarına ekti.
Masal:Çok güzel oldu annecim.

Flash back
Masal çok üzgündü. Babasının hala kim olduğunu bilmiyordu. Bahçede oturmuş kara-kara düşünüyordu. Eda bunu görüp çok üzüldü. Kızının üzgün olmasına dayanamadı. Yavaş adımlarla kızının yanına geldi.
Eda:Annecim napıyorsun burada?
Masal:Hiç papatyanı seyr ediyorum. Çök güzel değil mi?
Eda:Evet çok güzel.. Sen papatyanın hikayesini biliyormusun?
Masal:Hayır.
Eda:Gel o zaman.
Eda kızıňı yanına oturtdu.
Eda:Mesela papatyalar kendisini ezene şikayet etmez..
Umarsızca üstüne basıldığında dâhi;
Ölümün güzel kokusunu hediye eder.
Vefâlı çiçektir papatya,
Öyle dikenleri açmaz her gül gibi.
Asilliğini sabrından ve kendisine vefasız olan herkese karşı şikayetsiz duruşundan alıyor.
Çünkü papatyalar en güzel tebessümünü,insanoğluna hediye eder.
Tüm yapraklarını emin olmayan nice  yıkık sevgiler için feda edebilecek kadar toz gözlü çiçekler.
Ezip geçilmesini aldırmadan arkasından dua edebilecek kadar naiftir üstelik..
Velhasıl kelam size taş atana
Sizler papatya hediye edin.🌼🌼🌿
Flash back son

Serkan:Sevgilim.. Masal sana çekmiş, aynı sen..Hareketleri, trip atması, bakması, sevinmesi aynı sen.. Amma sen yoksun🥀..."İyiyim" Uzun zamandır söğlediğim en anlamsız yalandı. Ancak mutluyum. Kızlarım, senden kalan yarılarım yanımda. Ne olursa olsun. Sana ölümüne aşığım. Seni hep sevdim. Yine seviyorum ve sevicem. Sen hep bizim kalbimizdesin♥️.

Flash Black
Dr:Eda hanım bu doğum çok riksli olucak.
Eda:Ne olursa olsun o bebek doğacak.
Dr:Amma Eda ha-
Eda:Doğacak dediysem doğacak.
Serkan Edanın yanına gelir.
Eda:Olurda bana bir şey olursa kızlarımız sana emanet.
Serkan:Merak etme birtanem sana hiç bir şey Olmiyicak. Sen güçlüsün. Ben biliyorum, seni tanıyorum. Asla kolay-kolay vazgeçmezsin.
Eda'yı doğumhaneye götürürler. Yarım saat sonra bebek doğar. Amma Edanın kalbi durar. Doktorlar kurtarmağa çalışsalarda başaramadılar... Kabinin içinde duran bebek ayaklarıyla oynuyordu. Serkan Edanın ölümüyle yıkılmıştı. Amma bir kızı doğmuştu. Kızı için mutlu olucaktı. O kabinin içinde duran kızını izliyordu. Gerçekten çok tatlıydı.

Kadın gitti, adam bitti...🥀💔
Bu hikayede böyle bitti. Her hikaye gibi mutlu sonla değil...😟Ve kitabın sonu şöyle bitiyordu; O ilk gördüğü, tanıdığı, güvendiği, sevdiği insan değildi artık! "Seven yanılmış,

Sevilen yabancılaşmıştı" !

Merhaba arkadaşlar bu hikayemin final olması gerçekten beni çok üzdü. Kaç gündür nasıl yazsam diğe düşünüyordum. Amma sonunda yazdım. İnşallah başka bir hikayede görüşmek üzere 😊♥️

11.07.2021

Yıldız Âşkı♥️⭐~Bitti~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin