part 56(bir melek var👼) 3 sezon

991 79 33
                                    

Açıklama~
Öncelikle hepinize selam. O bölümü sildim. Gerçekten hepinizden özür dilerim. İnşallah beni affedersiniz.
+18 bölüm yazmağı hiç sevmiyorum. Yazarken cidden çok utanıyorum. Ve o hikayede gördüm aldım. "Bir şey olmaz" dedim. Bilemedim ki her şeyin böğle olucağını. Yeniden özür dilerim. @theelifqueen -den de özür dilerim.

Yazardan:
Bir kaç hafta geçmişti. Hala Eda Serkanı affetmek istemiyordu. Bir gün Eda çok kötü oldu. Evi toparlarken bayılmıştı.
Melek kapıyı kaç kere çalsada fayda etmiyordu. Melek paspasın altından yedek anahtarı aldı. Kapıyı açtı ve içeriye girdi.
Melek:Edaaa. Canım benim orada mısın?... E-EDAA?!
Melek hemen korkuyla bayılmış kadının yanına geldi ve hemen ambulans çağırdı.
_____________________
2 saat sonra
Eda 2 saatir hastanede bir odadaydı. Melek onun için çok endişelenmişti.
Doktor odadan çıkmıştı.
Melek:Doktor bey o iyi mi?
Doktor:Eda hanım şu an iyi. Amma durumu kritik.
Melek:Nasıl kiritik? Anlamadım?
Doktor:Eda hanım hasta Melek hanım. Ve bu hastalık Eda hanımda çok ilerlemiş. Bakın şöyle ki Eda hanım hamile.
Melek:Öğle bir şey asla olamaz doktor bey. Eda 5 yıldır ki cinsel ilişkiye girmedi. Nasıl ola bilir? 4 yaşında da bir kızı var.

(Hastalığı kendim uydurdum. Aslında böğle bir şey yok. Doktor mu olsam ne😂😂)

Doktor:Komolfro hastası. Yani 5 yıl önce cinsel ilişkiye girdiği kişinin sperimleri hala bedeninde. Bu yüzden hamile kalmış.
Melek:Peki kaç aylık?
Doktor:Şu an 3 aylık. Eda hanım o bebeği doğrursa iyile bilir. Amma buda riskli.
Melek Eda için çok endişeliydi. Amma elinden bir şey gelmezdi. Melek Edamın yatağının başında oturmuşdu. Edanın elinden tutmuştu. Eda eğer bu olayı duyarsa ne tepki verecek bilmiyordu ancak umutla Edanın uyanmasını bekliyordu. Eda yavaşça gözlerini açtı.
Melek:Dadam?
Eda:Melo ben neredeyim? Noldu bana?
Melek: İyisin dadacığım merak etme. Sadece bayılmışsın.
Melek her şeyi Eda'ya anlatır. Eda derin bir nefes alır sonra elini karnına götürür.
Eda: Nasıl yani? Şimdi benim karnımda bir hayatmi var?
Melek:Evet. Masala kardeş geliyor.
Eda gerçekten olanları anlamakta zorlanıyordu. Her şey bir anda nasıl değişe bildi ki??? Bunu Serkana söyleyecek miydi peki? Tabiki hayır.
Söylemeyecekti. Eda akşam kızını uyutu ve terasa çıktı. Oturdu ve yıldızları izledi. Kendi içinde bir pilan yaptı. Önce melekle 2 hafta sonra çok güzel çocuk kıyafetleri alıcak. Sonra kızinıda alıp Rusiya'ya gidicek. Evet pilan bu. Sonrada geriye dönmiyicek.

Melek:Eda ne düşünüyorsun?
Eda:Melek? Hiçç öğlesine oturuyorum.
Melek:Dadam sen yine aklından aynı şeyleri geçiyorsun dimi?
Eda:Melom bak. Her şeyi kendim Hall edicem. Sen merak etme taamam mı?
Melek: Tamam canım.

Eda her şeyi kafasında kurmuştu.

Eee? Nasıl arkadaşlar beğendiniz mi? Ben çok şey yapmadım amma olsun. Bu arada arkadaşlar. Gelen bölüm final bölümü söylemek istemiyordum amma olsun😇. Sonunda cesaretimi toplayıp söğleye bildim. Hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız.💗 Gelecek bölüm içinde hedef koymuyorum.😊

Yıldız Âşkı♥️⭐~Bitti~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin