part 45 2 sezon

1.5K 138 46
                                    

Serkan:Bu fotoğrafların burdada ne işi var?..... Dur bir dakika..... Anneee.... Annem yaa😡
________________________
Seyfi:Acaba Serkan bey gördümü ki? Hatırladımı bir şeyler?
Aydan:Ayyy Seyfi başım döndü. Dur yaa.
Seyfi:Aydan hanım bi arasanız mı diyorum Serkan beyi?
Aydan:Hatırlasa çokdan anlardık. Demeki hatırlamadı🙁.
__________________
Serkan fotoğrafları duvardan koparıp sehpanın üzerine atar. Gömleğinin düğmelerini açarak odasına çıkar. Gömleğini Koltuğun üzerine koyar. Yatağının üzerinde oturur. Birden kafasına bir fragman gibi bir şey gelir.

FLASH BACK
Yatakda~
Eda:Aşkım balayına Fransa'ya mı gitsek diyorum?
Serkan: Hmm🤔? Ola bilir.
Eda:Mesela Eyfel Kulesi'nde yemek yiyip, Paris'te bir Paris turuna katılıp, Musée d'Orsay'ı ziyaret edip, Le Marais'te alışveriş yaparız😍♥️.
Serkan:Çok güzel düşünmüşsün de sevgilim. Ancak biz bunları 1 haftaya yapa bilicekmiyiz?
Eda:Yapamazmıyız?
Serkan Edayı kolarının arasına alıp daha çok sarılır.Serkan Edanın saçlarını okşayarak koklar ve o güzel kokusunu içine çeker.
Serkan:Sen istersen her şey yaparız.
FLASH BACK SON

Serkan:Buda neydi şimdi?
_________________________________
Hilal:Neee? Sen nereye gidiyorsun?
Eda:İ-İtalyaya😔🖤.
Hilal:Hayır izin vermem.
Eda:İzin vermeyipde napıcaksın? Benim burada üzülmemi izleyeceksin?
Hilal:Aşkım son kez. Amma son kez git gör Serkanı lütfen.
Eda:Evet belkide bunu yapmalıyım.
Hilal:Karnını sıkıca bağlamayı unutma anlaşılmasın büyüdüğü.
Eda:Tamam unutmam.
____________________
Serkan yatağından kalklar ve aşağı kata iner. Mutfağa girip kendine kahve yapmağa başlar. Kahve makinesini çalışarak bırakıp yukarı kata çıkar. Dolapdan Tişört alıp üzerine geçirir. Birden kapı çalar. Koşarak aşağıya inip kahve makinesini kapatır. Kapıya gelir.
Serkan:Eda?
Eda  bavulunu brakarak şap diye Serkanı öper. 15 dakika öyle kalırlar.
Eda geriye çekilir.
Serkan:Sen ne yapıyorsun?
Eda:Ben gidiyorum.(Edanın gözünden yaşlar akar.) Mutlu ol tamam mı? Benimle olamadın ancak bensiz mutlu ol. Beni untduğun gün ben çok üzüldüm. Sen üzülme. Beni ağlatın. Sen ağlama. Bir daha görüşmemek üzeri Serkan Bolat. Sensiz güzel bir hayat yaşmağa gidiyorum.  Özür dilerim.
Eda ağlayarak oranı terk eder. Serkan arkasında koşar fakat yetişemez. Yağmurlar altında sırılsıklam olur. Dizleri üzerine çöker. Kafasını yukarıya kaldırıp bağırmaya başlar.
Serkan: HATIRLAMIYORUMMM.
Serkan kafasını öne eğer. Ağlayarak.
Serkan:Hiç bir şey hatırlamıyorum. Seninle olan anılarımızı hatırlamıyorum.
______________________________
Eda taksiye biner. Yol boyunca göz yaşlarını siler amma fayda etmez. Sahil kenarında taksiden iner. Yol boyu ağlar.
______________________________
Gece saat 03:38
Serkan:Alo Engin.
Engin:Abicim gecenin bu saatinde Noluyo?
Serkan:Bana hemen Edanın nereye gitiğini öğren hemen.
Engin:Napıcaksın?
Serkan:Öğren dediysem öğren.
Engin:Tamam sinirlenme abicim.
Serkan telefonu kapatır. Diz üstü bilgisayarını alıp aramağa başlar. Saatler geçer. Saat 06:09.
Engin:Abicim sabaha kadar aradım ancak İtalya'ya bilet aldığını bula bildim.
Serkan:Yani İtalya'ya mı gidiyor?
Engin:Doğru olmama bilgisi var. Başka ülkeyede gitmiş ola bilir.
Serkan telefonu kapatır. Sonra sinirle telefonu duvara vurup kırar.

Bu hikayeyi final yapmak hiç istemiyorum. Amma yapıcam🙁. Size haber vermek istedim. Gelicek bölüm zaman atlaması olucak. Final part 50 yada 51-de ola bilir. Fikirlerinizi bekliyorum. Sizleri seviyorum ♥️.

Sınır:
72 oy
35 yorum.
450 kelime

Yıldız Âşkı♥️⭐~Bitti~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin